Uusi 40K liiga syksylle?

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Dark Servant

Re: Uusi 40K liiga syksylle?

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

Dark Servant kirjoitti:Palkintorahoina on nyt sitten 85 euroa ja olen ajatellut seuraavanlaista palkintojakoa:
1. sija - 40 euron lahjakortti
2. sija - 25 euron lahjakortti
3. sija - 15 euron lahjakortti
Viimeinen sija - 5 euron lahjakortti (saa ostettua sen pari chaos black:ia)
Laurin kanssa tänään keskusteltiin noista palkintolahjakorteista, eli noin ne ei tule menemään niin kuin tuossa aiemmin ajattelin. Lauri saa selittää tarkemmin.

Laitan nyt uuden ketjun pystyyn, jossa on skenut, deplot ja peliparit. Myöhemmin ketjuun tulee armeijalistat ja toivonkin, että ne jotka eivät ole vielä laittaneet laittaisivat mahdollisimman pian, kun ajattelin laittaa ne kaikki sitten kerralla.

EDIT: Mainittakoon vielä, että täällä saa jatkaa keskustelua ja muuta. Pyritään pitämään tuo varsinainen liigaketju kohtuu puhtaana jottei tarvitse etsimällä etsiä sekalaisten viestien seasta sitä olennaisinta.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Koukku

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Tuota, olisiko mahdollista heittää myös suoraan etukäteen objektiivien määrät noihin seize groundeihin niin olisi kaikilla sama määrä samalla kierroksella?
...And walls close in...
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Joo, kannatan Koukun ehdotusta, jos nyt koitetaan oikeen tasaväkisiä kerran olla.

Palkinnot menevät seuraavasti:
1. Sija: 50 euron lahjakortti Fantastiseen kauppaamme ja kuolematonta kunniaa
2. Sija: 30 euron lahjakortti Fantastiseen kauppaamme
3. Sija: 20 euron lahjakortti Fantastiseen kauppaamme

Viimeiselle ei nyt jää muuta kuin se kuolematon kunnia...
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Dark Servant

Koukku kirjoitti:Tuota, olisiko mahdollista heittää myös suoraan etukäteen objektiivien määrät noihin seize groundeihin niin olisi kaikilla sama määrä samalla kierroksella?
Homma hoidettu. Olin unohtanut kokonaan sen, kun tässä tänään koin hirveätä painostusta fantsussa peliparien ja skenujen/deplojen julkaisussa.
Tunen

Viesti Kirjoittaja Tunen »

Koottu yhteystietolista olis paikallaan tuonne Assault on Teutoburg tiedotteeseen. Varsinkin kun ei tunne yhtään pelaajaa, eikä osaa yhdistää nickiä ja nimiä naamoista puhumattakaan. :)
Dark Servant

Tunen kirjoitti:Koottu yhteystietolista olis paikallaan tuonne Assault on Teutoburg tiedotteeseen. Varsinkin kun ei tunne yhtään pelaajaa, eikä osaa yhdistää nickiä ja nimiä naamoista puhumattakaan. :)
Hoidan asian parhaani mukaan.

EDIT: Nyt on laitettu, joskin Janne Puhakan nickiä en onnistunut löytämään. Tietääkö/tunteeko kukaan Puhakkaa ja että käykö foorumilla?
Tunen

Viesti Kirjoittaja Tunen »

Toivottavasti löytyy Puhakan yhteystiedot mahdollisimman pian, että saadaan pelit sovittua.
Dark Servant

Sen verran, että minulla on nyt 12 pelaajan armeijalistat. Odotan loppuja tänään tai huomenna, jotta voin laittaa kaikki armeijalistat kerralla näkyviin.

Muistakaa, että pelaamaan ei pääse ennen kuin olen saanut armeijalistan.

Keiltä vielä puuttuu:
-Topi Paavilainen
-Ismo Louhelainen
-Anssi Pitkänen
-Janne Puhakka
-Antti Hiltunen
Dark Servant

Laitetaan taas kerran muistutuksena niille, jotka eivät ole vielä armeijalistaansa lähettäneet (enää kolme jäljellä), että laittakaa kaikki upgradet ja hinnat niihin listoihin. Tämä ihan vain sen takia, jotta minulla on järjestäjänä alkuperäiset armeijalistat, jos tulee jotain epäselvyyksiä jossain vaiheessa.

Jos armeijalistaan laittaa vain yksikön ja pistehinnan, en voi tietää mitä kaikkea kyseiselle yksikölle on ostettu enkä täten pysty tukemaan ongelmatapauksissa. Lisäksi se mahdollistaa aina väärinkäytöksille, vaikka epäilen ettei meidän porukasta sellaista löytyisi.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Dark Servant kirjoitti:Laitetaan taas kerran muistutuksena niille, jotka eivät ole vielä armeijalistaansa lähettäneet (enää kolme jäljellä), että laittakaa kaikki upgradet ja hinnat niihin listoihin. Tämä ihan vain sen takia, jotta minulla on järjestäjänä alkuperäiset armeijalistat, jos tulee jotain epäselvyyksiä jossain vaiheessa.

Jos armeijalistaan laittaa vain yksikön ja pistehinnan, en voi tietää mitä kaikkea kyseiselle yksikölle on ostettu enkä täten pysty tukemaan ongelmatapauksissa. Lisäksi se mahdollistaa aina väärinkäytöksille, vaikka epäilen ettei meidän porukasta sellaista löytyisi.
Se minun taulukkoniko tämän viestin aiheutti? Voin toki lähettää sen hieman selkeämpänäkin versiona, jos haluat. Olen tämän viikonlopun Kiteellä ja täällä on toimiva nettiyhteys.
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:
Dark Servant kirjoitti:Laitetaan taas kerran muistutuksena niille, jotka eivät ole vielä armeijalistaansa lähettäneet (enää kolme jäljellä), että laittakaa kaikki upgradet ja hinnat niihin listoihin. Tämä ihan vain sen takia, jotta minulla on järjestäjänä alkuperäiset armeijalistat, jos tulee jotain epäselvyyksiä jossain vaiheessa.

Se minun taulukkoniko tämän viestin aiheutti? Voin toki lähettää sen hieman selkeämpänäkin versiona, jos haluat. Olen tämän viikonlopun Kiteellä ja täällä on toimiva nettiyhteys.
En rupea nimeämään ketään yksittäistä, mutta olen saanut pari listaa, joissa ei ole ollut mitään upgradeja esillä. Tämä asia on kuitenkin nyt jo hoidettu, joten siitä ei sen enempää.

Sinun ei tarvitse lähettää uutta listaa, siinä kyllä on upgradet merkittyinä.
Dark Servant

Armeijalistat on laitettu (toivon mukaan oikein). Yksi puuttuu ja yhden saan maanantaina.
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Missäs ne armeijalistat olisivat kun en löydä?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Tuolla assault on teutoburg ketjussa, toinen viesti.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Kiitos =)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”