Turku Fanatic 09

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Re: Turku Fanatic 09

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Kai se junakyyti sieltä tampereelta sitten onnistuu, kai mä pääsen siinä vain ennemmin kotia tai jtn. Ketkäs on sitten tulossa mun kanssa junalla?
En ole ihan varma mutta voi käydä niin etten joudakaa tampereelle jäädä, minusta riippumattomista syistä että ehkä saatan tulla junaseuraksi. Riippuen miten suunnitelmani tulevat muuttumaan.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Doddii.

Eli eli pitänee varata reipas 5 tuntia Seinäjoki- Turku Roadtripille (http://www.02.fi/reitti/FI_Sein%C3%A4jo ... meentie+29) . Tällöin voin.. voidaan pysähtyä kuselle, käydä ostaan jotain mättöä ja ehdimme kanssa ajoissa paikalle. Ja ehdimme vielä ajaa harhaankin ja saapua ajoissa paikalle mikäli 4:ltä lähdemme.

Mitäs mieltä ootte. mistäs X paikasta porukat lastataan autoihin ja annetaan marssikäsky Seinäjoki-Turku. ite heitin tohon reitin hakuun pitkiksen osotteen kun en oikeen muita osotteita Sjoelta tunne :D

edit: Tuleeko IRiaDilta Seal of approvalia /b/-musiikille?
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

hmmm eikös me mikael jaakonpojan tahdissa turkuun ajeta?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Juhaaha kirjoitti:Doddii.

Eli eli pitänee varata reipas 5 tuntia Seinäjoki- Turku Roadtripille (http://www.02.fi/reitti/FI_Sein%C3%A4jo ... meentie+29) . Tällöin voin.. voidaan pysähtyä kuselle, käydä ostaan jotain mättöä ja ehdimme kanssa ajoissa paikalle. Ja ehdimme vielä ajaa harhaankin ja saapua ajoissa paikalle mikäli 4:ltä lähdemme.

Mitäs mieltä ootte. mistäs X paikasta porukat lastataan autoihin ja annetaan marssikäsky Seinäjoki-Turku. ite heitin tohon reitin hakuun pitkiksen osotteen kun en oikeen muita osotteita Sjoelta tunne :D

edit: Tuleeko IRiaDilta Seal of approvalia /b/-musiikille?
Itse olen yleensä kuskannut porukan tuonne 3. tien kautta Tampereen suunnalta ja Vammalan kohdalta kääntynyt Turun suuntaan. 30km lyhyempi ja kesänopeuksilla se on ainakin nopein reitti ollut eri reittipalveluissa. Tuos taitaa olla jo talvinopeudet otettu käyttöön. Tulikos ne jo voimaan? Voidaan me tuotakin reittiä huristella, mut itelle tuo Tampereen suunnasta tuleva reitti on tuttu ja turvallinen.

Ja muuten nuo karttapalveluiden ajat kusee melko reippaasti. Kesä nopeuksilla kevyesti reipasta vauhtia Seinäjoelta Turkuun köröttelee 3,5h eikä tee edes tiukkaa. Pysähdyksen kera 4h. Ihan hyvä on lähteä ajoissa liikkeelle, mut melko varmasti ollaan hyvissä ajoin ennen ovien avautumista.
Juhaaha

noh, miten vaan. Voidaan toki tampereen kautta minunkin puolesta ajaa. Tai jännä nähä miten toi navigaattori ohjastaa turkuun, varmaan käskee kiertämään Kuusamon kautta.
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Ilmoitus saunojille ja mun luona yöpyville!

Johtuen Oulun TOP-jaksostani junani Oulusta Seinäjoelle arrivaalaa Sjoelle 19-20 välillä. Heti sauna lämpiämään ku kämpille pääsee. Jokainen vastatkoon omasta syöpöttelystä ja nukkumisvälineistään. Aamulla siivoamme ja eliminoimme sotkut ym. jäljet.

Santso ja Juhaaha olivat tulossa?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

kyl
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Juhaaha

kyl voisin tulla saunoon ja punkkaamaan mikäli se vielä käy
Jara- kirjoitti:
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

Niin kenen kyydissä pääsisi niin ettei tarvitse mennä junalla minnekkään suuntaan? Mulla on nyt mennyt opiskelijakortista aika, niin en voi oikein sillä reissata.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
Mr_Fogg

mä ainakin heitän toisen lastillisen takaisin seinäjoelle. Mennään nyt alustavasti porukalla sinne turkuun. voidaan sit sumplia ketkä menee milläkin kyydillä, et olis edes hiukan tasapuolista.
Juhaaha

moi!

ei ketään kiinnostas pelata fabaa puoleltapäivin (14-->)?
Jara- kirjoitti:
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Kait onnistuu, että joku heittäis mut sitten myös takas Turun asemalle tohon klo. 18 junaan? :o
Mr_Fogg

Kai se jotenkin saadaan järkkäiltyä. huomasin tuos et autoihinkin olis ny jäämäs yks paikka vapaaksi, kun late ei näemmä oo lähdössä mukaan. ei oo maksanu osallistumistakaan.
ZyDec0

Mr_Fogg kirjoitti:Kai se jotenkin saadaan järkkäiltyä. huomasin tuos et autoihinkin olis ny jäämäs yks paikka vapaaksi, kun late ei näemmä oo lähdössä mukaan. ei oo maksanu osallistumistakaan.
Ööh.. Siinä tapauksessa voisin tulla autolla Sjoelle. Oltais vissiin ennen ysiä perillä?
Mr_Fogg

kylhän se niinkin järjestyy. Tuutko seinäjoelle omalla autolla vai tuutko tos myöhemmin illal mun kyydil? Paluu kyydin saisit joko mun kyydis seinäjoen kautta tampereelle tai mahdollisesti juhaahan kyydis suoraa tampereelle...
Mr_Fogg

Ihmiset. kokoonnutaan ny sit klo 4:00 pitkäkiekon pihaan. katotaan siinä miten porukka järjestäytyy autoihin. varmaa mahdollisimman paljo faba porukka omaansa ja 40k sakki omaansa. mahdollisuuksien puitteissa ainakin näin meno matkalle. Juhaaha voidaan sit päättää siinä et kumpaa reittiä lähdetään. ite tulostan molemmat reitit valmiiksi varalle. Paluu matkasta voidaan sit katsoa turnauksen aikana ym. muista järjestelyistä. Toivotaan että tarpeeksi moni suostuu junalla tulemaan tampereelta, ettei juhaahan tarvitsisi kiertää. Porukka yöpyy siel lattia majotukses mikä on tarjolla jollain koululla. ite saatan lähteä yöksi tampereelle, kun emäntä on täällä kipeänä eikä välttämättä viittis koko viikonlopuksi jättää yksin. Katsellaan ja tutkaillaan aamulla.
ZyDec0

Mr_Fogg kirjoitti:kylhän se niinkin järjestyy. Tuutko seinäjoelle omalla autolla vai tuutko tos myöhemmin illal mun kyydil? Paluu kyydin saisit joko mun kyydis seinäjoen kautta tampereelle tai mahdollisesti juhaahan kyydis suoraa tampereelle...
Niin siis tarkotin, että tulisin sunnuntaina Turusta Seinäjoelle autokyytillä ja jäisin sinne. Kyllä mä nyt meen Tampere - Turku välin junalla.
Mr_Fogg

ZyDec0 kirjoitti:
Mr_Fogg kirjoitti:kylhän se niinkin järjestyy. Tuutko seinäjoelle omalla autolla vai tuutko tos myöhemmin illal mun kyydil? Paluu kyydin saisit joko mun kyydis seinäjoen kautta tampereelle tai mahdollisesti juhaahan kyydis suoraa tampereelle...
Niin siis tarkotin, että tulisin sunnuntaina Turusta Seinäjoelle autokyytillä ja jäisin sinne. Kyllä mä nyt meen Tampere - Turku välin junalla.
tämä selvä
ZyDec0

Nonnii poijjaat, jos lähtis junalle. Lykkyä tykö kaikille <3.
Juhaaha

nonnii, johan sitä kotiakin päästiin.

Siisti reissu, kiitokset Seraphille saunasta+ nukkumapaikasta ja hornet kanankoivista (Naked Gun 33 1/3 on ihan ykkönen). Vois ottaa uusiks joskus. Toivottavasti ehitte (Zydec0, santso und seraphi) junaan, tiukille meni, ajettiin hetki harhaan ja muuta perussettiä. Kunnon tilaihme toi sorsa on :D.
Ei kannata IRiaD viiltää ranteita auki, aina ei voi voittaa.
Ja lopuksi vielä kerran onnittelut Kimmolle 40k turnauksen voitosta
Jara- kirjoitti:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”