Joo, no siis eikös kummallakin puolella ole ns. Iso kenu, joka jakaa LDtään sit kaikille, ja jonka taposta saa enempi pisteitä.Mahtipakarat kirjoitti:Joo siis en nyt puhunut nyt pelkästään tuosta. Siis elin taas jossain mielikuvituksissani ja rinnakkaistodellisuudessa. Joku (juhaaha? en oikeesti tiedä mistä olen saanut päähäni tämän.) puhui minulle että jokaisella armeijalla olisi yhteinenen "iso" komentaja josta saa paljon pojoja) joka olisi koko yhteisen allianssin komentaja ja jokaisella sitten oma pienempi komentaja, mutta en tiedä mistä olen saanut tämän päähäni varmaan taas nähnyt unta tai jotain. Propsit zydecolle kun teki uuden ketjun. Pelissä koitan olla herrasmies (tälläseltä juntilta aika toivotonta tosin) ja toivon muiltakin herrasmiesmäistä käytöstä. Kiitos ja anteeksi.Dark Elf69 kirjoitti: Crone Hellebron "munakas" OMG en tiennyt että sillä olis sellainen!!!! HORROOOOOOR!!!!!
Mutta joo rauha maahan ei se nyt mikään verisuussa peli kuuluisi olla muttei sitä koskaan tiedä.
IRIAD: No mun armeija formaatin arvaaminen on niin hirveän vaikeaa jos mulla on kenraalina Theh witch elffien bosse :P
Zydec0, oisko mitään jos "isokenujen" LD rangea vaikka nostaisi , tällä hetkellä niistä ei mitään älytöntä hyötyä ole siihen nähden että niiden kuolema maksaa extra pisteitä, voi mennä siihen että isokenut piileskelevät kokopelin ajan :D