Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Eikö ne molemmat saa, vaikka toinen olisikin 2-handed. Kilpeä vain ei voi käyttää =D
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Ei tossa ole käsien kanssa _mitään_ väliä, ja kyllä saa. Onnistuu vaikka thunder hammer+thunder hammer-combo, joudut vain vaihtamaan molemmat pistoolin ja sahamiekan niihin...
Ja kyllä sitä kilpeäkin voi käyttää. Vanhoissa kirjoissa oli juttua käsien määristä, ei enää. Dark angeleillekkin saa noita tuplakynnet+plasma pisla+jotain-yhistelmiä, hyvin toimii :) Ja toi ei siis ollut perustelu, vaan esimerkki,
Ja kyllä sitä kilpeäkin voi käyttää. Vanhoissa kirjoissa oli juttua käsien määristä, ei enää. Dark angeleillekkin saa noita tuplakynnet+plasma pisla+jotain-yhistelmiä, hyvin toimii :) Ja toi ei siis ollut perustelu, vaan esimerkki,
Toivoisin hieman apua, olen alottamassa maaston teko puolella. Ajatuksena olisi tehdä romuttunut aircraft, mutta en tiedä millä materiaalilla tätä olisi järkevä työstää. Löytyykö neuvoja?
Mietin tässä, että aloittaisin Black Templars armeijan. Joten mietimpä että miten nämä eroavat normi mariineista?
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Eri codex = eri armeijalista + säännöt.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
. . . No shit?. . .JOy kirjoitti:Eri codex = eri armeijalista + säännöt.
Templarit ovat enemmän lähitaisteluun painottuaa jengiä. Perusyksiköihin saat sekaisin iniateja (scoutteja) sekä neophytejä (perusmarsuja). Lisäksi armeija voi valita erilaisia valoja (vow) joilla saat tiettyjä hyötyjä
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
-
Captain-Jake
Vanhan ja uuden wraithlordin basen koko?
Vanha 40mm, uusi 65mm. Jälkimmäisestä puhutaan usein myös 60-millisenä, mutta sama base kyseessä.Captain-Jake kirjoitti:Vanhan ja uuden wraithlordin basen koko?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Voisikohan mordheimissä käyttää black skaveneina stormverminejä? Mitä itse käytätte?
Ja skavenien listassa vievätkö giant ratit yhden paikan partystä per giant rat?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Sikäli sama vaikka käyttäisit kuolleita rottia stormvermineinä, kunhan pelikaveri sen tietää. Mortikka on siitä mukava peli kun porukka ei yleensä sormi ojossa ole huomauttamassa et toi ei oo hei oikee figu tolle :). Jos joku muu sopii paremmin tai jos sitä oikeaa ei vain ole niin käyttää jotain muuta tilalla.JOy kirjoitti:Voisikohan mordheimissä käyttää black skaveneina stormverminejä? Mitä itse käytätte?
Giant rat vie tosiaankin yhden paikan.
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
-
Alien of Change
Kun tilaa gameswork shopista jonkun figun netin kautta ja on maksanut sen jo etukäteen niin pitääkö se silti maksaa uudestaan kun hakee kyseisen figun geeweestä? Ei viitsisi maksaa kaksi kertaa samasta figusta nääs nääs.
Jos sulla on kuitti niin en luulisi.
Tilannut en ole, mutta kai se on melko selvää ettei figuista tuplasti tarvi maksaa.Alien of Change kirjoitti:Kun tilaa gameswork shopista jonkun figun netin kautta ja on maksanut sen jo etukäteen niin pitääkö se silti maksaa uudestaan kun hakee kyseisen figun geeweestä? Ei viitsisi maksaa kaksi kertaa samasta figusta nääs nääs.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Olen tilannut. Ei tarvinnut.Alien of Change kirjoitti:Kun tilaa gameswork shopista jonkun figun netin kautta ja on maksanut sen jo etukäteen niin pitääkö se silti maksaa uudestaan kun hakee kyseisen figun geeweestä?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
PUMPIlfierno kirjoitti:Toivoisin hieman apua, olen alottamassa maaston teko puolella. Ajatuksena olisi tehdä romuttunut aircraft, mutta en tiedä millä materiaalilla tätä olisi järkevä työstää. Löytyykö neuvoja?
- Plästik Dub
Itse lähtisin plasticardista taikka pahvista rakentelemaan. Toinen vaihtoehto on ostaa Battle for Macraggen mukana tulleet alukset joltakulta.Ilfierno kirjoitti:PUMPIlfierno kirjoitti:Toivoisin hieman apua, olen alottamassa maaston teko puolella. Ajatuksena olisi tehdä romuttunut aircraft, mutta en tiedä millä materiaalilla tätä olisi järkevä työstää. Löytyykö neuvoja?
Yksi varsin pätevä vaihtoehto voisi olla myös postata ihan oikealle alueelle, omaan threadiinsa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=3
- kuningas66
Olen lukenut noita maaston teko artikkeleita ja ajattelin kysyä että tietääkö kukaan kuinka paljon maalia suunnilleen tarvitaan kun tekee itse flokkia, siis tämä maali + vähän vettä + sahanpuruja. Elikkä kuinka paljon maalia suunnilleen suhteessa veeen ja sahanpuruun?
tiedän.... kysymys voisi olla paremmallakin forumilla mutta ajattelin pistää sen nyt tänne kun kerran on vain "pieni" kysymys :)
tiedän.... kysymys voisi olla paremmallakin forumilla mutta ajattelin pistää sen nyt tänne kun kerran on vain "pieni" kysymys :)