Ninja Division: Relic Knights - reilummin animea animea

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Ninja Division: Relic Knights - reilummin animea animea

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Uusi miniatyyrialan yritys tarjoaa niille, joiden mielestä Infinityn ja Anima Tacticsin figut ovat aivan liian länsimaisen oloisia...
http://web.sodapopminiatures.com/

Ei tää Sopa Popinkaan tuotanto ensimmäinen julkistuksen perustella tosin vielä mitään hardcore animea ole (siis estetiikan osalta, mistään lonkerojutuista nyt puhumattakaan), mutta enemmän sitä ihtiään kuitenkin... Nominaalinen skaala on "32mm heroic" eli käytännössä n. 35mm (jalustasta päälakeen mitattaessa). Koska figuuristo on selvästi tarkoitettu tosi harrastajalle, hinta ei edullisuudellaan häikäise.

ETA - otsikko muutettu, koska tähän aiheesen nyttemmin liittyy jopa peli. Se, joka on nyt mainittu otsikossa siis.

ETA-2 - otsikko muutettu taas, koska firmankin nimi on nyttemmin muuttunut ja Soda Pop Miniatures on enää vain yksi sen brändeistä
Viimeksi muokannut tnjrp, To 25.02.2016 10:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Re: Soda Pop Miniatures: reilummin animea animea

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No onhan tuo aika.. no on.

Tosin Thomas Davidilta olen tottunut suoraan sanoen hieman vakuuttavampaakin jälkeä näkemään.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

Seuraavasta animetytsästä (mechoineen) on nyt pantu näkyville taiteellinen konsepti:
http://web.sodapopminiatures.com/select ... ss%20Malya
Silveri

Se on... pinkki... pinkki mecha jonka päällä isotissinen animetyttö pyllistää klassisessa "ota mut takaapäin" -asennossa - ja mechaa ilmeisesti ohjaillaan moottoripyörän stongilla.

Jos tuo figuna toteutetaan hyvin, niin sen voisi ihan vitsin vuoksi hankkiakin, sen verran typerä konsepti on kyseessä.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Silveri kirjoitti:Se on... pinkki... pinkki mecha jonka päällä isotissinen animetyttö pyllistää klassisessa "ota mut takaapäin" -asennossa - ja mechaa ilmeisesti ohjaillaan moottoripyörän stongilla.

Jos tuo figuna toteutetaan hyvin, niin sen voisi ihan vitsin vuoksi hankkiakin, sen verran typerä konsepti on kyseessä.
Eihän tuo konseptina sen tyhmempi ole kuin länsimaissa autojen myyminen poseeraavilla malleilla, vaikka japanilaisessa "taiteessa" poseeraamassa onkin yleensä vekottimen pilotti :) Pitää jäädä itsekin odottamaan että minkälaisen figun nuo saa aikaan tuosta...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

http://web.sodapopminiatures.com/ - näköjään lisäsivät kuvia tuosta mecha skulptista.

Aika skeptinen olin tuon suhteen, enkä suuremmin konseptista tykännyt, mutta figu on kieltämättä onnistunut.
tnjrp
Viesti:

Erinomaisen paljon tuo on konseptitaiteensa näköinen, tietysti nyt ihq pinkki väri puuttuu kun mechaa ei ole älytty valaa senvärisestä resiinistä. Kyllä tässä mallista on minusta saatu kiitettävä määrä animen ydinmehun muodostavasta camp-, kitsch- ja fanboyservicepuiden hedelmäuutesekoituksesta tiivistymään...
Silveri

Hiilihapoista nyt puhumattakaan.

Pitäisiköhän tuota toivoa vaimolta joululahjaksi? :P
tnjrp
Viesti:

Lupaat antaa sille sen pupun sitten maalattuna pääsiäislahjaksi, niin varmasti menee läpi.
tnjrp
Viesti:

Sitten viimepostittaman Soda Pop on laventanut reprtuaariaan melkoisesti. Tosin aikaakin on vierähtänyt melkoisesti ja pari Lähi-idän diktaattoria kaatunut sen perästä.

No joka tapauksessa, viimeisin(kin) julkistus herätti juuri eilen "ansaittua hilpeyttä" TMP:n fanipoikain keskuudessa:
https://store.sodapopminiatures.com/pro ... ucts_id=62

Virallisessa figujen "poseerauskuvassa" pariskunta tosin on aseteltu vähemmän NSFW/K-15 -tyyppiseen minidioraamaan kuin mitä konseptissa :)
Silveri

eihemmetti. toi on jossain vaiheessa pakko hankkia.
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Itekin olen seurannu soda pop figujen tuloa jonkin aikaa ja itekin olen hiukan sellainen Anime hullu :D

Soda pop miniaturesilla on monta figua mitä haluaisin mutta en omista luottokorttia :(

Olis mukavaa tilata jonkun(joidenkin) kanssa kimpassa noita figuja.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
tnjrp
Viesti:

Missasiko joku tämän?
http://www.kickstarter.com/projects/coo ... ic-knights

CMON on tosissaan valjastanut Kickstarterin käyttöönsä...

Tässä esimulgaisussa on jo joitain malleja joita voisi teoriassa jo ihan harkitakin muutenkin kuin "vitsiksi sitten kun on liikaa rahaa" = käytännössä ei koskaan. Se on sitten eri asia koska ja mistä niitä ehkä saattaa saada, koska jokaiseen kaavailtuun starter setiin sisältyy myös paljon kamaa, jota en niin kauheasti kaipaisi hyllyyn pölyttymään.
tnjrp
Viesti:

Soda Popin edustaja haastattelussa. Bonuksena foto firman booth babeistä.
http://agamemag.com/archives/1972
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Itse osallistuin tuohon Relic Knightsin Kickstarter -projektiin Visa Electronillani ja ihan normaalisti tililtäni lähti tuo summa Amazonille. Käytän tietenkin Verified by Visa -palvelua, mutta sitä ei tuossa transaktiossa käytetty lainkaan kun tarjolla olevista luottokorttivaihtoehdoista valitsin Visan, ja laitoin tarvittavat numerot sitten Amazonin pyytämiin kenttiin.

Saas nähdä, vähän keljua odotella ensi toukokuuhun asti mutta saanpahan sitten klubille neljä factionia kerralla ihmisten käyttöön...
tnjrp
Viesti:

Täytyy toivoa, etteivät kaikki projektista saadut rahat mene uusien työntekijöiden rekrytointiin:
http://girls.sodapopminiatures.com/content/meet-girls
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

tnjrp kirjoitti:Täytyy toivoa, etteivät kaikki projektista saadut rahat mene uusien työntekijöiden rekrytointiin:
http://girls.sodapopminiatures.com/content/meet-girls
Kieroutunut tapa markkinoida figuja nörteille. Onko alan kilpailu oikeasti ajanut firmat tähän vai meneekö vain Amerikkalaisen markkinointi kulttuurin piikkiin?
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kyllä tuo menee jo aikamoisen överiksi - huhhuh. Mutta aika yksittäistapaus tuo taitaa olla. Soda Pop miniatures nyt tuntuu kunnostautuvan tällä saralla oikein urakalla. Niiltähän tuli se lonkerot ja koulutytöt -korttipeli, jonka Kickstarter veti pois kun aihe alkoi hieman epäilyttää. Tekivät sitten oman varainkeruun saitillaan ja saivat reilut läjät pätäkkää, eli kai tuommoinen meno sitten myy kuin häkä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
tnjrp
Viesti:

SPM tuo tosiaan alalle siksi paljon kuuman (kostean ja hikisen) tuulahduksen suoraan miniatyyripelaajamaailman kovasta ytimestä, että joillain ulkomaiden foorumeilla heidän tuotteistaan ei ilmeisesti oikein edes haluttaisi puhua... Kaiketi kyseessä on sen huomaamattoman ruskean paperipussin henkinen versio.

Mutta miniatyyripuolella pysyviä kohderyhmän tarpeiden ymmärtäjiä toki on muitakin, esim.
http://www.kickstarter.com/projects/bom ... hell-babes

Isotis... Anteeksi "ikoninen" mekaanikkotypy helkutin isolla jakoavaimella on muuten nyt näemä kuuminta hottia.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

tnjrp kirjoitti:SPM tuo tosiaan alalle siksi paljon kuuman (kostean ja hikisen) tuulahduksen suoraan miniatyyripelaajamaailman kovasta ytimestä, että joillain ulkomaiden foorumeilla heidän tuotteistaan ei ilmeisesti oikein edes haluttaisi puhua... Kaiketi kyseessä on sen huomaamattoman ruskean paperipussin henkinen versio.

Mutta miniatyyripuolella pysyviä kohderyhmän tarpeiden ymmärtäjiä toki on muitakin, esim.
http://www.kickstarter.com/projects/bom ... hell-babes

Isotis... Anteeksi "ikoninen" mekaanikkotypy helkutin isolla jakoavaimella on muuten nyt näemä kuuminta hottia.
Niinno, en tiedä olenko tekopyhä, mutta nuo eivät jotenkin hämänneet minua. Nuo naikkoset kun näyttävät jotenkin eri filosofialla toteutetuilta - ikään kuin ne pyrkisivät olemaan sellaisia, millä naiset(kin) haluaisivat pelata eivätkä vain "miesten ehdoilla" tehtyjä. Tai siis esmes tuo naisbarbaari on, vaikkakin vähäpukeinen, selkeästi subjekti eikä objekti. Irrotettu pää, jota pitelee käsissään jotenkin huuttaa agentuuria eikä passiivista reseptiivisyyttä, jota tyypillisesti pidetään ongelmana mitä fantasiataiteen seksismiin tulee. Seksikkyydessähän ei ole lähtökohtaisesti mitään vikaa, kunhan sitä toimittaa aktiivinen osallistuja, eikä passiivinen kohde.

Poikkeuksena toki ehkä juurikin tuo mekaanikkotytsy.

Alleviivaan kuitenkin, että on tosiaan tietysti olemassa kohtuu korkeakin mahdollisuus, että puhun ihan läpiä päähäni ja/tai että ole tekopyhä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”