Yleistä löpinää

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

santso

Re: Yleistä löpinää

Viesti Kirjoittaja santso »

tulee vähä kalliit genet........
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

kiitokset santsolle eilisestä pelistä, sulla kusi noppa pahemmin ku iriadilla ja engine on ihan hullu
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
santso

joo oli kiva peli ja pääsi nyt tutustumaan uusiin liskoihin, että eivät turneessa ihan puun takaa tule enää.
zaruman89

Viesti Kirjoittaja zaruman89 »

Terveppä terve sekalaiset...

Moneltako teillä pelit alkaa lauantaina? Entä onko ketään joka tulee pelailemaan Ilmajoen suunnalta niin että voisi poimia minut täältä mukaan? :P (Bussikyytit menee säännöllisen epäsäännöllisesti täältä kuulemma...)

Peli-intoa riittäisi usiampaankin peliin nelkkaria, mikäli vain kyytiä ja vastustajaa löytyy... (Ja aloitusajasta riippuen kyytihän on myös sopivaan aikaan kulkeva bussi)
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
santso

moi! pelit alkaa yleensä silloin kuin kaikille sopii, jos ihan ei turnee meininkiä tarkotat.
pistät tonne haastetopiciin esim että kiinnostais peli lauantaina klo 2 niin yleensä löytyy pelaajia. jos turnauksia meinaat niin yleensä kahentoista maissahan ne on alkaneet?

olen ite ilmajoelta kans.
santso

muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

santso kirjoitti:muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
Oli, mut ne meni Junnulle kaikki joku aika sitten : /
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
HELLENDOORN

Viesti Kirjoittaja HELLENDOORN »

santso kirjoitti:muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
Mulla vois olla muutama jossaikin kaapin perukalla... Voin koittaa katella.
Viimeksi muokannut HELLENDOORN, To 03.09.2009 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Mulla on varmaan kans tuon vaikka sinne isoon faba turnaukseen jos oot sinne tulossa?
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
santso

juu mä tuun staffiksi tuomaroimaan sinne.
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

kekkäs on nyt menos sinne turkuun kenenkäki kyytil täl hetkel?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Olen ilmaissut halukkuuteni Kimmon autoon, kuten vissiin myös Junnu. Muita puinteja kyytijaosta ei muistu mieleeni.
santso

hmmm noh itekki haluais johonki sjoelta lähtevään autoon, jos olis mahdollista? sitte jos kuski suostuis koukkaamaan ilmajoen kautta niin voisin maksaa parieuroa extraa pensarahaa.....
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Haluan sen verran moderoida, että jatketaan keskustelua matkustamisesta tuolla Fanatic-threadissa, jos sopii, niin ei vastailla ristiin samasta asiasta kahden topicin välillä. :P
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
tarttis semmosia ku mulla on käynnissä sternguard konvaus operaatio.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
HELLENDOORN

Viesti Kirjoittaja HELLENDOORN »

Seraphi kirjoitti:Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
Nyt kun kaivelin, niin satuin 5 kpl löytää laatikon perukalta nuita shoulder padeja... Olisiko monelle ollut tarvetta? Nimittäin voisi jossain nurkassa noita olla lisääkin...
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

HELLENDOORN kirjoitti:
Seraphi kirjoitti:Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
Nyt kun kaivelin, niin satuin 5 kpl löytää laatikon perukalta nuita shoulder padeja... Olisiko monelle ollut tarvetta? Nimittäin voisi jossain nurkassa noita olla lisääkin...
Kymmenelle ois tarve, mutta kyllä se viisikin kelpaa tähän hätään. Kun voi olla että konvailen näitä sternejä pari unittia lisää.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

hei, kaikki jotka pyörii siellä keitalla. Koittakaa metästää Musta-ruskeaa pahvilootaa. Siel ois mun beastmenejä (herdejä+ koiria) sisällä. Unohtu vissiin viime viikolla sinne :P

huutelen tännekin että muistatte kans :)
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Juhaaha kirjoitti:hei, kaikki jotka pyörii siellä keitalla. Koittakaa metästää Musta-ruskeaa pahvilootaa. Siel ois mun beastmenejä (herdejä+ koiria) sisällä. Unohtu vissiin viime viikolla sinne :P

huutelen tännekin että muistatte kans :)
Kyllä minä yritän katsoa kun menen joulun jälkeen mortikkaa pelaamaan paitsi jos santeri laittaa meille yli kireät aika taulut :P By the way minkä kokoinen se on? kenkälaatikko kokoa?
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”