Fluffinen perhe, ehkäpä? Vai onko kiellettyä tehdä Ihmisiä jotka ovat sukua toisilleen?halko kirjoitti:Eihän etukäteen tiedetä/arvota/sovita kuka mikäkin on, rikkoisi vähän ideaa. Eiköhän rotteni nuo pelaajat heittele sitten kun on porukka kasassaKhorne Marien kirjoitti:Olen mukana kisassa. aatamin ja minun perheeseen pääsee vielä yksi henkilö. Halukas lähettäköön viestin aatamille, ja sitten rottenille, kun asia on sovittu.
IIIIKKK! susi 2.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: IIIIKKK! susi 2.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Huoh...aatami kirjoitti:Fluffinen perhe, ehkäpä? Vai onko kiellettyä tehdä Ihmisiä jotka ovat sukua toisilleen?halko kirjoitti:Eihän etukäteen tiedetä/arvota/sovita kuka mikäkin on, rikkoisi vähän ideaa. Eiköhän rotteni nuo pelaajat heittele sitten kun on porukka kasassaKhorne Marien kirjoitti:Olen mukana kisassa. aatamin ja minun perheeseen pääsee vielä yksi henkilö. Halukas lähettäköön viestin aatamille, ja sitten rottenille, kun asia on sovittu.
Minä (ja käsittääkseni marienkin) puhuttiin niinkun pelillisestä perheestä. Päättele sitten siitä onko fluffillinen perhe kielletty vai ei
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Ok. Marienin viesti saattoi sitten olla hyvin väärinkäsitettävissä, mutta fluffista perhettä tässä ollaan siis perustamassa.
-
Rotten sound
Että ei mene ihan perseillyksi tälläisten kanssa, niin ei tehdä edes fluffissa perheitä, metsästäjiä, pappeja tai ihmissusia.
1. Kaikki tietävät että "en" voi laittaa heitä perheeksi pelissä koska se on liian läpinäkyvää.
2. Toisaalta jos laitan heidät perheeksi tämä on vain täysi aivopieru.
3. Tälläisten salliminen luo turhaa "Hahahaa olen fluffissa susi ja sain suden hahmon! Aloitan nyt capslockin avulla trollauksen."
1. Kaikki tietävät että "en" voi laittaa heitä perheeksi pelissä koska se on liian läpinäkyvää.
2. Toisaalta jos laitan heidät perheeksi tämä on vain täysi aivopieru.
3. Tälläisten salliminen luo turhaa "Hahahaa olen fluffissa susi ja sain suden hahmon! Aloitan nyt capslockin avulla trollauksen."
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
No höh. Pitääkö Marienin siis tehdä uusi hahmo?
Mulla ei taida olla kuitenkaan liian läpinäkyvää, kun olen silleen ovelasti laittanut kaikki paitsi perheen mun hahmon fluffiin (Sudet tappo isän, on taitava metsästäjä, on shamaani, on näkijä, on kirottu paska [aika kirotulta vaikuttaa kun kaikki meni päin vittua]), vaikka ei nyt suoraan fluffiin kuulukkaan, niin rivien välistä voi jo jotain lukeaRotten sound kirjoitti:Että ei mene ihan perseillyksi tälläisten kanssa, niin ei tehdä edes fluffissa perheitä, metsästäjiä, pappeja tai ihmissusia.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
-
Rotten sound
kyllä vain pitää tehdä uusi hahmo.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
- Khorne Marien
Miksei minun uutta hahmoani ole lisätty tuohon listaan?
-
Rotten sound
Pelaajien määrä on laskenut kahteentoista pelaajaan enään tarvitaan neljää pelaajaa.
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
Suosittelisin lämpimästi että joko muutat hahmosi nimen tai sitten pistät jotain itämaista fluffia hahmoosi.Khorne Marien kirjoitti:Miksei minun uutta hahmoani ole lisätty tuohon listaan?
Jos tämä peli sijoittuisi Kiinaan niin voisitko tehdä kiinalaisen hahmon jonka nimi olisi vaikkapa Veli-Pekka Ahomaa? Et.
-
The Chosen of Waagh
Päivää kaikille. Ajattelin potkiskella itseni takaisin tänne häntä koipien välissä nyt kun lukio on taas suonut hieman vähemmän työntäytteisen jakson, ja haluasin ilmoittautua. Hahmoa Rottenille vielä tämän päivän puolella, mikäli hän nyt minua mukaan ottaa...
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Se on pirun hyvä. Jos saataisiin tämä käyntiin vielä tämän vuoden puolella.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
-
Rotten sound
Saataisiinko jostakin kyrsittyä viellä neljä pelaaja vai kuopataanko?
-The Chosen Of Waagh
-The Chosen Of Waagh
- Da Big Boss
Voin uudelleen osallistua, fluffin saat varmaan keskiviikkoon mennessä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ei saa kuopata.
Kannattaa ottaa huomioon, että P.Ruuhijärven viim. visiitistä on aikaa, saas nähdä onko hänessä ainesta olla mukana.
Kannattaa ottaa huomioon, että P.Ruuhijärven viim. visiitistä on aikaa, saas nähdä onko hänessä ainesta olla mukana.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Khorne Marien
Koitetaan saada tämä tehtyä, ei saa kuopata :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kaikkia muitakin jeppejä, jotka eivät käy tällä puolella paljoa, kannattaa potkia vähän ja kattoa, ovatko hereillä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Da Big Boss
LYNKÄTKÄÄ DA BIG BOSS!
Voi herra jumala, olisikohan nimi Jack sopinut hahmolleni paremmin. Nojaa, lähti nyt se hahmo.
Sanokaa päivää kylän kuuluisalle juopolle, Nornille <3
Btw, kannattaisiko herätellä Iraa, kun sanoi tekevänsä hahmon.
Voi herra jumala, olisikohan nimi Jack sopinut hahmolleni paremmin. Nojaa, lähti nyt se hahmo.
Sanokaa päivää kylän kuuluisalle juopolle, Nornille <3
Btw, kannattaisiko herätellä Iraa, kun sanoi tekevänsä hahmon.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Khorne Marien
Koitetaan nyt saada tänne 3 ihmistä vielä :D