Eli sinne ja takaisin
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Eli sinne ja takaisin
Moro.
Nyt alkaa vakavasti näyttämään siltä, että tämä herrasmies on tekemässä "paluu"muuttoa Etelä-Pohjanmaalle, Seinäjoelle. Ajattelinkin näin vaivihkaa, salaa nurkan takaa, kysellä, millaista harrastelijaporukkaa siellä suunnalla mahtaa piileskellä? Tällä hetkellä intressit ovat lähinnä tuossa maalailussa, mutta toki olisi vinhaa kokeilla pelaamistakin näin ~10 vuoden tauon jälkeen. Kiinnostusta myös olisi roolipeli-iltoihin, erityisesti Warhammer Fantasy Roleplay (se ensimmäinen versio) on lähellä sydänelintä. Myös korttien lätkiminen oluttuopposen kera toimii... ja korttipeleillä tarkoitan paskahousua ja maijaa, en MtG:tä tai teksasia ;)
Nyt alkaa vakavasti näyttämään siltä, että tämä herrasmies on tekemässä "paluu"muuttoa Etelä-Pohjanmaalle, Seinäjoelle. Ajattelinkin näin vaivihkaa, salaa nurkan takaa, kysellä, millaista harrastelijaporukkaa siellä suunnalla mahtaa piileskellä? Tällä hetkellä intressit ovat lähinnä tuossa maalailussa, mutta toki olisi vinhaa kokeilla pelaamistakin näin ~10 vuoden tauon jälkeen. Kiinnostusta myös olisi roolipeli-iltoihin, erityisesti Warhammer Fantasy Roleplay (se ensimmäinen versio) on lähellä sydänelintä. Myös korttien lätkiminen oluttuopposen kera toimii... ja korttipeleillä tarkoitan paskahousua ja maijaa, en MtG:tä tai teksasia ;)
Spread the word. Iron Sleet
Re: Eli sinne ja takaisin
Oho, vakava ja tasokas vastus mr_foggin maalausruhtinuudelle.
Peliseuraa löytyy ainakin 40k:h ja FaBaan. Varmasti.
Roolipeli-iltoja? Se saattaa olla jo vähän vaikeampaa, sillä ainoat minun tiedossani olevat roolipeli-iltamat on täällä Kauhajoella minun pitämäni kieli poskessa vedetyt D&D-kampanjat. Nyt olen luvannut testailla Dark Heresyä, ehkä jopa Seinäjoella saadakseni muutaman halukkaan mukaan.
Peliseuraa löytyy ainakin 40k:h ja FaBaan. Varmasti.
Roolipeli-iltoja? Se saattaa olla jo vähän vaikeampaa, sillä ainoat minun tiedossani olevat roolipeli-iltamat on täällä Kauhajoella minun pitämäni kieli poskessa vedetyt D&D-kampanjat. Nyt olen luvannut testailla Dark Heresyä, ehkä jopa Seinäjoella saadakseni muutaman halukkaan mukaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Tiedusteles Fantasialinnan porukalta tota roolipeli juttua... yksi mun kaveri muistaakseni vetää sellaista. Kaverilla ei muistaakseni ole profiilia sotussa, netti sivuista ym. ei tietoakaa... joten kyselehä fantasialinnasta.
Btw. Teretulemasta messiin!
Btw.2 Maalaus seura ym kuulostaa kivalta. itse haluaisin oppia maalaamaan paremmin, mutten tiedä miten. Eli jos vaikka viitsisit opettaa tai jotain :) kun vaikutat olevan kovemman luokan maalaaja.
Btw. Teretulemasta messiin!
Btw.2 Maalaus seura ym kuulostaa kivalta. itse haluaisin oppia maalaamaan paremmin, mutten tiedä miten. Eli jos vaikka viitsisit opettaa tai jotain :) kun vaikutat olevan kovemman luokan maalaaja.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Joo, fantsussa tosiaan saattaa olla enemmän noita roolipeli-ihmisiä. Itse en osannutkaan mainita kun tunnen Sjoelta vaan nää figunörtit.Seraphi kirjoitti:Tiedusteles Fantasialinnan porukalta tota roolipeli juttua... yksi mun kaveri muistaakseni vetää sellaista. Kaverilla ei muistaakseni ole profiilia sotussa, netti sivuista ym. ei tietoakaa... joten kyselehä fantasialinnasta.
Tolla taidettiin viedä ´Conin kokonaiskilpailu.Btw.2 Maalaus seura ym kuulostaa kivalta. itse haluaisin oppia maalaamaan paremmin, mutten tiedä miten. Eli jos vaikka viitsisit opettaa tai jotain :) kun vaikutat olevan kovemman luokan maalaaja.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Kiitos vastauksista I Ride in a Dragon ja Seraphi. Hieno tietää että Seinäjoen suunnalla porukka on näinkin aktiivista tämän harrastuksen suhteen.
Joo Fantasialinnassa tuli joskus pyörähdettyä pariin otteeseen siellä suunnalla asuessa, mutta enpä sitten tajunnut kysellä noiden roolipelaajien perään. Täytyypä poiketa muuton jälkeen.Seraphi kirjoitti:Tiedusteles Fantasialinnan porukalta tota roolipeli juttua... yksi mun kaveri muistaakseni vetää sellaista. Kaverilla ei muistaakseni ole profiilia sotussa, netti sivuista ym. ei tietoakaa... joten kyselehä fantasialinnasta.
Maalausseura on aina tervetullutta! Ehkä tuollasen jonku "maalaustyöpajankin" vois pitää (Ropeconista kun on kokemusta jo parista sellasen vetämisestä), jos vaan kiinnostusta jollain on.Seraphi kirjoitti:Btw.2 Maalaus seura ym kuulostaa kivalta. itse haluaisin oppia maalaamaan paremmin, mutten tiedä miten. Eli jos vaikka viitsisit opettaa tai jotain :) kun vaikutat olevan kovemman luokan maalaaja.
Spread the word. Iron Sleet
Tää ois kyllä tervetulluta, oma maalaustaito kun taitaa rajoittua yksien metallien ja washin vetämiseen D:izeColt kirjoitti: Maalausseura on aina tervetullutta! Ehkä tuollasen jonku "maalaustyöpajankin" vois pitää (Ropeconista kun on kokemusta jo parista sellasen vetämisestä), jos vaan kiinnostusta jollain on.
Jep. Meitsikin ottaa ilomielin ajatuksia ja neuvoja vastaan. Mitä nyt on muutaman vuoden tauon jälkeen pensseliä heilutellut, niin maalit menevät nykyään paremmin sinne minne pitääkin toisin kuin pikkupoikana, mutta tarkkuus ja oikeasti onnistuneiden detailien tekeminen on vieläkin usean työtunnin ja uudelleenmaalaamisen takana.I Ride in a Dragon kirjoitti:Tää ois kyllä tervetulluta, oma maalaustaito kun taitaa rajoittua yksien metallien ja washin vetämiseen D:izeColt kirjoitti: Maalausseura on aina tervetullutta! Ehkä tuollasen jonku "maalaustyöpajankin" vois pitää (Ropeconista kun on kokemusta jo parista sellasen vetämisestä), jos vaan kiinnostusta jollain on.
hmmm itseänikin maalaus seura kyllä kiinnostaisi, jos oikeesti vaikka jaksais maalata faba armeijani...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Erittäin tervetullutta ku mun taidot roikkuu drybrushi ja washaukse varassa...I Ride in a Dragon kirjoitti:Tää ois kyllä tervetulluta, oma maalaustaito kun taitaa rajoittua yksien metallien ja washin vetämiseen D:izeColt kirjoitti: Maalausseura on aina tervetullutta! Ehkä tuollasen jonku "maalaustyöpajankin" vois pitää (Ropeconista kun on kokemusta jo parista sellasen vetämisestä), jos vaan kiinnostusta jollain on.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
- Dark Elf69
Minun maalaustaitoni eivät niin mahtavia ole mutta parempaan suuntaan koko ajan menossa kun jaksaa vain keskittyä ja hommata aikaa maalaamiselle.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Eiku siis...Dark Elf69 kirjoitti:Minun maalaustaitoni eivät niin mahtavia ole mutta parempaan suuntaan koko ajan menossa kun jaksaa vain keskittyä ja hommata aikaa maalaamiselle.