Uusien figujen basen väri?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Hapid

Uusien figujen basen väri?

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Ainakin 6.laitoksen aikaan figuihin laitettiin vielä goblin greeniä.
Nyt kaikissa uusissa figuissa on ruskee base, onko se bestial brown vai graveyard earth?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Kaapelikala

Re: Uusien figujen basen väri?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Voihan se olla vaikka vaaleanpunaista, ei se siitä alustasta yhtään virheellisempää tee.

Ruskeita alustoja voi tehdä vaikka millä ruskeilla. Itse teen lähinnä Terracotta- ja Scorched Brownilla.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Minä taas pistän basen värisin sen mukaan, mihin tiettyyn unittiin figu kuuluu, tai sitten ihan goblin greenillä.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

GW käyttää useimpiin figuihin Graveyard earthia, mutta esimerkiksi uusilla (ja edellisillä) Skaveneilla näyttäisi olevan vähän tummempi beissin reuna.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Eihän toki ole välttämätöntä niitä baseja värittämäänkään alkaa. Itse tykkään ihan siitä mustasta, tai maalausvirheiden sattuessa chaos blackista figujeni beisseissä, tuo jotenkin itse figua enemmän esiin (oma mielipide.)
Marsutin

Viesti Kirjoittaja Marsutin »

Kakapo kirjoitti:Eihän toki ole välttämätöntä niitä baseja värittämäänkään alkaa. Itse tykkään ihan siitä mustasta, tai maalausvirheiden sattuessa chaos blackista figujeni beisseissä, tuo jotenkin itse figua enemmän esiin (oma mielipide.)
Olen täysin samaa mieltä.Patsi jos figut on josku pitänyt saada nopeasti maalattua niin menee kaikki spraylla, jopa baset( puhun siis valmiiksi rakennetuista).
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Basen reunaa voinee myös väritellä myös vähän teeman mukaan. Lumikinosten keskellä tarpovien örkkieni alustojen reunat on vedelty Space Wolves Greyllä. Johonkin laavateemaan tms. voisi sopia vaikkapa Dark Flesh tai jokin muu ruskean/punaisen sävy.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Da Arskour

Viesti Kirjoittaja Da Arskour »

Juuri niin tai kuten minun kaamosmarsuillani on harmaat reunat sekä harmaata hiekkaa ja esmes piikkilankaa baseillaan, kaupunkiteemaisia kun ovat. Ei alustan värillä ole mitään väliä mutta IMO maalattu on hienompi
Rune kirjoitti:LOOK AT 'DA
PUMBAAA!!!
Th3_Dog kirjoitti: Kohta tulis kuiteski joku
The Wood Elf Spotter Dude with Bin0cularz ja kaikki Wood Elffit hittais 2+ ja Wound Charttii +1.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”