Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
kiitokset santsolle eilisestä pelistä, sulla kusi noppa pahemmin ku iriadilla ja engine on ihan hullu
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
joo oli kiva peli ja pääsi nyt tutustumaan uusiin liskoihin, että eivät turneessa ihan puun takaa tule enää.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Terveppä terve sekalaiset...
Moneltako teillä pelit alkaa lauantaina? Entä onko ketään joka tulee pelailemaan Ilmajoen suunnalta niin että voisi poimia minut täältä mukaan? :P (Bussikyytit menee säännöllisen epäsäännöllisesti täältä kuulemma...)
Peli-intoa riittäisi usiampaankin peliin nelkkaria, mikäli vain kyytiä ja vastustajaa löytyy... (Ja aloitusajasta riippuen kyytihän on myös sopivaan aikaan kulkeva bussi)
Moneltako teillä pelit alkaa lauantaina? Entä onko ketään joka tulee pelailemaan Ilmajoen suunnalta niin että voisi poimia minut täältä mukaan? :P (Bussikyytit menee säännöllisen epäsäännöllisesti täältä kuulemma...)
Peli-intoa riittäisi usiampaankin peliin nelkkaria, mikäli vain kyytiä ja vastustajaa löytyy... (Ja aloitusajasta riippuen kyytihän on myös sopivaan aikaan kulkeva bussi)
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
moi! pelit alkaa yleensä silloin kuin kaikille sopii, jos ihan ei turnee meininkiä tarkotat.
pistät tonne haastetopiciin esim että kiinnostais peli lauantaina klo 2 niin yleensä löytyy pelaajia. jos turnauksia meinaat niin yleensä kahentoista maissahan ne on alkaneet?
olen ite ilmajoelta kans.
pistät tonne haastetopiciin esim että kiinnostais peli lauantaina klo 2 niin yleensä löytyy pelaajia. jos turnauksia meinaat niin yleensä kahentoista maissahan ne on alkaneet?
olen ite ilmajoelta kans.
muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
Oli, mut ne meni Junnulle kaikki joku aika sitten : /santso kirjoitti:muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
HELLENDOORN
Mulla vois olla muutama jossaikin kaapin perukalla... Voin koittaa katella.santso kirjoitti:muuten löytyykö joltain ylim. lojalisti mariinien transfer sheettejä(siis niitä joissa on ne chapter logot yms.) ei jaksais lähteä tilailee jostain kaukaa? (erityisesti semmoset joissa on crimson fistsien logot tallella:D)
Viimeksi muokannut HELLENDOORN, To 03.09.2009 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Dark Elf69
Mulla on varmaan kans tuon vaikka sinne isoon faba turnaukseen jos oot sinne tulossa?
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
kekkäs on nyt menos sinne turkuun kenenkäki kyytil täl hetkel?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Olen ilmaissut halukkuuteni Kimmon autoon, kuten vissiin myös Junnu. Muita puinteja kyytijaosta ei muistu mieleeni.
hmmm noh itekki haluais johonki sjoelta lähtevään autoon, jos olis mahdollista? sitte jos kuski suostuis koukkaamaan ilmajoen kautta niin voisin maksaa parieuroa extraa pensarahaa.....
Haluan sen verran moderoida, että jatketaan keskustelua matkustamisesta tuolla Fanatic-threadissa, jos sopii, niin ei vastailla ristiin samasta asiasta kahden topicin välillä. :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
tarttis semmosia ku mulla on käynnissä sternguard konvaus operaatio.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
-
HELLENDOORN
Nyt kun kaivelin, niin satuin 5 kpl löytää laatikon perukalta nuita shoulder padeja... Olisiko monelle ollut tarvetta? Nimittäin voisi jossain nurkassa noita olla lisääkin...Seraphi kirjoitti:Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
Kymmenelle ois tarve, mutta kyllä se viisikin kelpaa tähän hätään. Kun voi olla että konvailen näitä sternejä pari unittia lisää.HELLENDOORN kirjoitti:Nyt kun kaivelin, niin satuin 5 kpl löytää laatikon perukalta nuita shoulder padeja... Olisiko monelle ollut tarvetta? Nimittäin voisi jossain nurkassa noita olla lisääkin...Seraphi kirjoitti:Onkos kellään ylimääräistä termiksen heavy flameriä ja power armorin shoulder padeja, joissa crux terminatus kuviointi (veteraani symboli)
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
hei, kaikki jotka pyörii siellä keitalla. Koittakaa metästää Musta-ruskeaa pahvilootaa. Siel ois mun beastmenejä (herdejä+ koiria) sisällä. Unohtu vissiin viime viikolla sinne :P
huutelen tännekin että muistatte kans :)
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Dark Elf69
Kyllä minä yritän katsoa kun menen joulun jälkeen mortikkaa pelaamaan paitsi jos santeri laittaa meille yli kireät aika taulut :P By the way minkä kokoinen se on? kenkälaatikko kokoa?Juhaaha kirjoitti:hei, kaikki jotka pyörii siellä keitalla. Koittakaa metästää Musta-ruskeaa pahvilootaa. Siel ois mun beastmenejä (herdejä+ koiria) sisällä. Unohtu vissiin viime viikolla sinne :P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!