Turku Fanatic 09

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Re: Turku Fanatic 09

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

8 jos saan Toniin (Plagueis) yhteyttä.

EDIT: Ilmoitin Toninki sitte kanssa fanaticcii nii meitä on vissii sitte kahdeksan?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

10 nimeä listalla. Lauri ja wh ilmoittivat itsensä kans viime hetkillä 40k puolelle... laskujeni mukaan wh on 40. eli viimeinen 40k sisään päässyt :P
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

vissiin siis 3 autoa tarttis vai kokö
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

niin no löytyykö kuskeja tarpeeksi?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

miun pitää varmaan junalla tulla Oulusta seinäjoelle taikka tampereelle. Ja porukan määrän takia yövymme Turun lattialla ilmeisestikki?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

santso

se kai on ''the plan''
Mr_Fogg

Juhaaha kirjoitti:vissiin siis 3 autoa tarttis vai kokö
santso kirjoitti:niin no löytyykö kuskeja tarpeeksi?
eikö 10 tyyppiä mahdu kahteen autoon... tai no zydeco taitaa mennä omalla autolla suoraan tampereelta. Itse voisin tulla perjantaina seinäjoelle ja ottaa sieltä sen 3-4 jantteria kyytiin. sitten siinä on viel 4-5 tyyppiä jotka on reissuun lähdössä ja niistä Juhaaha on ilmeisesti varmasti autolla matkaan lähdössä.
Seraphi kirjoitti:Ja porukan määrän takia yövymme Turun lattialla ilmeisestikki?
Juu eiköhän sitä lattialla nukuta.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Mr_Fogg kirjoitti:
Juhaaha kirjoitti:vissiin siis 3 autoa tarttis vai kokö
santso kirjoitti:niin no löytyykö kuskeja tarpeeksi?
eikö 10 tyyppiä mahdu kahteen autoon... tai no zydeco taitaa mennä omalla autolla suoraan tampereelta. Itse voisin tulla perjantaina seinäjoelle ja ottaa sieltä sen 3-4 jantteria kyytiin. sitten siinä on viel 4-5 tyyppiä jotka on reissuun lähdössä ja niistä Juhaaha on ilmeisesti varmasti autolla matkaan lähdössä.
Seraphi kirjoitti:Ja porukan määrän takia yövymme Turun lattialla ilmeisestikki?
Juu eiköhän sitä lattialla nukuta.
Siehä Kimmo voisit napata mut Seinäjoelta kyyttiin, nii ei tartte Oulusta Tampereelle asti mennä junalla? Ja mahdollisesti Toninki, hänellä ei ole opiskelijakorttia, niin hän säästäisi hieman rahaa. Ja toisekseen hänellä on lainassa se mun megailmapatja.

santso

hmm itse voisin tulla sjoelta kyytiin(kai kaikki sieltä tulevat mahtuvat?), kun juna turkuun tulis liian kalliiksi kun opiskelija kortti ei oo enää voimassa :c
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Omalla kohdalla tuo autotilanne on sellainen, että Nissania pitää vähän kunnostaa syksyn aikana. Lähinnä kyse on korin ruostevaurioiden paikkaaminen, että sinänsä auto kyllä kestää ajamisen puolesta, mutta tosiaan ei näillä näkymin olisi lähdössä tien päälle, mikäli mahdollista. Jos nyt yhdestä autopaikasta jää uupumaan, niin voin itse mennä junalla Tampereelta Turkuun ja takaisin, mutta olen myös ehdolla automatkalle, jos vaikka Kimmon autoon mahtuu.
Juhaaha

Koittakaas (mikäli ette ole maksaneet) maksaa ittenne tonne fanatikkiin :P.

niin joo ja sellanen juttu vielä että tartten 16-17.10 väliselle yölle jonkun nukkumapaikan, ei innosta lähteä keuruulta silleen sjoelle että ois turussa n. 9.30
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Mr_Fogg

Juhaaha kirjoitti:Koittakaas (mikäli ette ole maksaneet) maksaa ittenne tonne fanatikkiin :P.

niin joo ja sellanen juttu vielä että tartten 16-17.10 väliselle yölle jonkun nukkumapaikan, ei innosta lähteä keuruulta silleen sjoelle että ois turussa n. 9.30
Jos ei kukaan muu viitsi vaivautua, niin pystyn varmaan järkkäämään iskän kämpälle Nurmon puolelle majoituksen.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Ite viittisin, mutten tierä mite issee suhtautuu... ja en varmaa yhtä enempää saa ite majoitettua...

Juhaaha

Tuo olis jees. En tosiaan tarvitse kuin jonkun eteisen /vast. Jossa mahtuu makuupussissa nukkumaan. Seinäjoelta ajaa vissiin jonkun 4 tuntia turkuun, eli jos lähen joskus 5.30 sieltä niin me ehdittäisiin ihan hyvin turkuun. Bensa kulut siihen 4 tai 5 osaan.
Sitten la illasta tutustumaan turun yöelämään
Jara- kirjoitti:
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

Vähä näyttäis siltä et yks joutuis junal menemään tai jollain muulla omalal kyydillä, koska 6 ihmisen mahduttaminen samaan autoon on aika mahdotonta. Itsellä ei ainakaan ole varaa juniin :(
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
santso

hmmmmmmmmm sama täällä, varsinki ku opiskelija kortti ei oo enää voimassa(70-80e junamatkailuun :C)
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Noh. Mä voisin periaatteessa kyllä tulla junalla, koska mulle on edullisempi mennä suoraa tampere - turku, kuin tampere - seinäjoki ja seinäjoki - turku. Sellaisen toiveen vain esittäisin, että jos jompi kumpi autoista pystyisi minut hakemaan Turun rautatieasemalta sitten siinä kahdeksan-yhdeksän korvilla.
Mr_Fogg

ZyDec0 kirjoitti:Noh. Mä voisin periaatteessa kyllä tulla junalla, koska mulle on edullisempi mennä suoraa tampere - turku, kuin tampere - seinäjoki ja seinäjoki - turku. Sellaisen toiveen vain esittäisin, että jos jompi kumpi autoista pystyisi minut hakemaan Turun rautatieasemalta sitten siinä kahdeksan-yhdeksän korvilla.
Eiköhän se nouto onnistu jommalta kummalta autolta sitten, ku saa muun lastin heitettyä perille. Voisin ite vaik yrittää lähteä hiukan aikasemmin ,että ehtii paremmin hakemaan.

Edit*

Ympätääs hiukan koko pakettia enemmän yhteen. Autolla Seinäjoelta on lähdössä minä ja Juhaaha (joka tulee näillä näkymin mun kans isseen luokse yöksi) Aamulla lähdetään varhain ja molempiin autoihin tulee 5 jantteria, jos kaikki ilmottautuneet tosiaan lähtee (2 vielä maksamatta: late ja wamppi) ja Zydeco tulee junalla tampereelta suoraan. Pääsemme perille heitän jantterit kyydistä veks ja kurvaan hakemaan Zydecoa asemalta. Tavoitteeksi voisi laittaa et klo 9 tiputtaisin ensimmäisen lastin pelimestalle. Sen mukaan lähdetään aamulla liikkeelle. Siitä voidaan vielä neuvotella, et kuka hakee Santson ilmajoelta, vai tuleeko Santso kenties jo etukäteen yöksi Seinäjoelle? Wampin tai mun isseen luokse? Oletan, että IRiaD ainakin tulee yöksi Seinäjoelle ja varmaan wampin luokse? Muuten porukka varmaan pyritään kokoamaan pitkiksen pihaan aamul tai mahdollisesti noukitaan sängystä suoraan, jos jaksetaan vaivautua. Alustavasti omaan kyytiin on ainakin Junnu ja Toni tulossa. Muuten istumapaikat taitaa olla aika avoinna.
santso

hmmm joo kyllä voin edellisenä iltana tulla sinne tosiaan jos nukkumapaikka löytyy, voin ängetä kimmon buggyyn jos tilaa riittää :D
Juhaaha

Toihan kuulostaa suunitelmalta.

Tämmönen kysymys niille jotka tulee mun kyydissä: sunnuntaina se loppuu joskus n. 17, onko mitään mahdollisuutta että heittäisin teidät tampereelle ja menisitte junalla sit minne menettekin. Vai pitääkö teidät heittää sjoelle asti ku köyhillä opiskelijoilla ei ole rahaa junalippuun :p. Tällä tavalla pääsisin nopeammin keuruulle
Jara- kirjoitti:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”