Uusi 40K liiga syksylle?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Uusi 40K liiga syksylle?
Miulle kyllä toimii tuo haastesysteemi ekalla kierroksellä. Ei kai täällä niin härskejä olla, että menisi kirsikanpoiminnaksi, mutta oishan se kiva varmistaa pääsevänsä ainakin kerran pelaamaan jotain sellasta vastaan, jonka kanssa ei ole ennen pelannut.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Tuskin täällä niin härskejä ollaankaan, mutta täysin arvan varassa oleminen poistaa kaiken ylimääräisen turhan spekuloinnin mahdollisista epätasaisista parituksista ensimmäisellä kierroksella. Varsinkin kun saatavilla on ilmeisesti "tiedustelutiedot" vastustajan armeijasta etukäteen ja tässä pelataan oikeasta rahasta. Kumpikaan edellämainittu seikka ei ainakaan vähennä sitä taktikoimisen halua.Entrooppi kirjoitti:Miulle kyllä toimii tuo haastesysteemi ekalla kierroksellä. Ei kai täällä niin härskejä olla, että menisi kirsikanpoiminnaksi, mutta oishan se kiva varmistaa pääsevänsä ainakin kerran pelaamaan jotain sellasta vastaan, jonka kanssa ei ole ennen pelannut.
...And walls close in...
Joo en itsekkään kannata mitään haaste systeemiä ensimmäiselle kierrokselle, randomilla vaan koko liiga. Tuskin täällä marjanpoimioita on, mutta kun tästä huvista on maksettu nii tasapuolisuuden nimissä pelataan kaikki ottelut randomi parituksina.
-
Multatunkio
Liigalla ei ole vielä muutakaan ketjua, joten pistänpäs tämän tänne.
Eli olen matkoilla syyskuun ensimmäisen viikon, palajan Joensuuhun 6.9. Se onnekas joka päätyy pelaamaan minua vastaan ensimmäisellä kierroksella saa siis luvan jännittää siihen asti. :D 7. päivä eteenpäin aikaa taasen onkin, joten peli kyllä järjestyy vaikka heti maanantaina. Mutta palaan asiaan kunhan olen taas kaupungissa...
Eli olen matkoilla syyskuun ensimmäisen viikon, palajan Joensuuhun 6.9. Se onnekas joka päätyy pelaamaan minua vastaan ensimmäisellä kierroksella saa siis luvan jännittää siihen asti. :D 7. päivä eteenpäin aikaa taasen onkin, joten peli kyllä järjestyy vaikka heti maanantaina. Mutta palaan asiaan kunhan olen taas kaupungissa...
-
Dark Servant
No se liiga alkaakin vasta 7.9., joten et missaa pelipäiviä.Multatunkio kirjoitti:Liigalla ei ole vielä muutakaan ketjua, joten pistänpäs tämän tänne.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Ei sitten ilmeisesti haasteta, ankarasta vastustuksesta johtuen?
-
Sami Jumppanen
Huomasin justiinsa, että tuossa etusivun listassa on 13 pelaajaa. Mitäs tehdään tuon ylimääräisen kanssa?
Niin, tuossa oli puhetta noiden parituksien kanssa ja vaikka olisi kiva pelata vastustajia vastaan jotka ovat uusia, niin kannatan kuitenkin randomia ekalla kiekalla. Seuraavilla kierroksilla sitten voittajat pelaavat voittajia vastaan jne. ?
Niin, tuossa oli puhetta noiden parituksien kanssa ja vaikka olisi kiva pelata vastustajia vastaan jotka ovat uusia, niin kannatan kuitenkin randomia ekalla kiekalla. Seuraavilla kierroksilla sitten voittajat pelaavat voittajia vastaan jne. ?
-
Sami Jumppanen
Milloin muuten olet töissä? Olen pari kertaa käynyt fantsussa ja et ole ollut siellä ja muut myyjät ovat haluttomia ottamaan rahoja vastaan.Entrooppi kirjoitti:Ei sitten ilmeisesti haasteta, ankarasta vastustuksesta johtuen?
Olen töissä torstai-lauantai, noin normaalisti. Pitäisi niiden muidenkin voida sitä rahaa ottaa. Ilmoittautujalistassa on tällä hetkellä 16(!) nimeä, joten mitään ylimääräistä ei sinänsä tällä hetkellä ole.
Jooh, en ole ehtinyt ilmottautua, enkä näemmä ehdikkään. Näyttää nyt siltä, että ei tälle riitä aika tältä syksyltä, joten jättäydyn jo ennen alkua suosiolla pois.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
Ensimmäisen kierroksen haaste ei minun mielestäni oo hullumpi idea. Mutta Koukulla oli pointti siinä, että jos näkee toisen listan ennen haastetta, niin voi harrastaa sitä surullisen kuuluisaa kirsikan poimintaa.Entrooppi kirjoitti:Ei sitten ilmeisesti haasteta, ankarasta vastustuksesta johtuen?
Jontenka haasteet pitäitäisi näin ollen heittää, ennen kuin listat julkaistaan kaikille. Ja mitä kirsikan poimintaan tulee, niin eihän meistä kukaan ole se kirsikka joka poimitaan ;)
Mutta on siinä semmoinenki juttu, että jos kaksi pelaajaa haastaa saman henkilön, niin silloin toinen näistä ei pääsekkään pelaamaan haluamaansa vastustajaa vastaan. Ja voi olla että tämä haastettu onkin haastanut itse jonkun kolmannen osapuolen. Eli noissa tapauksissa tuon haasteen "idea" saada haluama pelipari on vaikea toteuttaa, läheskään jokaisen pelaajan kohdalle.
Siinä pari näkökulmaa asiaan. Vaikka haastemeininki onkin hauska, niin tämmöisessä turneessa, jossa on rahaa mukana, jättäisin sen kivan pois.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Mites on, haastetaanko immeiset huutamalla täällä et "MINÄ HAASTAN SEN JA SEN" vai lähetetäänkö privaa sille tyypille et "voiskos sut haastaa että pidettäs kivaa....? ;)"
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Edellisiä viestejä tutkimalla käynee melko selväksi, että haastejärjestelmää ei ilmeisesti käytetä, jos turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä...
Noku miekin jo ymmärsin sen jo näin ja näin, mutta jotenkin ymmärsin sen vielä toisin päin. Toi mitä DraSa sanoi olisi minusta ihan toimiva vaihtoehto. Olen uutta verta täällä joten minä en tiedä miten täällä tilanne etenee ja minkälaisia pelaajia kukakin on ja minkälaiset armeijat he omaavat.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
-
Dark Servant
Turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä. Eli minä arvon peliparit ekalle kierrokselle.Entrooppi kirjoitti:Edellisiä viestejä tutkimalla käynee melko selväksi, että haastejärjestelmää ei ilmeisesti käytetä, jos turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä...
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Asia tällä selväDark Servant kirjoitti:Turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä. Eli minä arvon peliparit ekalle kierrokselle.Entrooppi kirjoitti:Edellisiä viestejä tutkimalla käynee melko selväksi, että haastejärjestelmää ei ilmeisesti käytetä, jos turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä...
-
Sami Jumppanen
Saanko ehdottaa: Jakele vielä niin, että kumpikaan ei etukäteen tiedä kuka on tulossa vastaan, vaan sinä hoidat ajankohdan organisoinnin.Dark Servant kirjoitti:Turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä. Eli minä arvon peliparit ekalle kierrokselle.Entrooppi kirjoitti:Edellisiä viestejä tutkimalla käynee melko selväksi, että haastejärjestelmää ei ilmeisesti käytetä, jos turnauksen varsinainen järjestäjä ei toisin päätä...
OK. Tuo menee hieman työlääksi, mutta kivaa se varmana olisi.
Ei toimi. Monilla on muutakin elämää kuin figupelaaminen. Jos vielä yks ihminen joutuu sumplimaan kymmenen ihmisen aikatauluja, niin se on vaan mahdotonta.Saanko ehdottaa: Jakele vielä niin, että kumpikaan ei etukäteen tiedä kuka on tulossa vastaan, vaan sinä hoidat ajankohdan organisoinnin.
Eikä mulle kelpaisi ku perjantai iltapäivät ja lauantait, eikä niistäkään edes kaikki. En viiti olla koulusta poikessa ja monella on varmasti töitäkin.
Mitä vähemmän säätämistä, sitä parempi. Les simplex.
Hitto, kun jo odotan tätä. Seer counsil kohta maaleissa ja sitten enää falcon kasattavana :3.
Hitto, kun jo odotan tätä. Seer counsil kohta maaleissa ja sitten enää falcon kasattavana :3.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.