GW Space Wolf FAQ 09
GW Space Wolf FAQ 09
Tutkikaa ja sulatelkaa.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... olves_2009
Erityisen kunniamaininnan ansaitsee kohta Furious Charge + Counter Attack + Defensive Grenade combosta.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... olves_2009
Erityisen kunniamaininnan ansaitsee kohta Furious Charge + Counter Attack + Defensive Grenade combosta.
Re: GW Space Wolf FAQ 09
Täysin järjetön FAQ kaikinpuolin :D
Ihan kiva kyllä että on vihdoin vastauksia joiden perusteella voi pelata hukkia huoletta, mutta suurin osa on kyllä ihan ilman mitään sääntöpohjaa.
Ihan kiva kyllä että on vihdoin vastauksia joiden perusteella voi pelata hukkia huoletta, mutta suurin osa on kyllä ihan ilman mitään sääntöpohjaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Sami Jumppanen
Pahus. Tuossa ei mainita, että onko Wolf Guardeilla "retinue" sääntö, kun ne laitetaan IC:n seuraksi. Minun mielestä niillä on, kun siinä codexissa sanotaan, että ne ovat bodygyardeja, mutta siitäkin osa on keksinut nillittää, tiedä siitä sitten.
Ei siitä koskaan mitään epäselvyyttä ollutkaan.Sami Jumppanen kirjoitti:Pahus. Tuossa ei mainita, että onko Wolf Guardeilla "retinue" sääntö, kun ne laitetaan IC:n seuraksi. Minun mielestä niillä on, kun siinä codexissa sanotaan, että ne ovat bodygyardeja, mutta siitäkin osa on keksinut nillittää, tiedä siitä sitten.
Wolf Guardien säännöissä ei mainita sanallakaan mitään retinueen viittaavaa.
Harmittavaa tosin on se että FAQ ei ota kantaa siihen saako Chooser markereita useampia, vaikka lähes kaikkiin muihin kummallisiin epäselvyyksiin on vastaus.
Toisaalta aika moni vastaus aiheuttaa itsekkin kummallisia epäselvyyksiä..
Pysäyttäkää painokoneet! Joku GW;llä todistetusti seuraa internetin ihmemaata. FAQ on päivitettu eilen yöllä ja laajaa hälinää aiheuttanut kohta joka totesi että Furious Charge ja Counter-Attack ovat kumulatiivisia on kumottu.
-
Sami Jumppanen
Eipä tuossa mitään, jos se olisi sallittu, niin IG ja tyrkyt olisi saanut tehdä tuota myöskin.A-P kirjoitti:Pysäyttäkää painokoneet! Joku GW;llä todistetusti seuraa internetin ihmemaata. FAQ on päivitettu eilen yöllä ja laajaa hälinää aiheuttanut kohta joka totesi että Furious Charge ja Counter-Attack ovat kumulatiivisia on kumottu.
Tällainen jännä tuli vastaan...
SW Drop Podiin mahtuu 10 Infantryn (2 vähemmän kuin perus-marineille... syystä jota en tiedä) edestä väkeä. No. Wolf Guard saa ottaa podin. Ei siinä mitään. Mutta Wolf Guardin jäsenet saavat ottaa allensa myös mopot. Näiden luokitus pysyy edelleen infantrynä ja ne ovat edelleen kukin vain yksi malli.
Ei siinä mitään järkeä ole, mutta näyttäisi ihan siltä kuin Podiin saisi mahtumaan tällä tavalla kymmenen mopolla varustettua Wolf Guardia. Jänskää.
SW Drop Podiin mahtuu 10 Infantryn (2 vähemmän kuin perus-marineille... syystä jota en tiedä) edestä väkeä. No. Wolf Guard saa ottaa podin. Ei siinä mitään. Mutta Wolf Guardin jäsenet saavat ottaa allensa myös mopot. Näiden luokitus pysyy edelleen infantrynä ja ne ovat edelleen kukin vain yksi malli.
Ei siinä mitään järkeä ole, mutta näyttäisi ihan siltä kuin Podiin saisi mahtumaan tällä tavalla kymmenen mopolla varustettua Wolf Guardia. Jänskää.
Oletko varma? Armoury sanoo että mopolla olevat on mopoja eikä infantrya.behemoth kirjoitti:Tällainen jännä tuli vastaan...
Mutta Wolf Guardin jäsenet saavat ottaa allensa myös mopot. Näiden luokitus pysyy edelleen infantrynä ja ne ovat edelleen kukin vain yksi malli.
Huhun mukaan GW on jossain myöntänyt isomman tilan olleen virhe.SW Drop Podiin mahtuu 10 Infantryn (2 vähemmän kuin perus-marineille... syystä jota en tiedä)
Toinen syy todennäköisesti on se että susipelaaja joutuu valitsemaan wolfguardin ja/tai ICn ja kahden special aseen välillä.
EnOberon kirjoitti: Oletko varma?
Asia pihvi.Oberon kirjoitti: Armoury sanoo että mopolla olevat on mopoja eikä infantrya.