Sekalaisista oma yhdistys?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mr_Fogg

Re: Sekalaisista oma yhdistys?

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Seraphi kirjoitti:Itelle kokoukseen pääsy tulee olemaan hankalaa ku olen täällä Oulussa top-jaksoa suorittamassa....
Eiköhän me sua siellä muisteta ja nakitetaan sulle jokin paskin homma ^^

no ei vainenkaa. Mut kyl me sutkin siel varmaan huomioidaan ja voihan siinä katsoa, jos tulee jotain tärkeetä nii otetaan suhunki vaik soittamalla yhteyttä.
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Tuosta kokouksesta, niin mulla ainut vapaa viikonloppu seuraavan neljän aikana olisi tuo 6-8.11. Seuraava meneekin sitten marraskuun viimeiselle viikonlopulle. Ehdottaisin suljettua äänestystä, vaikka avoin äänestys ei varmaan ongelmaksi koituisikaan, on se hyvä tehdä varmasti itsenäisesti omana päätöksenä.
Mr_Fogg

Itse olisin nyt viikonloppuna sitten pääsemässä paikalle ja uskoakseni myös seuraavana viikonloppuna. Voisimme suorittaa yleisen gallupin siitä kuinka moni olisi pääsemässä 31.10 tai vastaavasti 8.11 paikalle. (1.10 on meidän oma 40k turne ja 7.11 on vaasassa 40k turne johon voisi harkita menevänsä niin ne päivät eivät oikein sovellu.) Katsotaan sen mukaan kumpana päivänä tuo kokous pidetään. Annetaan porukalle aikaa ilmoittaa mielipiteensä asiasta tämän ja huomisen päivän ajan. Äänestäkää molempia päiviä, jos molemmat käy. Keskiviikkona lasken äänet ja yritän sitten katsoa paikkaa, johon voisimme mennä kokoontumaan. Paikkaa varten otetaan ehdotuksia vastaan. Kenenkään kotona sopivaa paikkaa? Wampin kämpillä? Pitkälle tai Linnalle ei mennä. Joku ravintola on aina hyvä vaihtoehto ja itse tykkäisin Amarillon ruuasta :P~~, mutta se ei varmaan sopisi kaikkien kukkarolle.

ps. mitää räkästä kebab paikkaa on turha ehdottaa. piste.
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Joo mielummin toi 31.10. Wampin kämpillä ois pro.
Mr_Fogg kirjoitti: ps. mitää räkästä kebab paikkaa on turha ehdottaa. piste.
lol ei muka kebabbia
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mr_Fogg kirjoitti:Itse olisin nyt viikonloppuna sitten pääsemässä paikalle ja uskoakseni myös seuraavana viikonloppuna. Voisimme suorittaa yleisen gallupin siitä kuinka moni olisi pääsemässä 31.10 tai vastaavasti 8.11 paikalle. (1.10 on meidän oma 40k turne ja 7.11 on vaasassa 40k turne johon voisi harkita menevänsä niin ne päivät eivät oikein sovellu.) Katsotaan sen mukaan kumpana päivänä tuo kokous pidetään. Annetaan porukalle aikaa ilmoittaa mielipiteensä asiasta tämän ja huomisen päivän ajan. Äänestäkää molempia päiviä, jos molemmat käy. Keskiviikkona lasken äänet ja yritän sitten katsoa paikkaa, johon voisimme mennä kokoontumaan. Paikkaa varten otetaan ehdotuksia vastaan. Kenenkään kotona sopivaa paikkaa? Wampin kämpillä? Pitkälle tai Linnalle ei mennä. Joku ravintola on aina hyvä vaihtoehto ja itse tykkäisin Amarillon ruuasta :P~~, mutta se ei varmaan sopisi kaikkien kukkarolle.

ps. mitää räkästä kebab paikkaa on turha ehdottaa. piste.
joo amarillo ois paras :P kaikki vkl:lät käy mulle
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

kiinalainen? sjoen amarillon ruoka kun on nyt vähä mitä on...(hintaansa nähden)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
ZyDec0

7-8.11. Ruokapaikalla ei väliä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Mr_Fogg kirjoitti: ps. mitää räkästä kebab paikkaa on turha ehdottaa. piste.
Miksei mun nerokas ehdotus antalyasta ottanu tulta, kaikki ois niin tykänny siitä :O
Mr_Fogg kirjoitti:Joku ravintola on aina hyvä vaihtoehto ja itse tykkäisin Amarillon ruuasta :P~~, mutta se ei varmaan sopisi kaikkien kukkarolle.
Joo, mikään ravintola ei ainakaan ole ihan mun varallisuuden kannalta kauhean pro.

Mulla ois parempi 31.10, 8.11 oon heilumassa pahvimiekan kanssa joensuussa. Haltiankorvissa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

Wampin kämppä on ahdas yksiö jossa yksi pieni pöytä jossa 4 tuolia + sohva/sänky. Mut kai sinnekki voi mennä (kukaan ei oo vissiin wampilt kysyny...? :D)

Amarillo käy (ehkä) kanssa
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Minä en pääse tuonne kokoukseen kun on mummon synttärit varmaan sinä päivänä. Tuskin mulla olis mitään järkevää sanottavaa siellä ettei sen puoleen. Ja turha sitten määrätä mulle mitään virkaa jos en hyväksy sitä.... Soitelkaa jos tulee jotain elin tärkeää...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Mr_Fogg

zewe kirjoitti:Wampin kämppä on ahdas yksiö jossa yksi pieni pöytä jossa 4 tuolia + sohva/sänky. Mut kai sinnekki voi mennä (kukaan ei oo vissiin wampilt kysyny...? :D)

Amarillo käy (ehkä) kanssa
No eipä wampilta oo kysytty, siks ehkä tuo kyssäri on tuolla peräs? Oli vähän niinku kysymyksenä wampin suuntaan. Itse en pidä yksiön tilavuutta mitenkään ongelmana. kyl sinne nurkkiin aina mahtuu porukka istumaan.
wamppi

Viesti Kirjoittaja wamppi »

Joo kyl mulle käy oon lauantaina kahteen asti töis ja seven kaa on ehkä pelii mut varasin tos myös saunavuoron klo 15-16 et sinnekki halukkaat vaa mukaa ja vähä saunabissee messiin oon kahdesta eteenpäin launtaina kiekos ja käyn/käydää sit saunomas ja sit joko takas kiekkoo tai mun kämpille??
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Mr_Fogg

Laskeskelin tuossa noita ilmoituksia niin 31.10 vei voiton. Varsinkin kun itselle ilmaantui muuta menoa 7-8.11 viikonlopulle ETC joukkueen merkeissä. Pahoittelut niille jotka eivät pääse paikalle, mut eiköhän teitäkin huomioida ja jos tulee jotain tärkeää nii saatetaan soittaa.

Eli kokous pidetään 31.10 wampin kämpillä. Klo 15-16 ois luvassa saunomista ja jos sen jälkeen porukka jäisi tunniksi pariksi jutskailee ja selvittelee asioita nii saadaan homma pakettiin. Itse tuon tarvittavat paperit ym. mukanani niin saadaan homma virallisesti hoidettua. Kokouksen jälkeen hajaannutaan sit omille teillemme tai pitkälle.

Paikalle on tulossa:
MrFogg
IRiaD
masa
sewe
wamppi
late
santso?

Tärkeistä henkilöistä taitaa vain Seraphi ja ZyDec0 puuttua. Jos teillä on jotain aivoituksia jotka haluatte kuuluville, niin pistäkää vaikka mulle yv:tä niin vien ne paikanpäälle.
santso

hmm mun pitää kattua että pääsenkö(eli saanko auton lainaksi) tuolloin.
Mr_Fogg

santso kirjoitti:hmm mun pitää kattua että pääsenkö(eli saanko auton lainaksi) tuolloin.
Jos pelaat korttis oikein nii voisit yrittää hypätä samaan kyytiin millä IRiaD tulee siitä ohi kauhajoelta tullessaan. Ihan vain ideana. Kyl takas sit pääsee jollain kyydil.
ZyDec0

Peruin Ostiumin paskojen julkisten yhteyksien takia (jep, Joensuu on perseessä.), joten tulen Etelä-Pohjanmaalle. Täten myös pääsen kokoukseen. Joku saa opastaa minut ystävällisesti wampin kämpille. :]

EDIT: Haluiskos joku ottaa sitten FaBa-matsia kokoustamisen jälkeen?
wamppi

Viesti Kirjoittaja wamppi »

joo eli oon kiekos siin puol kolmeen asti about jos et ehi siihe nii soita vaikka nii neuvon sut perille mun kämppä on tosi lähel siin parin sadan metrin pääs 050-3372641 olis mun numero ja mää voisin olla kiinostunu ottaa fabaa !
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
ZyDec0

Og. Tuun suoraa bänditreeneistä, eli varmaan soittelen sulle sitte. Jos sopii nii vedetään vaikka ihan Pitched Battle etc-kompeil.
santso

itekki kaipais jotain opastusta...tuun ite sjoelle puol kahen mais ku pitää käydä ostamass lahjoja linnasta.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

mitäs ny kokouksessa päätettiin?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”