-ajh
15mm FoW Pak40-joukkue
Re: 15mm FoW Pak40-joukkue
Omg.
Mahtava maalaus, toteutus ja basetus. Huhhuh kun miettii kuinka pieniä nuo ovat!
You are my Fow Idol!
Mahtava maalaus, toteutus ja basetus. Huhhuh kun miettii kuinka pieniä nuo ovat!
You are my Fow Idol!
Kivat beissit ja mahtavat camot. Erioten camot ja totisesti beissit! Juuri näin!
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Dr. Icchan
- Viesti:
Hetken luulin katsovani värivalokuvia toisesta maailmansodasta...
Niin minäkin. Upeaa. En malta odottaa että brittini saapuvat maelista! Töistäsi saa paljon inspiraatiota niiden maalaamiseen. Vielä kerran: Upeaa.
- P. Ruuhijärvi
Bundeswehriä parhaimmillaan. Tykkimiehet ovat todella nätinnäköisiä, ja alustointikin on loistavasti onnistunut. Itse en tosin pidä Pakkien värityksestä; liiaksi asti naamioituja.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Itseasiassahan nuo eivät ole bundeswehriä vaan Waffen-SS joukkoja.. Ja todella hienosti maalattuja semmoisia.P. Ruuhijärvi kirjoitti:Bundeswehriä parhaimmillaan.
Vlad oikeassa että Ase-SS:ää ovat. Maastokuviosta voi esimerkiksi päätellä. Tai hihasta olevasta kotkasta. 2. maailmansodanaikainen armeija olisi muuten sitten Heer eikä Bundeswehr...
-ajh
-ajh
- P. Ruuhijärvi
Kuhan vaan sanoin. Ja onhan tuo rytmikkäämmänkuuloisampaa.[Vlad] kirjoitti:Itseasiassahan nuo eivät ole bundeswehriä vaan Waffen-SS joukkoja.. Ja todella hienosti maalattuja semmoisia.P. Ruuhijärvi kirjoitti:Bundeswehriä parhaimmillaan.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Todella upeita. Vielä kun saisi omat baset yhtä hienoiksi. Mistä nuo korkeat ruohotupsut on tehty ja mistä ostit? Entä puskat? Olen itsekkin etsiskellyt tuommoista korkeaa tupsuruohoa mutta ei osu silmään?
Tykkään näistä tosi paljon. Beissit on aika älyttömät kokoon nähden. Näitä katselemalla herää vanhat FoW himot pintaan.
Silflorin tupsuja. Esim http://www.barrule.com/workshop/Qwerty1 kirjoitti:Todella upeita. Vielä kun saisi omat baset yhtä hienoiksi. Mistä nuo korkeat ruohotupsut on tehty ja mistä ostit? Entä puskat? Olen itsekkin etsiskellyt tuommoista korkeaa tupsuruohoa mutta ei osu silmään?
-ajh
Woah. Näyttäviä ovat. Vaikken itse erityisesti perustakaan virallisten FoW figujen ulkonäöstä ja detalijasosta, näkyy tässä toisaalta hyvin se miksi ne (sculptit) kannattaa pitääkin niin pelkistettynä - korostukset tulevat selkeämmin esiin ja massat näyttävät vakuuttavammilta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Aivan tajuttoman upeita. Kiva nähdä vaihteeksi maastokuvioita, jotka oikeasti maastoutuvat ympäristöön.
Vois mennä pelaa Company of heroes:ia :)
Vois mennä pelaa Company of heroes:ia :)