Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Tulossa.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
- Currynator
OK näyttää pahasti siltä että tuolla on liikaa pakkasta, en taida olla tulossa tänään. Ilmoittelen jos muutan mieleni.
Edit: Tulossa ollaan sittenkin. Uhmaan pakkasta. Pitää jokatapauksessa ajaa tänää autoa joten voin yhtähyvin tulla sinne.
Edit: Tulossa ollaan sittenkin. Uhmaan pakkasta. Pitää jokatapauksessa ajaa tänää autoa joten voin yhtähyvin tulla sinne.
En tule tänään.Liikaa pakkasta (27!!!).
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
Ok tossa tuli tänää juteltua mahdollisesta pelipaikan siirtämisestä talvipakkasten takia. Nyt kävi selväksi ettei lämmitys riitä siellä että kyettäisiin pelaamaan näillä pakkasilla. Vaihtoehdot ovat joko että odotamme kelien lämpenevän joka voi olla aika satunnaista näinäaikoina tai sitten vaihdamme paikkaa. Itse tarjosin omaa asuntoani kotkassa, kämppikselle kävi myös että se ei ole ongelma. Ainoastaan pöytien kuljetus ja teidän muitten liikkuminen (mutta kun ottaa huomioon että minä liikuin sinne niin eiköhän se ole reilua välillä toisinpäin :D) tänne ovat ongelma.
Mitä mieltä porukat on? Paikan vaihto vai lämpimämpien kelien odotus.
Edit: Btw velhot voi taikoa vaikka rynnäkkö epäonnistuu.
Edit 2: Ja sain tietoa että osa tuotteista on lähetetty tänää. Tässä lista tuotteista jotka tänään lähtivät tulemaan.
1 Bretonnian Bowmen
1 Dark Elf Dreadlord
1 Dark Elf Supreme Sorcerer
1 Dark Elf Warriors
2 Empire State Troops
1 Nurgle Chaos Sorcerer
1 Sorcerer of Chaos
Mitä mieltä porukat on? Paikan vaihto vai lämpimämpien kelien odotus.
Edit: Btw velhot voi taikoa vaikka rynnäkkö epäonnistuu.
Edit 2: Ja sain tietoa että osa tuotteista on lähetetty tänää. Tässä lista tuotteista jotka tänään lähtivät tulemaan.
1 Bretonnian Bowmen
1 Dark Elf Dreadlord
1 Dark Elf Supreme Sorcerer
1 Dark Elf Warriors
2 Empire State Troops
1 Nurgle Chaos Sorcerer
1 Sorcerer of Chaos
Kai meiän on pakko tulla kotkaa pelailee :D.Bussi kortti pitäisi(vaan)hankkia.
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
No vielä ei kannata alkaa hätäilemään, mun pitää vielä katsoa kuinka saan mahtumaan kaksi pöytää tänne ja missä säilytän ne.
Eemi tai Peetu tai joku joka muistaa paremmin kuin minä, ovatko kummatkin pöydät samankokoiset eli 4x2 laattaa?
Eemi tai Peetu tai joku joka muistaa paremmin kuin minä, ovatko kummatkin pöydät samankokoiset eli 4x2 laattaa?
-
Shadowdwarf
Mun muistaakseni toinen pöytä oli 4x2 laattaa ja toinen 2 isoa laattaa ja neljää "puolikasta".
n. 48'x96' ja pienempi on n. 48'x72'
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Selvä, juuri tota tietoa tarvitsin.
Huomenna peliä (eemillä)?
- Currynator
Jaa-a. Ilmatieteenlaitos lupasi täksipäiväksi -10 astetta pakkasta. En tiedä kyetäänkö pelaamaan siinä lämpötilassa mutta itse jätän kokeilematta. Eli en tule, mulla on muutenkin muita suunnitelmia täksi päiväksi.
- Currynator
Ok. Kun nämä asiat eivät tunnu etenevän niin pistän ne etenemään. Eli tulkitsen nyt että hiljaisuus on myöntymisen merkki (vain arttu vastasi kysymykseeni siirretäänkö pelipaikkaa) ja alan järjestelemään jonkinlaista siirtoa pöydille tänne.
Ensimmäinen ongelma on pöytien siirto. Jos jollain on ehdotuksia niin niitä otetaan vastaan. Esim. joku joka kykenisi ajamaan autoa kärryn kanssa tms. Itse en voi ajaa kärryä kun mulla ei ole kokemusta enkä lähe kokeilemaan.
Sain selville että Jukka (niille jotka eivät muista niin pelaaja oli The Jugi nimellä täällä sotussa ja hän aloitti 40k örkit) kykenisi ajamaan peräkärryä tai pakua ja se tarkoittaisi että meillä olisi mahdollinen kuski tavaran kuljetukseen, nyt tarvitsisimme vain peräkärryn tai pakun.
Itse voisin saada ehkä Amiksesta pakun lainaksi (äitini on töissä siellä) mutta siinä on sellanen ongelma että en saisi pakua kuin vasta 2 viikon jälkeen.
Mutta kuitenkin antakaa ehdotuksia, vaihtoehtoja jne. Muuten odottelemme kelien paranemista ja saa nähä milloin seuraavan kerran päässää pelaamaan (mainitsen nyt tähän että ensiviikonlopuksi on luvattu yli 10 astetta pakkasta joten tod.näk. ei ole pelejä silloin).
Jos nyt jollain on jotain sitä vastaan että siirrämme pelipaikan sanokaa nyt tai vaietkaa ikuisesti (ja jos jollain on vastaan niin fasaani kuningas vaientaa sinut ikuisesti >:D nojoo vitsi vitsinä).
edit: Tilauksesta vielä. Paketti, jonka mainitsin olevan tulossa, on nyt suomessa Royalmailin mukaan. Eli tämä tarkoittaa että mahdollisesti tämänviikon lopulla, viimeistään seuraavalla tulee eka satsi figuja. Muita ei ole vielä lähetetty.
Ensimmäinen ongelma on pöytien siirto. Jos jollain on ehdotuksia niin niitä otetaan vastaan. Esim. joku joka kykenisi ajamaan autoa kärryn kanssa tms. Itse en voi ajaa kärryä kun mulla ei ole kokemusta enkä lähe kokeilemaan.
Sain selville että Jukka (niille jotka eivät muista niin pelaaja oli The Jugi nimellä täällä sotussa ja hän aloitti 40k örkit) kykenisi ajamaan peräkärryä tai pakua ja se tarkoittaisi että meillä olisi mahdollinen kuski tavaran kuljetukseen, nyt tarvitsisimme vain peräkärryn tai pakun.
Itse voisin saada ehkä Amiksesta pakun lainaksi (äitini on töissä siellä) mutta siinä on sellanen ongelma että en saisi pakua kuin vasta 2 viikon jälkeen.
Mutta kuitenkin antakaa ehdotuksia, vaihtoehtoja jne. Muuten odottelemme kelien paranemista ja saa nähä milloin seuraavan kerran päässää pelaamaan (mainitsen nyt tähän että ensiviikonlopuksi on luvattu yli 10 astetta pakkasta joten tod.näk. ei ole pelejä silloin).
Jos nyt jollain on jotain sitä vastaan että siirrämme pelipaikan sanokaa nyt tai vaietkaa ikuisesti (ja jos jollain on vastaan niin fasaani kuningas vaientaa sinut ikuisesti >:D nojoo vitsi vitsinä).
edit: Tilauksesta vielä. Paketti, jonka mainitsin olevan tulossa, on nyt suomessa Royalmailin mukaan. Eli tämä tarkoittaa että mahdollisesti tämänviikon lopulla, viimeistään seuraavalla tulee eka satsi figuja. Muita ei ole vielä lähetetty.
jos tarttee muuttoa apua niin meikäläinen voi lähtä mukaan sitten kun/jos muutatte pöytien paikka.
tuli katseltua että eskolaan prismalta meno aina on aika hapokasta(2 bussia taikka kivat kävelyt yber pakkasissa), joten itselle varmaan teidän nykyiselle pelipaikalla pääseminen on vähän big no no jollei ole kimppakyytejä taikka kelit lämpene.
tuli katseltua että eskolaan prismalta meno aina on aika hapokasta(2 bussia taikka kivat kävelyt yber pakkasissa), joten itselle varmaan teidän nykyiselle pelipaikalla pääseminen on vähän big no no jollei ole kimppakyytejä taikka kelit lämpene.
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
Joo, Minun vaarilla on peräkärry, niin voin kysyä sitä sieltä lainaksi, niin saataisiin pöydät siirrettyä, jossei kellään ole mitään sitä vastaan?
- Currynator
Ok meillä olis kuski ja kärry mutta ei autoa.... Oma auto ei käy koska siinä ei ole vetokoukkua. No katsotaan mitä keksitään, ideoita otetaan edelleen vastaan.
- Currynator
Ensimmäinen paketti saapui tänään. Sisälsi juuri ne mitä yllä mainitsin. Kaikki näyttivät olevan kunnossa eikä mitään puuttunut. Mutta ah ja voi... En voi jakaa näitä ennen seuraavaa pelipäivää, joten hopi hopi, aivonystyröt miettimään vaihtoehtoisia ratkasuja pöytien siirtoon >:D.
Jos pelattaisiin lauantaina?Kahdeltatoista?
- Currynator
Ilmatieteenlaitos lupaa -14 astetta ja tämä on rannikolla, siellä on vielä kylmempää. Ja lisäksi mulle ei lauantai käy syynä se että mulla on sauna silloin.
Noh, sunnuntai?(Mä en voikkaa tulla lauantain).
- Currynator
Ilmatieteenlaitos lupaa -13 astetta ja tämä on rannikolla, siellä on vielä kylmempää. Saa nähä tulenko silloin, jos pakkanen ei mene -10 kovemmaksi niin harkitsen.