Balsamoi! Sellaista asiaa kuin muumiointi ei ole.SPACE MARINE!!! kirjoitti: Jonka jälkeen muumioi tämän.
Tarinasta, yhtä p*ska kuin edellisesikin.
Balsamoi! Sellaista asiaa kuin muumiointi ei ole.SPACE MARINE!!! kirjoitti: Jonka jälkeen muumioi tämän.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muumiointi Kyllä taitaa olla.T3ro kirjoitti:Balsamoi! Sellaista asiaa kuin muumiointi ei ole.SPACE MARINE!!! kirjoitti: Jonka jälkeen muumioi tämän.
Tarinasta, yhtä p*ska kuin edellisesikin.
Joo. no mä nyt en kauheesti ole jaksanu panostaa noihin äidinkielen relatiivi, konjuktio juttuihin ku ei kauheesti kiinnosta. Mutta täytyy jatkossa sitten miettiä järkevämmin rakennettuja lauseita...Drumavatic´ kirjoitti:On tämä ihan hyvä ja humoristinen tarina ollut, ihan hyvää kekseliäisyyttä, mutta tosiaan, kannattaa välillä oikeasti vaivautua tarkistamaan ne virheet, ja jos ei ole virheistään tietoinen, ainakin korjata ne myohemmin. Tässa oli kyllä aika usein Y-sanavirheitä, Isojen alkukirjaimien puuttuminen nyt ei niin kamalasti haittaa, mutta tosiaan kannattaa miettiä niitä sanavalintoja. Tarinan saa kuulostamaan vakavemminotettavalta jos siinä on muitakin sanoja kuin ja, ja mutta.
Esim: "Son huomasi että alukseen tullut reikä ei paljoa auttanut lentämistä, hän huomasi myös, että ei osannut itse ohjata alusta." Huonosti rakennettu lause.
Parempi olisi ollut esim: "Nyt Son huomasi, että reikä joka oli ilmaantunut aluksen kylkeen ei oikein helpottanut lentämistä. Hän huomioi ovelasti myos, että ei osanut ohjata itse alusta." Tällä tavalla kompelot sanat (kokoajankäytettyinä ne tulevat hieman ärsyttäviksi) saadaan eliminoitua. Luovat sanavalinnat ovat kirjallisuuden ja lastenkirjallisuuden ero.
Toivottavasti ymmärsit mitä nyt yritin selitellä.
Hauska tarina oli kyllä ihan hyvällä tavalla, tosin, tuo "Hän oli Orkki" oli hieman ylipäätään ahdistava, eikä hauska. Tämmoistä Pissakakkahuumorin, ja ovelan MP huumorin välimuotoa.
Onnea, sait parhaimman KomediaTarinasi aikaan!
IHGedit: Ainiin, yhdistetyissä lauseissa, muista että pilkku tulee ennen toisen lauseen alkua, jos se on, Relatiivi, konjuktio, tai ES kysymyslause, pilkku tulee ennen niitä sanoja.
Hän huomasi valkoisen polkupyorän, joka ajoi itseään
------PL-------------------------------------------SL/ RL
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Moi.Weedeeo kirjoitti:poikkeuksia lukuunottamatta.