Vesi maaston tekeminen(jokia, järviä, lampia, soita, yms.)

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
SPACE MARINE!!!

Vesi maaston tekeminen(jokia, järviä, lampia, soita, yms.)

Viesti Kirjoittaja SPACE MARINE!!! »

Elikkäs. Minulla on kotonani täysin tasainen gw:n ruohomatolla päällystetty pelipöytä ja ajattelin tehdä siihen viidakko(tai lähinnä lustria) tyylisiä maastonkappaleita missä pelaisin sitten tuöevalla liskoarmeijallani. Haluasin pelkkien puiden ja raunioiden ja muun kasvillisuuden lisäksi myös jotakin vesi terrainia, kun on noita skinkkejäkin. ja lisäksi pelipöytä saattaisi näyttää hienommaltakin silloin.

Onko kenelläkään mitään kokemusta jokien, lampien ja sellaisten teosta? Vinkkejä ja ideoita vaan niin paljon kuin vain on ja jaksaa tänne laittaa, itse kun en koskaan ole tehnyt tämänkaltaista maastoa.
Khorne Marien

Re: Vesi maaston tekeminen(jokia, järviä, lampia, soita, yms.)

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

SPACE MARINE!!! kirjoitti:Elikkäs. Minulla on kotonani täysin tasainen gw:n ruohomatolla päällystetty pelipöytä ja ajattelin tehdä siihen viidakko(tai lähinnä lustria) tyylisiä maastonkappaleita missä pelaisin sitten tuöevalla liskoarmeijallani. Haluasin pelkkien puiden ja raunioiden ja muun kasvillisuuden lisäksi myös jotakin vesi terrainia, kun on noita skinkkejäkin. ja lisäksi pelipöytä saattaisi näyttää hienommaltakin silloin.

Onko kenelläkään mitään kokemusta jokien, lampien ja sellaisten teosta? Vinkkejä ja ideoita vaan niin paljon kuin vain on ja jaksaa tänne laittaa, itse kun en koskaan ole tehnyt tämänkaltaista maastoa.
Finnfoamista on ainakin hyvä tehdä niitä ihme pyramideja.
JOistakin eläinkaupoista saa kai jotain kasveja.
SPACE MARINE!!!

Viesti Kirjoittaja SPACE MARINE!!! »

Khorne Marien kirjoitti: Finnfoamista on ainakin hyvä tehdä niitä ihme pyramideja.
JOistakin eläinkaupoista saa kai jotain kasveja.
Juu, kyllä minä noita raunioita ja puita osaan ja olenkin tehnyt. Mutta se mitä tällä yritän saada selville, olisi miten saisi kohtalaisen helposti ja pelipöydällä hienoja vesi terrainia.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Water effect.
Lisää ohjeita sen käytöstä on netti pullollaan.
Kain

Viesti Kirjoittaja Kain »

Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Kai olet käynyt GW:n Lizardmen-sivuilta kattomassa?
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 01&start=2

Googlellakin löytyi jotain
http://images.google.fi/images?hl=fi&cl ... =1&start=0

Internetin syövereistä löysin ainkin yhden lustria-aiheisen foorumin ynnä muuta, kaivelemalla löytyy vaikka mitä.

Edit: On muuten sen verran hienoa maastoa että tekee mieli itekkin alkaa vääntämään, perhana.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Tuli vaan mieleen, mutta onko kukaan kokeillut kirkasta lattiavahaa veden tekoon? Pitää varmaan itse kokeilla jossei kellään ole mitään kokemuksia, vahaa kun löytyy muutama litra ylimääräistä.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Juige kirjoitti:Tuli vaan mieleen, mutta onko kukaan kokeillut kirkasta lattiavahaa veden tekoon? Pitää varmaan itse kokeilla jossei kellään ole mitään kokemuksia, vahaa kun löytyy muutama litra ylimääräistä.
Ei ole henk.koht. kokemuksia, mutta jos tuo vaha on yhtään samaa kamaa kuin kirkas lakka, niin varmaankin toimii. Kannattaa kokeilla jollain pahvin päällä pientä määrää ensin. Kerro tuloksia meillekin, jos kokeilet.
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Just tein testisuon siten, että maalasin pohjan ja pourasin suoraan vallejon still wateria purkista päälle. Liian kirkasta tavaraa. Näyttää just maalatulta levyltä jossa on resiiniä päällä. Pitää näköjään värjätä tota water effectiä jollain washilla.

Olipa hyvä, että tämä oli testipala :)
Anagrammi rineset

Re: Vesi maaston tekeminen(jokia, järviä, lampia, soita, yms

Viesti Kirjoittaja Anagrammi rineset »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =2&t=61634

Tuolla pitäisi ainakin 3 vinkkiä olla.
Tämän alleirjoituksen radioaktiivisuutta ei ole testattu. En korvaa mitään radioaktiivisuudesta johtuvia haittoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”