Porin tilanne
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin tilanne
joo kyl mitä ton Runtin kans ollaa pelailtu niin 6h kestää vähintään 2250-2500 pointin faba pelit....mä en ikinä edes lähtisi 4 tunnin takia mihkää nuokkariin jos armeija on yli 2000 pojoa....
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jopas te ootta hitaita. Miun kestävyyteni alkaa olemaan loppu sen 3h jälkeen.
Sampsan kanssa on kuitenkin aina kiva pelata. Mikä ton Shock troopperin T olikaan? Mitä S3 tarvii T4 vastaan, että vuundais? Varmistanpa kirjasta.
:)
Sampsan kanssa on kuitenkin aina kiva pelata. Mikä ton Shock troopperin T olikaan? Mitä S3 tarvii T4 vastaan, että vuundais? Varmistanpa kirjasta.
:)
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hitaus taitaa kuitenkin johtua osittain siitä taikajuoman kittaamisesta *Hik*. Tosin en tiedä kuinka normaalia myöskään on saunoa kesken pelin.... Sivu tekijöitä siis löytyy.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Onhan tup pelaaminen verrattavissa seksiin, pelkästään suorittamalla alkaa maistua puulta aika nopsaa, kaikki ylimääräiset jne tuo sitä pikkukivaa. Ainiin ja kumpaakin voi harrastaa pöydällä ja siihen tarvitsee väh. 2 henkilöä... Tosin en tiedä jos porilaisista löytyisikin yksin GW:n pelejä pelaavia.
Soi viulu