Ilmoittautuminen

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kuli

Re: Tällä viikolla kerhossa (älkää vastatko!)

Viesti Kirjoittaja Kuli »

Moro.

Kolmen viikon tauon jälkeen olisin tulossa pelaamaan 40k:ta ja kyllä nideillä taas. Voin ottaa messiin vaikka 2000p ja olisi toiveena jotta pääsisin pelaamaan jotain muita vastaan vähän isomman pelin. Toki jos joku haluaa pelata niin voi pelata myös mun kanssa samalla puolella niin toki onnistuu menee vuorotkin nopeammin kun on kaksi säätämässä. Siis idis olisi se, että 2000p nidejä vastaan jotain muuta/muita armeijoita. Mutta toki voi taas pelata jonkun seka pelinkin...
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Elikkä 5.10 seuraava kerta, ilmoitautukaa jos olette valmiit kohtaamaan örkit tai muut 40k, lotr tai mortikka möröt, heh
Puumarsu

Viesti Kirjoittaja Puumarsu »

En ole tulossa paikalle 5.10, mutta jos joku ostaa minulta "Posessed chaos space marine" paketin 15 eurolla niin voin tulla tekemään tämän vaihtokaupan. Se on täysin koskematon, tosin olen kyllä avannut paketin ja katsonut mitä se sisältää. Syy miksi myyn on se, että vanhemmille näytti riittävän, että paketissa lukee space marine. Jos haluaa maksaa enemmän niin käy sekin :P. Ilmoittakoon siis minulle jos aikoo ostaa ton. Kiitti ja kuitti.
Lepäät sitten haudassa.
blackmetalsiili

12.10 ilmoittautumisia sitten.
Morrigan

Re: Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

BTW Otto, halusitkos vielä myydä niitä ylimääräisiä teutogen kaartilaisiasi? Jos näin on, ja olet maanantaina tulossa kerholle, niin jaksaisitko ottaa ne mukaasi? Voisin katsella ja mietiskellä niiden ostamista.

-Se Kolmas Olli
Euroopan mukavin mies
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Morrigan kirjoitti:BTW Otto, halusitkos vielä myydä niitä ylimääräisiä teutogen kaartilaisiasi? Jos näin on, ja olet maanantaina tulossa kerholle, niin jaksaisitko ottaa ne mukaasi? Voisin katsella ja mietiskellä niiden ostamista.

-Se Kolmas Olli
Otan ne mukaani, jos vain olen pääsemässä paikalle taaskaan... Ei esimies oikein osaa ilmoitella minulle siitä saako hän vapautettua maanantaita, kuten hän on luvannut. Pitää varmaan taas soitella perään ja kuulla taas: "Aivan. Enpä ole tehnyt mitään asialle."
Toisaalta nyt olen myös hieman sairaana (ei ole mikään mäyräherpes). Hieman nuhaa ja sellainen heikotus mikä nyt yleensä on kun on sairaana, joten voisin yrittää myös saada saikkua, vaikka se on kyllä aika kiven takana, koska en kuitenkaan kovin sairas ole. :)

edit. Esimies muisti ja sain maanantain vapaaksi. Dark heresyä siis voidaan pelata maanantaina.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Kuli

Viesti Kirjoittaja Kuli »

Moi.

Joo enpä pääse ens maanantaina nyt sitten kumminkaan itse paikalle kun muijakaverin muutto painaa päälle yritän sitten 19.10 tulla ja myös ehkä tehdä jotain pienimuotoista maastoa.
blackmetalsiili

Kuli kirjoitti:Moi.

Joo enpä pääse ens maanantaina nyt sitten kumminkaan itse paikalle kun muijakaverin muutto painaa päälle yritän sitten 19.10 tulla ja myös ehkä tehdä jotain pienimuotoista maastoa.
ok, hienoa
blackmetalsiili

19.10 ilmoittautuminen alkaa
Natriks

Viesti Kirjoittaja Natriks »

Olen tulossa 7.12 . Otan luultavasti taut mukaan(n. 1000p).
Henri
Viimeksi muokannut Natriks, To 03.12.2009 17:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
blackmetalsiili

2.11 ilmoittautuminen
blackmetalsiili

9.11 muokkaukseen
vompovompatti

Tulossa paikalle.
blackmetalsiili

Sori, en ole ehtinyt kiireiden takia tätä ketjua muokkailla. Jatkossa varmaankaan ei ole hirveän tarpeellista pitää listaa ketjun alussa siitä kuka on milläkin tulossa pelaamaan, vai mitä olette mieltä? Muokkailkaa kuitenkin omiin viesteihinne miten on olette tulossa ja muita huomioitavia asioita niin kuin ennenkin. Kerhoa on joka viikon maanantai ellei toisin tänne tulla mainitsemaan. Itse en 30.11 pääse paikalle mutta ollilla on avaimet. Myös joulun ja uudenvuoden lomilla on kerhoa.
theMage

Viesti Kirjoittaja theMage »

Hordesin mk2 säännöt julkaistiin vihdoin. Voisin tulla siis näyttämään warmachinea ja hordesia ensi maanantaina. Olen aamu vuorossa, pääsen siis paikalle jo neljän aikaan.
Vähän hankaluutta tuo, ettei minulla ole kuin yksi armeija molempiin. Joten joutuu samalla käyttämään molempien sääntöjä.
Tuon maastot, figut ja säännöt. Joten en kaipaa kuin jonkun/joitakin joilla on vähän kiinnostusta jompaan kumpaan peliin.
http://privateerpress.com
Ja warmachinen mk2 säännöt löytyvät osoitteesta
http://privateerpress.com/company/mkii- ... f-download
Jos on kiinnostusta tutustua niihin etukäteen. Tulen käyttämään warmachine puolella vain warcaster ja warjack figuja Hordesissa vain warlock ja warbeastejä. Joten yksiköiden, ratsuväen ja moraalin sääntöjä ei tarvita.
Hordesin säännöt mikäli niihin on kiinnostusta löytyvät osoitteesta
http://fieldtest.privateerpress.com/
Mutta tuo vaatii rekisteröitymisen, ennen kuin ne voi ladata.
blackmetalsiili

theMage kirjoitti:Hordesin mk2 säännöt julkaistiin vihdoin. Voisin tulla siis näyttämään warmachinea ja hordesia ensi maanantaina. Olen aamu vuorossa, pääsen siis paikalle jo neljän aikaan.
Vähän hankaluutta tuo, ettei minulla ole kuin yksi armeija molempiin. Joten joutuu samalla käyttämään molempien sääntöjä.
Tuon maastot, figut ja säännöt. Joten en kaipaa kuin jonkun/joitakin joilla on vähän kiinnostusta jompaan kumpaan peliin.
http://privateerpress.com
Ja warmachinen mk2 säännöt löytyvät osoitteesta
http://privateerpress.com/company/mkii- ... f-download
Jos on kiinnostusta tutustua niihin etukäteen. Tulen käyttämään warmachine puolella vain warcaster ja warjack figuja Hordesissa vain warlock ja warbeastejä. Joten yksiköiden, ratsuväen ja moraalin sääntöjä ei tarvita.
Hordesin säännöt mikäli niihin on kiinnostusta löytyvät osoitteesta
http://fieldtest.privateerpress.com/
Mutta tuo vaatii rekisteröitymisen, ennen kuin ne voi ladata.
Eiköhän tuolta joku löydy jonka kanssa demottaa, itse en paikan päälle pääse ensi viikolla joten mordheiminkin yms peluu saattaa muilta jäädä vähemmälle. Kerho tosiaan alkaa vasta kello 17 että neljältä ei paikalle vielä kannata tulla.
Aavis

Viesti Kirjoittaja Aavis »

Meitsi tulee nyt ekaa kertaa käymään kerholla 30. päivä. Tulen lähinnä katselemaan mikä on meininki ja tutustumaan jengiin. Otan kyllä 40k örkkini mukaan, jos vaikka pääsis pelaamaan ensimmäisen pelin ikinä meikäläisen kohdalla! Örkkejä löytyy noin 1100 pisteen verran.
blackmetalsiili

ok hienoa, uudet ihmiset ovat aina tervetulleita.
vompovompatti

Saapumassa taas paikalle 17.00 - 7.12.2009. Katsotaan jos joku vielä haluaa heresyä pelata. Otan myös muita nappuloita mukaan varmuuden vuoksi, koska suunnittelemani kuvio heresyssä olisi mukava pelata läpi niin että mukana olisi mahdollisimman moni mukaan lähteneistä pelaajista.
blackmetalsiili

Elikkä herätellään tätä ketjua uudestaan ainakin siksi aikaa että kerhon mahdollinen uusi suunta paikalla pelattavien pelien suhteen löytyy. Pistäkää tästä lähin ilmoittautumisenne paikalle pääsyn ja pelin suhteen aina uudella viestillä, tulee se informaatio helpommin kaikkien nähtäväksi ja muista päivitellä ketjun alkua paremmin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”