Haastetopikki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haastetopikki
Sunnuntaina ehkä voisin ehtiä pelata 40k:ta, ilmootan la iltana mikä on tilanne.zaruman89 kirjoitti:Ei minua ainakaan oblihorde pelota! Jos saat sen mahtumaan 1,5k listaan niin voin pelata... Tai sitten voin pienellä proxytyksellä saada aikaiseksi turnausvastusta simuloivan 1,8k listan (on kuiten se 3k eldareita mukana...)
Vai kiinostaisko pelata peräti molemmat? :P 1,5k JA 1,8k? Minulla ainakin aikaa riittää...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Olisko kellään aikaa nyt tulevalla viikolla tai viikonloppuna ottaa fabaa meikäläisen kääpiöitä vastaan tuota Jäävasara-turnausta silmällä pitäen? Eli mieluiten turnauksen säännöillä tehty lista.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
2500p Petoja tulis lauantaina vastaan, jos vaan kelpaa.zewe kirjoitti:Olisko kellään aikaa nyt tulevalla viikolla tai viikonloppuna ottaa fabaa meikäläisen kääpiöitä vastaan tuota Jäävasara-turnausta silmällä pitäen? Eli mieluiten turnauksen säännöillä tehty lista.
kelpaakelpaa. Monelta olisi? meikäläisellä kävisi näillä näkymin koska vaan. Pitkis varmastikkin paikkana.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Joo pitkis on ihan pop. Käviskö sulle sittenkin perjantaina joskus 13:00-14:00? Eli siis tuolloin alotettais. Kyllä toi lauantaikin menee, mutta perjantai olis itelle parempi. Lauantaina kävis joskus 14:00.zewe kirjoitti:kelpaakelpaa. Monelta olisi? meikäläisellä kävisi näillä näkymin koska vaan. Pitkis varmastikkin paikkana.
joo perjantaina 14 mais voisin ehtiä kans ku koulu loppuu siin yhen mais. Ehtii siin sit käydä kotona syömäs ja napata figut mukaan :P
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
So be it
Moi. Ei ketään kiinnostas pelata liskoja vastaan fanatik komppisen pelin 16.10? Vamppeja, demoneita ja eri värisiä elffejä vastaan ainakin olisi mukava saada pelejä alle ennen fanatikkiä.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Noniin! Lapin hullu haastelee taas!
Olen taas viikonlopun hoodeilla ja voisin pelata nelkkaria 1,5k pelin tai sitten jos joku haluaa Turkufanatikkia vasten harkata, niin kys. komppienkin mukainen lista löytyy. Useitakin pelejä voin pelata, mutta mielellään kaikki pelit samana päivänä (Pe, La tai Su)
Olen em. päivinä vapaana klo 12 -> ja pelaan mitä kernaammin jopa koko päivän.
Itse pelaan eldareilla ja vastuksena tällähetkellä kiintoisimpia olisivat uusi kaarti, örkit ja tau. Toki pelaan muitakin vastaan. Ilmoitelkaapa jos kiinostaa pelata!
Olen taas viikonlopun hoodeilla ja voisin pelata nelkkaria 1,5k pelin tai sitten jos joku haluaa Turkufanatikkia vasten harkata, niin kys. komppienkin mukainen lista löytyy. Useitakin pelejä voin pelata, mutta mielellään kaikki pelit samana päivänä (Pe, La tai Su)
Itse pelaan eldareilla ja vastuksena tällähetkellä kiintoisimpia olisivat uusi kaarti, örkit ja tau. Toki pelaan muitakin vastaan. Ilmoitelkaapa jos kiinostaa pelata!
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
HELLENDOORN
Voisin tulla pelaamaan deathwingilläni ( jos pelaat pohjamaalattua paskaa vastaan ) lauantaina... Katson tarkemmin huomenna kellonaikaa.zaruman89 kirjoitti:Noniin! Lapin hullu haastelee taas!
Käy käy... Eipä mullakaan kumpikaan tällähetkellä pelaamista listoista ole maaleissa :P Pelataanko 1,5k vaiko 1,8k?
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Moi ite voisin launtaina tai sunnuntaina ottaa peliä turun kompeilla jos kiinnostaa ottaa templarit vastaa :)zaruman89 kirjoitti:Käy käy... Eipä mullakaan kumpikaan tällähetkellä pelaamista listoista ole maaleissa :P Pelataanko 1,5k vaiko 1,8k?
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
Toki! Kunhan aika sovitaan niin että voin pelata tuon toisenkin pelin :P
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
HELLENDOORN
Tuo 1,8k on juuri sopiva. :Dzaruman89 kirjoitti:Käy käy... Eipä mullakaan kumpikaan tällähetkellä pelaamista listoista ole maaleissa :P Pelataanko 1,5k vaiko 1,8k?
Mie ja Plagueis ollaa sunnuntaina pitkään menossa pelaamaan, turku fanaticin treenaamisen mielessä. ite pelaan TAUlla ja Toni Marineillani.
siis 1800pojo pisteillä.
siis 1800pojo pisteillä.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
itsekkin voisin ainakin yrittää tulla marsuilla testaamaan sunnuntaina...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
No jos santso olet menossa sunnuntaina niin otahan minut täältä kyytiin?
Sori HELLDOORN, jää lauantaina pelit kyllä sitten pelaamatta varmaan... En usko kerkeäväni pelaamaan molempina päivinä.
Sori HELLDOORN, jää lauantaina pelit kyllä sitten pelaamatta varmaan... En usko kerkeäväni pelaamaan molempina päivinä.
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
HELLENDOORN
Juuh... ei siinä mitään, nähään ehkä sunnuntaina :D
juu kyllä varmaan, vaikka tulee ihan hirmunen kierros :D kai muuten oot tohon turnaukseen tulos?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.