Battlefleet Gothic Porissa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Battlefleet Gothic Porissa
Itellä loppuu koulu siinä 5 aikaan. Tai ehkä puolelta.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jumaleisshön, BFG:tä aikaaan joka voi passata mullekin!! Onkos pelaajien nimet jo tiedossa vai vieläkö kimppaan mahtuu taas verryttelemään?El Capitan kirjoitti:Miten ihmisillä on se maanantai muuten? Onko vieläkin vapaana vai onko tullu muita puuhia siksi päiväksi?
Itsellä loppuu valitettavasti vasta 16.00 työt, joten tulen vähän myöhässä, mutta mielelläni tulisin sitä BFG:tä joko pelaamaan tai kattomaan.
Ja sitten kiinnostaisikohan ketään huomenna pelata? Saattaisin saada silloinkin matsin aikuiseen, tosin ei ihan 100% varmaa vielä...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pelaajistahan Harri antoi hyvän listan tuossa viime sivulla. Katotaan sitten ketä kaikkia sinne sitten saapuu maanantaina.
Njahas, Timo pääsee vasta jossain 5:n aikoihin koulusta. Noh, ilmestytään silloin sinne sitten. Ehdin hyvin käydä syömässä siinä välissä.
Njahas, Timo pääsee vasta jossain 5:n aikoihin koulusta. Noh, ilmestytään silloin sinne sitten. Ehdin hyvin käydä syömässä siinä välissä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Itse en pääse tänään. Oon Tampereella meinaan. Tuli tällänen extempore lähtö tänne. Mutta hyviä pelejä!
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jänskää, hyvä pöytämme meni siinä.
- Sinitähti
- Sinitähti
tumppi sano tulevansa, et ei hätiä mitiä... ainakin se 4 pelaajaa
EI?
Eiköhän mankeloida tämäkin aihe foorumimme syvimmästä syöveristä. Onkos väki jo antanut laivastonsa hautautua senttisiin pölykerroksiin, vai vieläkö peli-intoa tähän GWn ehkä taktisimpaan peliin löytyisi? Itse pelailen taas sunnuntaina, tässä ajattelin vetää pienen tilannekartoituksen porin BFGeen pelureista.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
BFG on siitä huono peli, että siinä pitää käyttää ihan liikaa päätänsä. Pitkä pelaamattomuus pistää taidot ruosteeseen ja sitten suututtaa kun tekee aloittelijan virheitä tai muuten vain tekoja, joita tämän tasoinen pelaaja ei normaalisti tee. Satunnaispelaamisen pilaa sitten se, että taitavempi kattelee hämmästyneenä toisen tunarointia ja näyttää sitten kantapään kautta, miten peliä pelataan.
Mutta ei siinä mitään. Hauska pelihän se kuitenkin. Etenkin, jos cospleijaa Star Trekin miehistön jäsentä. Siitäpäs tulikin mieleen. Minullahan on keltainen ST-paita kaapissani. Oooh. Ja sunnunaina peli. Pakko laittaa ylle.
Vaikka en enää olekkaan ihan täysipäiväinen Porilainen, kyllä minä siellä pelejäni pelailen yhä. BFG:ssä kuitenkin satunnaisesti tulen seikkailemaan. Faba on paljon kivempaa. 40k silloin, kun ei huvita pelata.
Mutta ei siinä mitään. Hauska pelihän se kuitenkin. Etenkin, jos cospleijaa Star Trekin miehistön jäsentä. Siitäpäs tulikin mieleen. Minullahan on keltainen ST-paita kaapissani. Oooh. Ja sunnunaina peli. Pakko laittaa ylle.
Vaikka en enää olekkaan ihan täysipäiväinen Porilainen, kyllä minä siellä pelejäni pelailen yhä. BFG:ssä kuitenkin satunnaisesti tulen seikkailemaan. Faba on paljon kivempaa. 40k silloin, kun ei huvita pelata.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo ehdottomasti olisin messissä tässä. Pitäisi tosiaan nappia saada maaliin urakalla, mutta kuitenkin. Tuossa vielä sain halvalla hankittua ork fleetinkin. Nyt sunnuntaina en pääse paikalle, mutta jatkossa kyllä haluaisin tätä pelata. Ei sitä turhaan viitsi montaa sataa peliin sysätä.
Ja jos sille ork fleetille olisi pelaaja, voin varmasti harkita luopumista sangen sovullisella hinnalla.
Ja jos sille ork fleetille olisi pelaaja, voin varmasti harkita luopumista sangen sovullisella hinnalla.
Kalat meni kotio...
Hienoa, mulla muuten taitaa vieläkin olla se battleship sulla harri :D en itse ole tainnut muistaa sitä sulta viedä. Joo toivottavasti löytyy omistaja mahdollisesti jopa uudelle pelurille, voisinkin kysäistä lankiselta josko se innostuis. Mitä shippei siin fleetis muuten tuli mukana?
Mää kattelen tarkemmin mitä nappeja on kun saan ne huomenissa käsiini. Voi olla että pidän itsekin, pitää katsoa. Joo tosiaan sun despoiler class battleshippi odottelee mun kaapissa.
Kalat meni kotio...