Maelstrom Games
Re: Maelstrom Games
Mulla ei oo koskaan ollu ongelmia electroniin kanssa.
By my fury they shall know the Emperors name!
Maelstrom on ottanut nyt valikoimiinsa myös Fantasy Flight Gamesin jollain lailla GW:n tuotteita sivuavat lauta & roolipelit. Ensi alkuun näkyy olevan Talismaani lisäosineen, sekä Chaos in the Old World ja Chaos Marauders. Tulossa valikoimiin on myös ainakin Descent(joka nyt ei siis GW:hen liity mitenkään...), yms.
Loistavaa !
Loistavaa !
-
Zelekendel
Jos haluaa figuja vieläkin halvemmalla, gwonline.biz on pirun hyvä puoti. Tilaukset ovat tulleet aina muutamassa päivässä, ja jos sattuu olemaan Warseer-palstan jäsen, alennus on 20% (ilmaisine posteineen). Toki price matching toimii kummassakin kaupassa, mutta itse suosin kauppaa, joka tarjoaa hyvät hinnat suoraan enkä sitä, joka myy kalliimmalla muille kuin hintatietoisille, koska alennukset jatkuvat tasan niin kauan kuin kauppa kannattaa.
Olen nyt kuukauden sisään tilannu kaksi kertaa Maelstrom Gamesista ja molemmilla kerroilla toimitukeen on kestäny yli viikko. Maksoin tuotteet samana päivänä ja sain viestin että maksu on hyväksytty, mutta ihmeellisesti niillä aina on kestäny 4 päivää että ne on saanu ne lähetettyä eteenpäin (nettisivun mukaan tuotteita on heillä ollu). Ehkä Maelstrom Gamesilla olkaa olla jo se ylimielinen asenne, että he on niin kovia, että ei pakettien tarvi lähteä enään vanhaan tapaan ajoissa.
Vaihtakaamme siis joukolla netti puotia tai tukekaa paikallista figu myyjää.
Vaihtakaamme siis joukolla netti puotia tai tukekaa paikallista figu myyjää.
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
12W 2L 4D
0w 0l 1d
Tai ehkä heilla on satoja muitakin asiakkaita päivässä, ja periaate, että tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.Angel kirjoitti:Ehkä Maelstrom Gamesilla olkaa olla jo se ylimielinen asenne, että he on niin kovia, että ei pakettien tarvi lähteä enään vanhaan tapaan ajoissa.
Punnan kurssi on taas ollut kovassa laskussa viime kuussa, mikä on saattanut lisätä vetoa euromaihin.
Järjenkäyttö sallittu!
Eli siirtykäämme toisiin netti kauppohin niin kaikkien palvelu paranee, kilpailu kasvaa ja hinnat laskee. Figuttajat tykkää.
12W 2L 4D
0w 0l 1d
12W 2L 4D
0w 0l 1d
Sano nyt vielä, että se parantaa syövän.Angel kirjoitti:hinnat laskee.
Järjenkäyttö sallittu!
Ei sentään syöpää paranna, mutta keittää kahvit kyllä.Fae kirjoitti:Sano nyt vielä, että se parantaa syövän.Angel kirjoitti:hinnat laskee.
- Kaapelikala
Kuinkas tuo toimii?Glabro kirjoitti:Jos haluaa figuja vieläkin halvemmalla, gwonline.biz on pirun hyvä puoti. Tilaukset ovat tulleet aina muutamassa päivässä, ja jos sattuu olemaan Warseer-palstan jäsen, alennus on 20% (ilmaisine posteineen). Toki price matching toimii kummassakin kaupassa, mutta itse suosin kauppaa, joka tarjoaa hyvät hinnat suoraan enkä sitä, joka myy kalliimmalla muille kuin hintatietoisille, koska alennukset jatkuvat tasan niin kauan kuin kauppa kannattaa.
Sellasta se economia on.Fae kirjoitti:Sano nyt vielä, että se parantaa syövän.Angel kirjoitti:hinnat laskee.
12W 2L 4D
0w 0l 1d
12W 2L 4D
0w 0l 1d
Itse olen tässä jo melkeinpä kuukauden odotellut tilaamaani rubber steeliä... Pitääpä lähettää kirje kyseiseen paikkaan.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Kaapelikala
Emailspammaa ja kysy, onko tuo jo lähtenyt. Jos on, odota 28 päivää lähtöpäivästä ja vaadi uutta tai rahat takaisin.aatami kirjoitti:Itse olen tässä jo melkeinpä kuukauden odotellut tilaamaani rubber steeliä... Pitääpä lähettää kirje kyseiseen paikkaan.
Eipä ole ollut tuolta tilatessa ongelmia, tavarat tulee viikon sisään ja electronkin toimii.
Parin kuukauden sisällä olen tehnyt kaksi tilausta. Molemmilla meni noin 2vkoa tulla perille. Ensimmäisessä tilauksessa oli corpse cartin tilalle ilmestynyt dire wolffeja ja lähetin asiasta mailia, mutta en saanut vastausta. Sitten laitoin uutta tilausta kuukauden päästä ja otin asian uudestaan esille (sekä mailitse että tilauksessa) ja vinkkasin, että virhettä voisi nyt kätevästi korjata, mutta en ole saanut mitään vastausta ja uudempi tilaukseni tuli ilman "korjausta".
Hieman ärsyttää, kun asiakkaiden viesteihin ei vastata. Pitänee lähettää asiasta taas viestiä ja jatkaa, kunnes vastauksia alkaa kuulumaan. Eniten tämä täysi hiljaisuus tässä vituttaa.
Hieman ärsyttää, kun asiakkaiden viesteihin ei vastata. Pitänee lähettää asiasta taas viestiä ja jatkaa, kunnes vastauksia alkaa kuulumaan. Eniten tämä täysi hiljaisuus tässä vituttaa.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Itse olen saanut maililla kyllä tarvittaessa yhteyttä, mutta muutama kaveri on soittamalla saanut erinomaista palvelua ja ongelmat selvitettyä nopeasti. Eli kannattaa kokeilla myös rinkauttaa (vaikka ei se Britteihin soittelu ihan ilmaista ole)Eris kirjoitti: Hieman ärsyttää, kun asiakkaiden viesteihin ei vastata. Pitänee lähettää asiasta taas viestiä ja jatkaa, kunnes vastauksia alkaa kuulumaan. Eniten tämä täysi hiljaisuus tässä vituttaa.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Maelstromista olen saanut eemeleihin vastaukset ihan hyvin, silloin kun on kysyttävää ollut. GW:n nettimyymälästä olen tehnyt yhden tilauksen (kun Maelstromilla ei ko tuotetta ollut myynnissä), ja sieltä ei tullut tilaukseen mitään sähköpostivahvistusta vaikka sivun mukaan sellainen piti olla lähetetty. Kysyin sitten eemeilillä, onko tilaus mennyt perille ja tavaraa tulossa, ja vastaukseksi tuli kahdelta eri henkilöltä kommentit, joissa toinen sanoi että mitään ei ole tilattu ja toinen ilmoitti että paketti on jo postissa... Lopputuloksena tilaus tuli kyllä perille, mutta vähän huteran oloista tuo suoritus oli.
- Kaapelikala
Eipä ne munkaan kysymyksiin kauhean hyvin ole vastailleet, ennen pitkää valitusta ja kauheaa tappelua.
Silti halvat on hinnat (jos ei asiakaspalvelua vailla).
Silti halvat on hinnat (jos ei asiakaspalvelua vailla).
Minä sain parin tunnin sisällä vastauksen sähköpostiini.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
"Osta muualta niin ne laskee hintojaan"Fae kirjoitti:Sano nyt vielä, että se parantaa syövän.Angel kirjoitti:hinnat laskee.
Just Fae:n snap oli ihan hyvä. Ei se ihan noin toimi. En ole alan ammattilainen mutta jonkun aikaa erikoisliikkeessä myyjänä tiedän miten homma toimii(korjata saa ja pitää jos paremmin tietää).
firma ostaa tuotteen hinnalla x. Siihen lisätään kate y(käytännössä se millä firmaa pyöritetään)
Eli tuote kaupassa maksaa x+y. Y on se mistä maksetaan tilan vuokra, työntekijöiden palkka ja se voitto mallia raha mitä firman tulee tuottaa(tämän takia se firma on perustettu).
Idea siitä että hinnat tippuu kun kaupasta ei osteta on aika absurdi poislukien tuleva konkurssi. Jos kauppa myy paljon tuotetta voidaan kate pitää pienenä. Jos myydään vähän samaan tulokseen tarvitaan isompi kate(näin toimii mm. gigantti. osta paljon halvalla, myy paljon halvalla. ja pienet kauppiaat ei pääse samaan). Toki asiaan vaikuttaa ylemmän tahon vaikka ahneus. Jos tuotetta menee paljon kovaan hintaan niin miksi tiputtaa hintaa vaikka voi kääriä isomman voiton? Sanoisin että maelstrommin "pitkä"* toimitusaika on tulosta pienestä katteesta, joka aiheuttaa halvan hinnan, joka aiheuttaa paljon tilauksia. Ehkä nykyisen talouden epävarmuuden aikaan ei ole tarpeeksi työntekijöitä lähettämään lähetyksiä heti.
*voi teitä internetsukupolvea kun figujen pitäisi lentää suoraan usb-portista kun entteriä painaa. Viikko on siis ihan kauhea aika odottaa figuja. Ihan oikeesti hei.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Enitenhän maelissa tuntuu oikeasti kestävän noissa toimituksissa, se että niillä ei itsellään ole juuri lainkaan varastoja, jolloin valtaosa myytävästä tavarasta tilataan aina muualta, jolloin toimitusajat ovat vähän mitä sattuu, eivätkä hekään pysty asialle juuri mitään tekemään.