House rules: 5th edition advanced rules

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Onpa pakko lisätä toiseen äskettäiseen keskusteluun liittyvät figuttajan 11 käskyä myös house rules projektin etu sivulle. Tässä nyt tartvisisi apua joltakin joka osaa hyvin wanhaa englantia koska omani on alan suhteen hyvin ruosteessa.

Käskyt löytyvät tästä keskustelusta.
Pahkasika

Re: House rules: 5th edition advanced rules

Viesti Kirjoittaja Pahkasika »

Unohdin kokonaan ilmottaa, että tossa viikko sitten pelatussa pelissä tuo "assaulttiin ampuminen" toimi hyvin. Testailen lisää.

Mm. hauska tilanne missä mulla olisi ollu mahollisuus ampua mun toisella dredillä lähikseen missä oli nob ryhmä ja mun dredi. mutta riski että mun multimelta olisi osunut siihen drediin oli liian suuri.
By my fury they shall know the Emperors name!
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Käytitkö kumpia lähikseen ampumis sääntöjä? Sinun omaasi vai minun omiani? Olisi hyvä jos pääsisi testaamaan molempia, mutta itse en todellakaan melkein kuukauteen pääse pelaamaan mitään pelejä.
Pahkasika

Re: House rules: 5th edition advanced rules

Viesti Kirjoittaja Pahkasika »

Siis omiani testasin. En usko että pääsen pelaamaan tarpeeksi pelejä että voisin vertailla noita kahta. Ajattelin vain sanoa että oli positiivisia kokemuksia näiden sääntöjen kanssa.
By my fury they shall know the Emperors name!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”