Sorin herätysketju

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Sorin herätysketju

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Ja juuri kun palasin Sotuun etsimään peliseuraa... Täydellistä.

Fabaa ja 40Kta haluaisin taas pitkästä aikaa pelata, täytyy katsoa miten työt antaa periksi päästä paikalle... Täydellistä. ^^

Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Miiks

Re: Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30

Viesti Kirjoittaja Miiks »

Jan von Carstein kirjoitti:Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Selvitä ihmeessä! Sori on kävelymatkan päässä ja Hervanta on... Hervannassa.

Niin ja Fabaan löytyy vastusta.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Jan von Carstein kirjoitti:Ja juuri kun palasin Sotuun etsimään peliseuraa... Täydellistä.

Fabaa ja 40Kta haluaisin taas pitkästä aikaa pelata, täytyy katsoa miten työt antaa periksi päästä paikalle... Täydellistä. ^^

Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Häkkiskin herännyt arkustaan...

Onnea Sorin herättelyssä, itse en vain harmi kyllä sinne tule pääsemään vaikka avattaisiinkin, valtio kun kutsuu tammikuussa.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Eli, jos yrittäisin saada Sorin taas käyttöön, onko täällä väkeä joka alkaisi käymään siellä sanotaan torstaina tai keskiviikkona? Teen asialle oman topicin jahka asiaan saadaan varmuutta mutta en ala kyselemään ja neuvottelemaan asiasta ellei ole väkeä jota kiinnostaa.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Miiks

Viesti Kirjoittaja Miiks »

Kuten jos sanoin, mukana. Keskiviikko ja/tai torstai käyvät minulle hyvin.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Sorin herätysketju

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Missäs päin tää Sori muuten sijaitsee?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Onkos Sorin nuorisotalon kohtalosta vielä tullut varmistusta? taisi tosiaan ainakin jossain vaiheessa olla purku-uhan alla...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Jaa niin joo, sen voisi täälläkin sanoa... Eli, ilmeisesti Tampereen kaupungille parkkialueet on tärkeämpiä kuin nuorisotoiminta joten joo, Sori puretaan. Ajattelinkin että kyselisin Vuoltsulta seuraavaksi onko niillä tiloja moisen jutun järjestämiseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”