Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
joo, Jalaksen kenkälaatikko.
Sitten se jamppa joko korjaa ko. laatikon talteen, ilmoita mulle, maksan sulle postikuluja vastaavan hinnan sen postittamisesta mulle. Tai haen sen Sjoelta, kattoo sit
Sitten se jamppa joko korjaa ko. laatikon talteen, ilmoita mulle, maksan sulle postikuluja vastaavan hinnan sen postittamisesta mulle. Tai haen sen Sjoelta, kattoo sit
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Dark Elf69
Kyllä varmaan onnistuu. Jos ei kukaan muu niin minä sitten hoidan. Ramille vois varmaan joku mainaista että laittaa talteen jos tulee vastaan.(SEINÄJOKILAISET tai Teemu mesessä)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Joku laatikko sieltä kuulemma löytyi ja on tallessa.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Olisko ketään kiinnostunutta lähteä seuraksi tuonne 16-17.1.10 järjestettävään FB-turnaukseen Helsinkiin? Ite olisin varmaan menossa junalla, mutta jos autolla porukka innostuu tulemaan, niin voin Tampereeltakin astua kyytiin ja osallistua bensakuluihin.
What I have doooooneeeee? Ny on Ouluun muutettu ja ei aikaakaan kun iski ikävä päästä pelaan 40k:ta!!!!! Ok, kerra viikossa täällä on pelit, mutta SE EI RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!!!!!! Eli tullaan taas aika pian Oulusta Seinäjoelle ulkoiluttaan marsuja hyvissä meiningeissä. No, ompa taas saatu ukkoja maalattua. Oma versio Chaplain Cassiuksesta on maaleissa ja pari sternguardia.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Dark Elf69
Joo 40Kta kehiin vaan määkin tuun pelaamaan necroneilla!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
juu dark eldareita olis myös kiva ulkoiluttaa välillä...ei mutta kyllä tuli etc kompeista rankat rajotukset delffeille ja vielläkään ei saa pelata kunnon treeman ancient listaa!
mutta joo nyt sitä 40k:ta vaihteeksi.
mutta joo nyt sitä 40k:ta vaihteeksi.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Dark Elf69
No niin tuli nyt on jo toinen armeija ihan etc pelejä varten... Ogret nimittäin.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
kun saan tänne Ouluun tehtyy oman pelipöydän, nii on aihetta sitte kavereilla tulla Ouluun ;P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
Ota mielummin DoW :)Dark Elf69 kirjoitti:No niin tuli nyt on jo toinen armeija ihan etc pelejä varten... Ogret nimittäin.
- Dark Elf69
En mie halua ku sain ogret niin halavalla ja onne nyt asenteikkaitakin.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
noh äläs ny, kyllä niillä delffeilläki viellä pärjää vaikka ei saakkaan sitä aivotpoispäältäjuustovaluuylipöydänreunojenetckompattuhimolihakäärmehydrakombo-listaa...joutuu pelaamaan myös niitä ''vain'' hyviä yksiköitäkin kun ei saa juustoa pelkästään...(en mäkään saa kahta treemania!)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mutta mutta, helmikuuksi jotain 40k:hon liittyvää. Vaihteeksi jotain muutakin kuin fabaa (ei millään pahalla fabaa kohtaan). Mesessä juttelin AzureDracon kanssa asiasta ja hänkin toivoisi että jotain 40k:hon liittyvää järjestettäisiin.
Valitettavasti minä en oikein tällä hetkellä ehdi mitään järjestämään, henkilökohtaisista syistä. Mutta kuiteskin ajattelin heittää palloa ja ehdottaa helmikuulle jotain 40K:hon liittyvää.
Valitettavasti minä en oikein tällä hetkellä ehdi mitään järjestämään, henkilökohtaisista syistä. Mutta kuiteskin ajattelin heittää palloa ja ehdottaa helmikuulle jotain 40K:hon liittyvää.
täällä itketään delffien kohtalosta vaikka niille saa vieläkin kilpailukykyisiä listoja aikaiseksi.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Asianomaisille olen ehdotellut samaa ja varmaan saadaankin jotain piakkoin järkättyä. 40k turnauksia olisi myös "treeni" mielessä hyvä järjestää, kun tuo tiimiturnee läheneeSeraphi kirjoitti:Mutta mutta, helmikuuksi jotain 40k:hon liittyvää. Vaihteeksi jotain muutakin kuin fabaa (ei millään pahalla fabaa kohtaan). Mesessä juttelin AzureDracon kanssa asiasta ja hänkin toivoisi että jotain 40k:hon liittyvää järjestettäisiin.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Täh mitä missä ja milloin? Onko jo tiimi kasassa ja jos on ketä siihen otetaan?zewe kirjoitti:Asianomaisille olen ehdotellut samaa ja varmaan saadaankin jotain piakkoin järkättyä. 40k turnauksia olisi myös "treeni" mielessä hyvä järjestää, kun tuo tiimiturnee läheneeSeraphi kirjoitti:Mutta mutta, helmikuuksi jotain 40k:hon liittyvää. Vaihteeksi jotain muutakin kuin fabaa (ei millään pahalla fabaa kohtaan). Mesessä juttelin AzureDracon kanssa asiasta ja hänkin toivoisi että jotain 40k:hon liittyvää järjestettäisiin.
- Dark Elf69
Emmä jaksa tehä sellasta listaa jolla ei huvita pelata. Ja sitä paitsi en mää voita teitä edes delffien juusto yksiköillä niin kuinka mä nyt voisin pärjätä ilman :Dsantso kirjoitti:noh äläs ny, kyllä niillä delffeilläki viellä pärjää vaikka ei saakkaan sitä aivotpoispäältäjuustovaluuylipöydänreunojenetckompattuhimolihakäärmehydrakombo-listaa...joutuu pelaamaan myös niitä ''vain'' hyviä yksiköitäkin kun ei saa juustoa pelkästään...(en mäkään saa kahta treemania!)
Ja nyt ei varmaan tuu mitään mainaisuja että mä pelaisin cheesellä armeijalla ;D
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Dark Elf69 kirjoitti:Emmä jaksa tehä sellasta listaa jolla ei huvita pelata. Ja sitä paitsi en mää voita teitä edes delffien juusto yksiköillä niin kuinka mä nyt voisin pärjätä ilman :Dsantso kirjoitti:noh äläs ny, kyllä niillä delffeilläki viellä pärjää vaikka ei saakkaan sitä aivotpoispäältäjuustovaluuylipöydänreunojenetckompattuhimolihakäärmehydrakombo-listaa...joutuu pelaamaan myös niitä ''vain'' hyviä yksiköitäkin kun ei saa juustoa pelkästään...(en mäkään saa kahta treemania!)
Ja nyt ei varmaan tuu mitään mainaisuja että mä pelaisin cheesellä armeijalla ;D

Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Uudet ETC-kompit on musta kyllä ihan hyviä. Haikkareita ei nerffitty ollenkaan, mutta samalla vaikeilta vastustajilta (delffit ja empire) vietiin hieman terää pois. Vastaanvanlaisesti koko paketti on nyt tasapainoisempi mitään armeijaa unohtamatta. On totta että delffit, kaaos ja VC ottivat ihan sairaan kovaa damagea, mutta se kuuluu asiaan. Ne olivat liian kovia.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
No ogreilla nyt pää asiassa tarkoitus pelata etc:tä kunhan saan valmiiksi. Mutta eiköhän nopeahko delffi lista magialla ja vasama sateellakin tule seinäjoelle päin riehumaan. Ja Teemu erittäin hyvä kuva :D
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!