Fantasy Megabattle joulu- tai tammikuulle?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Fantasy Megabattle joulu- tai tammikuulle?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Ei ne figut tätä helvetin peliä mihinkään kaada. Kunhan saadaan toimivat kompit ja järkevät rajotukset niin voitais pelata, ritarit on ritareita vaikka voissa paistais. Minä annan vaikka FB-vastaavana sen tuomion että Silver Helmit menee Blood Knighteistä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Suuren hämmennyksen saattelemana yritän nyt saada jonkinlaista lukukelpoista ja tälle threadille jotain antavaa tekstiä aikaiseksi.

Ensinnäkin. Tuolla nyt näytti olevan tietoa tapahtumista ja keskusteluista, joitka minä olen täysin missannut. Mulla on ollut kokoajan käsitys, että Late tulee Demoneilla, period. Ehdottaisinkin, että tulet Late niittä Demoneilla. On aika hanurista alkaa soveltamaan 2x VC:ille jotain sopivaa keskitietä, etteivät ne combottelisi mauttomasti kahdestaan. Niiden komppaaminen alkaa olla loputon suo, eikä siinä ole edes mitään järkeä loppuviimein.

Mahtipakarat: No tuota... Alussahan nuo oli ihan ETC-kompit, mutta tulit itse kysymään mahdollisia poikkeustapauksia chariottien ja fanojen suhteen. Missä mennään?

IRIAD: Otas nyt iisisti. Siis nuo kompit, jotka on etusivulla on käsittääkseni tulleet nyt yhteisen keskustelun pohjalta. Edelleenkin, vaikka minä tämän threadin aloitin ja olen tässä nyt kasannut paloja yhteen, niin kyseessä on kuitenkin 12 hengen yhteinen casual pelitapahtuma -> mukava pelikokemus edellyttää sen, että kaikkien ajatukset huomioidaan ja tehdään kompeista yms. mahdollisimman reilut joka suunnasta. Tuo pistekokojen kompromisointi tuli vain siitä, että ETC-pisteillä tuosta ei tulisi tasaista tappelua. Muutenkin minusta on hauska lueskella, kun tyypit vääntää ihan täysiä jostain kompeista. Miettikää nyt hyvänen aika itse, mitä olisi mukava peluuttaa. Kyseessä on casual peli ja itse ainakin tulen vain fiiliksellä pelaamaan. Kyllähän listaan tietysti jotain tehoa on ajateltu.

Karl Franzin sääntöjä en tiedä, joten en osaa siitä sanoa, mutta että kaksi? Mites MTG:n Legendary säännön sovelluttaminen. Kaveri Karl näkee itsensä ja räjähtää palasiksi. Ei tosiaan kahta samaa spessua.

Kait se tykkien raja nyt sitten menee siihen 10 per puoli, kuulostaa minusta reilulta. Pahiksilta nyt ei bolttisten lisäksi paljoa muuta tule, ellei Fa_Shih innostu jotain Skaveneilta tuomaan.

EDIT: Ainiin, noista Proxyistä... Itseä kyllä vähän ärsyttää jos porukka alkaa proxyttämään armeijoitansa kentälle ja siinä olen samaa mieltä Juhaahan kanssa. Voin kanssa tuon Helmit -> Bloodikset hyväksyä, mutta joku raja herran tähden. Tosiaan base-armeijoita en minäkään ala katselemaan. Toki battlessa VC:llä on fiksua merkata summonatut lisäjoukot nopilla tai jollain ja tilanteen mukaan katsoa, mihin asti rankit ulottuvat, että blockaavatko LoSin tai marchblockaavatko yms. Pelissä kuitenkin tullaan varmasti näkemään jotai 50+ kokoisia Ghoul-tai Zombie-laatikoita
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

hmm miksei se sotakone juttu voi mennä 5/pelaaja niinku etc jutuis...kuitenkaan ei me hyvikset saada niin kovaa lähis joukkoa ku pahiksilla että se vähä tasapainottais varsinkin jos ampujiaki rajotetaan...tokihan pahisten puoli saa sen kellon, rottatykin, doomwheelin(jonka itse laskisin ennemmin sotakoneeksi kuin chariotiksi), delffit 2 pulttista, ja kaaos hellcannonin, kun taas meillä on mahdollisuus 5 empire, 5 dwarfit,5 örkit, 4 helffit että kyllä tuo rajotus jotenki tuntuu epäoikeudenmukaselta...vai meinaatteko että sitte otetaan jotain slayer/eternal guard wannabe lähis hordea BK jyriä,tirsuja, fleshhoundeja, wraitherja, hydria, black guardeja, minotaureja, choseneita... vastaan?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
wamppi

Viesti Kirjoittaja wamppi »

tän threadin sääntö säätäminen on menny hei oikeesti ihan naurettavaks lololol
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
wamppi

miks tää on menny niin serious busineks......besides mun bloodknight yksikös on 5 oikeaa blood knihtia konfattu wight king 2 confattua vamppyyriä ja loput 5-6 musta punasia silverhelmejä et siin on yli puolekki ei proxyi et owned epic whineä koko threadi täs threadis ei tarttis olla muuta ku ekan sivun säännöt thats it

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Mahtipakarat

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

ZyDec0 kirjoitti: Mahtipakarat: No tuota... Alussahan nuo oli ihan ETC-kompit, mutta tulit itse kysymään mahdollisia poikkeustapauksia chariottien ja fanojen suhteen. Missä mennään?
Niin. Ajattelin että tuo että minä pääsen muuttamaan komppeja paremmaksi omalta osaltani on epäreilua muita kohtaan. Että mitä porukka tykkää jos sääntöjä taivutetaan? Mielestäni olen kuullut vasta 2-3 myöntävää vastausta ja nämä omasta tiimistä -.-. Voin kyllä muokata listaani ETC sopivaksi nyt kun on tullut taas maalailtuakin. Kunhan vain saadaan sovittua säännöt jotka sopii kaikille. Otetaan vaikka kompitton peli jos siltä tuntuu.

Muita mietteitä mitä nyt tähän hätään on tullut. Jos samalla puolella on 2 samaa armeijaa niin saako ne ottaa samoja esineitä? samoja special charactereita yms. Mielestäni jokaista special characteria vain maksimissaan se yksi pöydällä. (eli ei mitään 7+ valten l0l0l0l0l0l0l. Sanoohan nyt järkikin sen. Esineistä en osaa sanoa kun lasketaanko ne eri armeijoiksi vai onko pelaajilla yksi iso armeija? Ainakin magia vuorot menee samaan aikaan eikös?

Proxyistä sen verran. Luulin lukeneeni tuolta ketjun alusta että proxyt olisi kielletty ja wysiwyg käytössä. Mutta jos näin ei ole niin kyllä minä voin silti pelata. Kiva vain olisi tietää ennakkoon ettei tule ahaa elämyksiä itse pelissä. Itse laittaa kauheella rushilla maalatun armeijan pöytään ja vastapuolella huomaa kokonaan muovin tai pohjavärin omaavan massan niin siinä voi vähän turhautua. Siis virallinen kanta on se että ne sallitaan tämä selvä.

Nyt faktoja kehiin. Joku määrää rautaisella kouralla selvät säännöt ja heikot tottelee.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

wamppi kirjoitti:miks tää on menny niin serious busineks......besides mun bloodknight yksikös on 5 oikeaa blood knihtia konfattu wight king 2 confattua vamppyyriä ja loput 5-6 musta punasia silverhelmejä et siin on yli puolekki ei proxyi et owned epic whineä koko threadi täs threadis ei tarttis olla muuta ku ekan sivun säännöt thats it
eli ne 3 konfattua on jotain muovisia silverhelmejä siitä boxista ;)

Millanes sitten se BK jyrä nr2 on? Tyhjiä baseja? cookie monstereita?

j
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Ei ***** jätkät...

Kompit löytyy etusivulta. Wampin Helmit -> Bloodikset sallitaan, mutta järkeä nyt helvettisoikoon siihen proxyttamiseen. Pääasiassa nyt kuitenkin tarkoitus olisi, että kun pelaaja tuo armeijansa pöydälle, pystyy jokainen näkemään, mitä on vastassa. Ja mitä tulee tuohon 2x VC, niin itse en halua, että tätä tapahtuisi, joten tuo Late mieluusti ne demonit. Ainakin spessut ovat "uniikkeja", joten kahta samaa ei näe kentällä, mutta tuohon itemiasiaan on vähän vaikea ottaa kantaa. Jos sallitaan samat itemit, niin koko ***** pahisbuildi on totally broken, jos taas ei sallita samoja itemeitä, niin toinen VC armeija on ihan susipaska... taino ei nyt aivan, mutta toinen on selkeästi huonompi. SIksi en halua tätä 2x VC kombinaatiota todellakaan.

Santso: Se että sotakoneita rajoitetaan on ihan siitä syystä, että ne on suhteessa erittäin halpaa tavaraa ja mitäpä luulet kuinka moni uniitti oikeasti pääsee ikinä lähikseen jos vastapuolella on 20+ sotakonetta jyskyttämässä pomppivilla kuulilla. Nostetaan se nyt sitten kahteentoista, niin ei pitäisi olla purnaamista.

Wamppi kyllä sanoi hyvin. Mennyt vähä liian vakavaksi pojilla tää touhu..........
wamppi

joo siis mä tuun sil blood knight jyrällä pelaan sitten tai ei mut ne conffatut charrut on kunnol konfattu et ota jo se pää perseestä pois juha lol? ja ***** mä en kyl jaksa enää lukee tätä threadii saatte tapella keskenänne jos on jännää tuun sit paikalle ku peli alkaa

Palvelu on syvältä
wamppi

Palvelu on syvältä
wamppi

Juhaaha kirjoitti:
wamppi kirjoitti:miks tää on menny niin serious busineks......besides mun bloodknight yksikös on 5 oikeaa blood knihtia konfattu wight king 2 confattua vamppyyriä ja loput 5-6 musta punasia silverhelmejä et siin on yli puolekki ei proxyi et owned epic whineä koko threadi täs threadis ei tarttis olla muuta ku ekan sivun säännöt thats it
eli ne 3 konfattua on jotain muovisia silverhelmejä siitä boxista ;)

Millanes sitten se BK jyrä nr2 on? Tyhjiä baseja? cookie monstereita?

j

mikä toinen jyrä?
Viimeksi muokannut wamppi, Ke 02.12.2009 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Palvelu on syvältä
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Ja nyt todistitte sen faktan asian, miksi suosin 40K:ta. Siinä ei paljoa kompeista tapella, vinetetä ja aleta toisille haistelemaan!
Minä sanoin luokalleni etten tule siihen kouluprojektiin mukaan ja ajattelin että "hei, nytpä pääsen pelaamaan siihen kauan odotettuun mega-battleen ja nään kavereitanikin ennenkuin muutan Ouluun." Sitten tulen tänne riemuissani ilmoittamaan oman iloisen uutisen ja mitä näen? Kamalaa kinastelua joistain proxyistä ja compeista. Nyt järki käteen joka iikka, ilman Zydecoa ja Juhaahaa, ei oltais varmaan tätä saamassa aikaan. Niille on kenenkään turha alkaa haisteleen ja v*****

Nyt jokainen rauhoittuu. Minä en mitään uber armotonta listaa saa edes tehtyä. Mulla on vain ja ainoastaan hupi warrut mun toimimattomalle hupi listalle. Rento meininki päälle niin kaikilla ois hauskaa! Minä en ainakaan halua nähdä kinaa sitten paikan päällä, siellä se kai menee nyrkkitappeluksi ku kaame meno on jo täällä.

Take it easy guys! Ja jos joku on kanssani erimieltä, minulle saa alkaa haistelemaan tässä topicissa tai yv:llä kiitos :3
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
wamppi

RAGEEg *****!! kirjotan aina monta viestii putkee ku rageen!! tässä vaiheessa ehdotan zydeco uuden topicin tekemistä missä etu sivulla säännöt! turnauspäivämäärä ja aika ja kaikki säännöt ja niillä jokainen toteuttaa omaa armeija listaansa eikä lähtee joka asiassa purnaamaan sitä ja tuota vastaan ! eli uusi topic ja sieltä saa säännöt ja pvm ja ajan yms ei turnaukseen osallistumiseen musta muuta tarttekkaa? ette te fanatikinkaa conbbeja rupee heti purnaamaan joka suuntaan vaan teette listan mikä toimii niillä säännöillä wittu deal with it oikeesti!

Palvelu on syvältä
Mahtipakarat

Itse visioin tästä sellaista mukavaa kaveripelityylistä tapahtumaa. Ei välttämättä mentäisi turnausfiiliksissä verenmaku suussa kauheeta vääntöä. Mielestäni se olisi kaikille parempi? Siis tottakai se 15 bloodknighting regebunkkeri on vähän ehkä ylilyönti. Mutta ei siinä mielessä jos miettii että siinä on koko yhteisen alliancen komentaja ja sen bodyguard, Tulee sitä eeppistä fiilistä peliin kun on kauheet massat vastakkain ja näillä munakkaat komentajat. Mutta itseäni siis kiinnostaa tosiaan nuo aivan loppuun asti mietityt säännöt yms.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Joo, anteeks nyt vaan jos oon mielestänne avautunut turhasta. Mulla oli kyllä tota edellistä viestiä kirjottaessa aika kova vitutus päällä, anteeksi wampille ja muille jotka otti siitä itteensä :(

Minä tosiaan minä kuulin jotain Iriadin sisäpiiri juttuja että sieltä olisi 2 Bk jyrää tulossa. anteeksi aiheeton valitus
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

wamppi kirjoitti:RAGEEg *****!! kirjotan aina monta viestii putkee ku rageen!! tässä vaiheessa ehdotan zydeco uuden topicin tekemistä missä etu sivulla säännöt! turnauspäivämäärä ja aika ja kaikki säännöt ja niillä jokainen toteuttaa omaa armeija listaansa eikä lähtee joka asiassa purnaamaan sitä ja tuota vastaan ! eli uusi topic ja sieltä saa säännöt ja pvm ja ajan yms ei turnaukseen osallistumiseen musta muuta tarttekkaa? ette te fanatikinkaa conbbeja rupee heti purnaamaan joka suuntaan vaan teette listan mikä toimii niillä säännöillä wittu deal with it oikeesti!
tai minä sitten valvojan oikeuksia käyttäen poistan turhat viestit.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
wamppi

no jos yksi kerralla haluu poistaa koko topicin tyhjäks nii olis musta iha hyvä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Palvelu on syvältä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Juhaaha kirjoitti:Minä tosiaan minä kuulin jotain Iriadin sisäpiiri juttuja että sieltä olisi 2 Bk jyrää tulossa. anteeksi aiheeton valitus
Mut on isketty hyvisten keskusteluun josta en tiennyt mitään, sanottu että Lauri pelaa VC:llä ja ottaa toisen jyrän. Tiedä nyt sisäpiireistä sitten, lähinnä tiedän Wampin ja Jeren armeijaformaatit ja ZyDec0n powernoppamäärän :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Mahtipakarat kirjoitti:Itse visioin tästä sellaista mukavaa kaveripelityylistä tapahtumaa. Ei välttämättä mentäisi turnausfiiliksissä verenmaku suussa kauheeta vääntöä. Mielestäni se olisi kaikille parempi? Siis tottakai se 15 bloodknighting regebunkkeri on vähän ehkä ylilyönti. Mutta ei siinä mielessä jos miettii että siinä on koko yhteisen alliancen komentaja ja sen bodyguard, Tulee sitä eeppistä fiilistä peliin kun on kauheet massat vastakkain ja näillä munakkaat komentajat. Mutta itseäni siis kiinnostaa tosiaan nuo aivan loppuun asti mietityt säännöt yms.
Crone Hellebron "munakas" OMG en tiennyt että sillä olis sellainen!!!! HORROOOOOOR!!!!!
Mutta joo rauha maahan ei se nyt mikään verisuussa peli kuuluisi olla muttei sitä koskaan tiedä.
IRIAD: No mun armeija formaatin arvaaminen on niin hirveän vaikeaa jos mulla on kenraalina Theh witch elffien bosse :P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Mahtipakarat

Dark Elf69 kirjoitti: Crone Hellebron "munakas" OMG en tiennyt että sillä olis sellainen!!!! HORROOOOOOR!!!!!
Mutta joo rauha maahan ei se nyt mikään verisuussa peli kuuluisi olla muttei sitä koskaan tiedä.
IRIAD: No mun armeija formaatin arvaaminen on niin hirveän vaikeaa jos mulla on kenraalina Theh witch elffien bosse :P
Joo siis en nyt puhunut nyt pelkästään tuosta. Siis elin taas jossain mielikuvituksissani ja rinnakkaistodellisuudessa. Joku (juhaaha? en oikeesti tiedä mistä olen saanut päähäni tämän.) puhui minulle että jokaisella armeijalla olisi yhteinenen "iso" komentaja josta saa paljon pojoja) joka olisi koko yhteisen allianssin komentaja ja jokaisella sitten oma pienempi komentaja, mutta en tiedä mistä olen saanut tämän päähäni varmaan taas nähnyt unta tai jotain. Propsit zydecolle kun teki uuden ketjun. Pelissä koitan olla herrasmies (tälläseltä juntilta aika toivotonta tosin) ja toivon muiltakin herrasmiesmäistä käytöstä. Kiitos ja anteeksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”