Sekalaisista oma yhdistys?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mr_Fogg

Re: Sekalaisista oma yhdistys?

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Seraphi kirjoitti:mitäs ny kokouksessa päätettiin?
Mä scannaan ne paperit mitä tehtiin ja pistän jokaiselle jäsenelle ne vielä yv viestinä, niin pääsevät kaikki tutustumaan niihin tarkemmin. Ei taida tänään vielä jaksaa, kun olen täl hetkel aika naatti, mut huomenna yritän.
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

IRIADedit: Silleen ei pitäisi varmaan sanoa, mutta tossa kokouksessa nousi esille asia, et kaikki tämänkaltaiset porukan sisäiset asiat jätettäisiin ihan kokonaan pois tältä foorumilta. Syy varmaan selviää pöytäkirjasta, en muista listattiinko se sinne. Siihen asti käytän huoletta natsimoderaatiota avukseni, koska en oo saanutkaan vielä painella tota "Muokkaa"-nappia muitten viesteissä tarpeeksi :P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

omg!!! järjetöntä sananvapauden rajottamista:D mutta joo on se hyvä jos ei täällä ruveta huutelee niitä asioita.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

santso kirjoitti:omg!!! järjetöntä sananvapauden rajottamista:D mutta joo on se hyvä jos ei täällä ruveta huutelee niitä asioita.
Poliisivaltio, no can do.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Sori pojat kun tämä on omalta kohdalta hiukan jäätynyt hetkellisesti. En viime viikon aikana saanut mitään aikaiseksi.

Mutta olen nyt saanut scannattua ne kaikki paperit koneelle ja jokainen, joka haluaa nähdä ja lukaista ne paperit, voi lähettää mulle sähköpostinsa tai mesensä niin lähetän ne tulemaan. Torstaina tai perjantaina viimeistään vien nuo paperit etiäpäin, joten siihen mennes ehtii vielä jotain tehdä, jos joku huomaa jonkin suuren puutteen.

Niin ja Seraphi. Noihin papereihin en muistanut kirjoittaa mitään niistä nettisivuista, mutta toistaiseksi emme sellaisia tarvitse. Mahdollisesti pistämme pystyyn oman suljetun foorumin, jossa voimme omia asioita setviä, mutta sitä suurempaan ei tällä hetkellä ole tarvetta. Katsotaan ensivuoden puolella ensimmäisessä vuosikokouksessa asiaa uudestaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”