Porin tilanne
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin tilanne
Jeps, tuo moninpeli voisi olla ihan hauska kyllä. Ja tosiaan voisihan noita lautapelejäkin todella harkita nuokkarillakin pelaavansa. Jeijo on kuitenkin uusi jannu näillä mailla, niin voisin ilmoitella muinakin aikoina jos tulee jotain lautapelisettiä niin pääset tutustumaan ainakin osaa porukasta.
Kalat meni kotio...
Olen muuttanut Poriin täältä Ulvilasta joten pääsen mutkattomammin pelipaikalle, että jos peliseuraa kaipailee niin ilmotusta vain, keskustassa pidän majaani. Jossakin vaiheessa saatan kyhätä pelipöydänkin niin meilläkin voinee pelata jotakin.
Soi viulu
-
Brother Hexe
meikäläinenkin porissa dyykkaa emännän luona, että jos peliseuraa kaipaa wfb, w40k tai lautapeli saralla niin ilmotelkaa ja kyselkää ihmeessä.
En säännöistä tiedä juurikaan, muuten juu. Katson jos netistä löytyy joku pdf?
Soi viulu
Hyvä jos intoa löytyy, demopelejä järkätään kyllä, itseasiassa eilenkin pelailtiin, kuten tältäkin foorumilta voi lukea, mutta seuraavalla kerralla sitten kanssa mukaan. Peli on säännöiltään aika simppeli mutta taktista syvyyttä löytyy ihan kivasti. Miettii vaan mikä tiimi olisi kiva, lainaankin sellasia löytyy tarvittaessa tietyillä rajoituksilla.
Viimeisimmät säännöt löysin kaivelun jälkeen täältä: http://www.scribd.com/doc/19069305/LRB- ... ental-2008
GW:n pitäisi julkaista kai uusi living rulebook 6 nyt piakkoin, mutta mahtavatko olla suivaantuneet siitä että alternative figuja peliin valmistetaan? Joten eivät mokomaa julkaisekkaan. Jotain tälläistä olin lukevinani, mutta voin olla väärässä.
Viimeisimmät säännöt löysin kaivelun jälkeen täältä: http://www.scribd.com/doc/19069305/LRB- ... ental-2008
GW:n pitäisi julkaista kai uusi living rulebook 6 nyt piakkoin, mutta mahtavatko olla suivaantuneet siitä että alternative figuja peliin valmistetaan? Joten eivät mokomaa julkaisekkaan. Jotain tälläistä olin lukevinani, mutta voin olla väärässä.
Kalat meni kotio...
Pelaako väki nykyään enää porissa whfb:tä? Missä ja milloin jos pelataan? Itselläni saattaisi olla kiinnostusta ainakin alkuunsa lähteä katselemaan pelejä, sääntöjen kertaamis mielessä. Kunhan säännöistä saataisiin hieman kokonaisvaltaisempi kuva aikaiseksi voisin itsekin osallistua mahdollisiin peleihin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Enpä tiedä porista, siellä on kait ollut melko hiljaista Faban puolella, mitä nyt tänne on kirjoiteltu. Noormarkussa pyörii yksi kolme pelaajaa säännöllisen epäsäännöllisesti, yleensä sunnuntaisin. Itsellänikin taas vastikään herännyt tarve fabata ja jos ei pahastu hieman juustoisista peleistä niin viestiä karvinen295:lle tai minulle jos haluaa tulla yrittämään.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eipä sieltä Markustakaan ole täällä ahkeria kirjoittajia. Sie taiat olla ainoa, joka täällä enää jaksaa käydäkkään sanomassa jottain.Kuutsa kirjoitti:Enpä tiedä porista, siellä on kait ollut melko hiljaista Faban puolella, mitä nyt tänne on kirjoiteltu.
Fabaa pelataan, vähän ja silloin tällöin. Pelaajia löytyy kyllä, mutta jos sen innokkaan löytää niin sitten pitää tietää, ketä tökkiä kepillä. Milloin pelataan sitten? Käykö kukaan enää Nuokkarilla? Mie olen ihan unohtanut senkin asian varmistaa, onko meillä se vuoro vai ei? Jos siellä käydään ilman valitusta niin kai se on vielä meillä. Ma 16.00-20.00 ois se vuoro siellä. Keskustassa. Anttilan ja kirkon välissä.
Kotonakin pelataan kyllä. Silloin päivä on tosin mikä on ajasta puhumattakaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mikäli joku nyt sattuu eksymään joskus hamassa tulevaisuudessa vaikkapa nuokkarille pelailemaan niin heitelkää jotain informaatiota, yritetään sitten parhaan mukaan päästä seurailemaan peliä mikäli se vain suinkin on mahdollista muiden menojen ohessa. Jos ei koko peliä niin edes osa siitä.
Pakko kysäistä vielä nuokkarista sen verran että missä siellä pelataan? Itselleni tuo nuokkari hieman epäselkeä paikka vaikka porilainen olenkin, ainoan kerran kun nuokkarilla olen käynyt niin sekin oli kutsunnoissa ~6 vuotta takaperin joten muistikuvat ovat sen mukaiset...
Haastamaan en itse tässä vaiheessa vielä lähde, kuten aikaisemmin kirjoitin niin opetellaan sääntöjä vielä hieman kattavammin. Ei sitä häviämään kuitenkaan kannata lähteä vaikka pelatessa oppisikin ehkäpä parhaiten. Jotain perus sääntöjä toki on ihan hallussa.
Pakko kysäistä vielä nuokkarista sen verran että missä siellä pelataan? Itselleni tuo nuokkari hieman epäselkeä paikka vaikka porilainen olenkin, ainoan kerran kun nuokkarilla olen käynyt niin sekin oli kutsunnoissa ~6 vuotta takaperin joten muistikuvat ovat sen mukaiset...
Haastamaan en itse tässä vaiheessa vielä lähde, kuten aikaisemmin kirjoitin niin opetellaan sääntöjä vielä hieman kattavammin. Ei sitä häviämään kuitenkaan kannata lähteä vaikka pelatessa oppisikin ehkäpä parhaiten. Jotain perus sääntöjä toki on ihan hallussa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kun astut ovesta sissään, niin meneppäs siitä vasemalle. Eteesi tulee kaksi ovea, lasisetko ne oli. Toinen vie kahvilaan ja toinen sitten joko ulos tai käytävään. Mene siis siitä oikealla olevasta ovesta kohti ulko-ovea suoraan edessäsi, mutta käänny samantien uudestaan oikealle. Nyt edessäsi pitäisi olla käytävä, jossa on ovet vasemmalla ja oikealla iso rivi kaappeja. Ovissa pitäisi lukia "Kerhohuone X" ja sinun pitää sitten vain löytää 3:nko se oli. Toinen ovi, keskellä käytävää, se ainakin on. Koskaan muista, mikä se numero on.
Haluakko, että selitämme/selitän, missä se nuokkari sitten sijaitsee Porin keskustassa?
Haluakko, että selitämme/selitän, missä se nuokkari sitten sijaitsee Porin keskustassa?
- Sinitähti
- Sinitähti
Kyllä sen verran poria tunnetaan että tiedetään missä nuokkari on, sisällöstä ei vain muistikuvaa ole juurikaan päähän jäänyt.
Eikä mitään! Kun Runt kanssa pelaamaan seuraavaan blood bowl liigaan.
Kalat meni kotio...
Tuskin ihan seuraavaan mutta mahdollisesti johonkin tulevista, vaikken kyseiseen peliin ole tutustunutkaan. Kuulemma yksinkertainen säännöiltään mutta jättää taktikoinnille paljon varaa. Mitenkäs kauan nuo BB pelit yleensä kestävät?
BB-peli kestää n 2 tuntia mikäli aikarajoista pidetään suurin piirtein kiinni ja riippuu tietty muista tauoista
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos ei oteta sitä aikarajaa, niin sitten siinä voi vierähtää isompikin tovi.
- Sinitähti
- Sinitähti
Nyt olisi hyvä liiga lähteä uutena pelaajan mukaan. Näkisin että liigaan saattaisi olla tulossa jo nyt ainakin 3 täysin uutta pelaajaa.
Kalat meni kotio...
Vähän huono ajankohta itselleni aloittaa uutta harrastusta, joten jätetään suosiolla ainakin tämä liiga väliin.
Sampsan kaa käytiin viime ma (7pvä) pelaamassa hurja 40k mättö. Tuo 4h on vaan jotenkin kauhian lyhyt aika, ainakin meille :) Yhden pelin ehtii juuri pelata.
Soi viulu