WARMACHINE pelaajia?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
WARMACHINE pelaajia?
Tuo ennen vähän aktiivisempi pelaajakunta Jyväskylässä lienee huventunut, joten kyselläänpä täältä jos joku pelaa WARMACHINE/HORDES pelejä.
Meikäläiseen voi ottaa pelien saralta yhteyttä YV:llä. Omaan arkeen sopivia pelipäiviä ovat tiistai, perjantai, ja lauantai. Pelatahan voi vaikka fantsun tiloissa.
Meikäläiseen voi ottaa pelien saralta yhteyttä YV:llä. Omaan arkeen sopivia pelipäiviä ovat tiistai, perjantai, ja lauantai. Pelatahan voi vaikka fantsun tiloissa.
Re: WARMACHINE pelaajia?
Eipä täällä ole kuin minä, on niitä yritetty kaivaa kissojen ja koirien ja lapioidenkin kanssa :/
Tai no yksi on aloittanut ja parilla on ollut etäisinä projekteina mutta eivät ole koskaan sitten kuitenkaan aloittaneet.
Mutta tietysti kaikki joita kiinnostaa nyt voi olla hyvä hetki kun pelaajia alkaa olla enemmän kuin vain minä :P
Tai no yksi on aloittanut ja parilla on ollut etäisinä projekteina mutta eivät ole koskaan sitten kuitenkaan aloittaneet.
Mutta tietysti kaikki joita kiinnostaa nyt voi olla hyvä hetki kun pelaajia alkaa olla enemmän kuin vain minä :P
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
*Nostaa kätensä ylös*, en ole vielä niin hirveän aktiivisena Menothin Protektoraatti joukkoani käsitellyt (yksi peli Pseudokin Cryxia vastaan ja turpiin tuli). Maalatakin pitäisi yksiköt ja tutustua Merkin II sääntöihin (onko btw. Field Testing säännöt kuinka pilaantuneet?) Kyllä minun pitäisi pystyä keräämään itseni viikossa-kahdessa täysin pelivalmiiksi (+- figujen maalaus).Pseudok kirjoitti:Tai no yksi on aloittanut
Mysterous kirjoitti:*Nostaa kätensä ylös*, en ole vielä niin hirveän aktiivisena Menothin Protektoraatti joukkoani käsitellyt (yksi peli Pseudokin Cryxia vastaan ja turpiin tuli). Maalatakin pitäisi yksiköt ja tutustua Merkin II sääntöihin (onko btw. Field Testing säännöt kuinka pilaantuneet?) Kyllä minun pitäisi pystyä keräämään itseni viikossa-kahdessa täysin pelivalmiiksi (+- figujen maalaus).Pseudok kirjoitti:Tai no yksi on aloittanut
Säännöt ovat minusta prikulleen samat, mutta kuulemma yksikkötietoihin on jotain pikku muutoksia tullut.
Minulla on kyllä ikävä kyseistä peliä. Mutta listani on 3 vuotta vanha eikä sillä silloinkaan mitään pelejä voitettu. Ei ole mitään hajua mihin tuo peli on sen jälkeen kehittynyt.
Accept that Tzeench has a place for all of us in his grand scheme, and be happy in the part you have to play.
Eli meitä olisi nyt Runic, Pseudok, minä ja Teepapu? Eiköhän laiteta turnaus pystyyn!
Juu, turnausta kehiin vaan :) Minulla on kolmea faktiota niin jos kysäisen että saadaanko kaverin koira yhdeksi pelaajaksi vielä niin voin lainata sille figujani :)
-
Theo van Gogh
Necrotaan tämä threadi kun kerta on jo olemassa.
Eli yksi WarmaHordesista kiinnostunut on taas saapunut Jyväskylän seudulle ja kyselisin että mikä on alueen tämän hetkinen tilanne.
Itseni pitää aloittaa armeijan kasaaminen alusta kun möin tuossa muutama vuosi sitten entisen pois ja nyt olisi näkökentässä Cryxin epäkuolleisiin riveihin liittyminen.
Joten onko täällä pelaajia ja minkäs kokoisia armeijoita ihmisillä on?
Eli yksi WarmaHordesista kiinnostunut on taas saapunut Jyväskylän seudulle ja kyselisin että mikä on alueen tämän hetkinen tilanne.
Itseni pitää aloittaa armeijan kasaaminen alusta kun möin tuossa muutama vuosi sitten entisen pois ja nyt olisi näkökentässä Cryxin epäkuolleisiin riveihin liittyminen.
Joten onko täällä pelaajia ja minkäs kokoisia armeijoita ihmisillä on?
Laitoin yksityisviestiä, kun tätä osiota tulee harvemmin selailtua.
Joka tapauksessa 14. pvä ensi kuuta voi tulla ihmettelemään Levels-tapahtumaan pienimuotoista masiinaturnausta, siellä on ainakin kaksi paikallista pelaajaa hääräämässä.
Joka tapauksessa 14. pvä ensi kuuta voi tulla ihmettelemään Levels-tapahtumaan pienimuotoista masiinaturnausta, siellä on ainakin kaksi paikallista pelaajaa hääräämässä.
Laitoin (yritin ainakin laittaa) kanssa yksityisviestiä niille henkilöille ketkä oli listattu tuonne Jyväskylän Warmachine / Horders pelaajiin, mutta laitan vielä tätäkin kautta viestiä että pelikavereita olisi hakusessa Jyväskylästä! :)
Yst.terv.: Wompat78
Yst.terv.: Wompat78
Philosophiae Magister
Laitoin tuossa pari päivää sitten kyselyä fb ja 40k pelaajista niin kyselläänpä tässä ketjussa vielä wm/h pelaajienkin aktiivisuudesta ja määrästä jkl. Tarkoituksena olisi siis joku näistä kolmesta figupeleistä aloittaa ja suotavaa olisi että omalla paikkakunnalla myös pelaajia löytyisi :). Elikkäs millainen pelaajatilanne jyväskylässä warmachines/hordesin saralla on? Toki jos joku on halukas nyypän kanssa pelailemaan ja harjoittelemaan/opettamaan niin apuakin mielellään otetaan vastaan.
-
Ruukkukasvi
Necrotaanpas taas kerran tämä.
Viimeiset 5 vuotta olen ajoittaisia DDM-pelejä lukuunottamatta juossut hieman erilaisten miniatyyrien perässä kaksosten isänä. Nyt alkaisi taas aikaa ja puhtia olla myös toisenlaisiin mittelöihin. Tuumin että voisi kokeilla jotain aivan uutta, joten tilasin Jyväskylän fantsusta Warmachinen MkII-säännöt, ja netistä Convergence of Cyriss - kirjan ja poppoon (kun ei fantsusta saanut).
Tilauksesta ei vielä mitään ole saapunut, mutta ajattelin jo valmiiksi alkaa foorumeilla huhuilemaan, kun fantsun mukaan paikkakunnalla aktiivista Warmachine-toimintaa kuulemma on.
Viimeiset 5 vuotta olen ajoittaisia DDM-pelejä lukuunottamatta juossut hieman erilaisten miniatyyrien perässä kaksosten isänä. Nyt alkaisi taas aikaa ja puhtia olla myös toisenlaisiin mittelöihin. Tuumin että voisi kokeilla jotain aivan uutta, joten tilasin Jyväskylän fantsusta Warmachinen MkII-säännöt, ja netistä Convergence of Cyriss - kirjan ja poppoon (kun ei fantsusta saanut).
Tilauksesta ei vielä mitään ole saapunut, mutta ajattelin jo valmiiksi alkaa foorumeilla huhuilemaan, kun fantsun mukaan paikkakunnalla aktiivista Warmachine-toimintaa kuulemma on.
Paikkakunta pysynyt samana ja Protektoraattia vieläkin pelaan. Jahka saat napit pystyyn niin tässä on yksi pelivastus 35 pisteeseen asti.Ruukkukasvi kirjoitti:Tilauksesta ei vielä mitään ole saapunut, mutta ajattelin jo valmiiksi alkaa foorumeilla huhuilemaan, kun fantsun mukaan paikkakunnalla aktiivista Warmachine-toimintaa kuulemma on.
Olen minäkin täällä, olin Kanadassa vaihdossa kevään ja tuli pelattua siellä kahdessakin liigassa, löytyy Cryxia 35 pisteen edestä, kesäloman ansiosta aika tyhjää aikataulu niin machine pelit kiinnostaisi ihan hyvin.
Bep.
-
Ruukkukasvi
Convergence ja Protectorate. Siinä ovat fanaatikot vastakkain. Ja Cryx valmiina keräämään raadot. Lupaavaa, näen jo miten tämä menee:
Forge Master Syntherion: "Kuolema vääräuskoisille!"
Hierarch Severius: "Hei! Minun piti sanoa se."
Syntherion: "Minäpä ehdin ensin."
Severius: "Ei kai haittaa jos myös kuolet ensin?"
Syntherion: "Minä en varsinaisesti enää elä. Olen näet kone."
Severius: "Kai se tarkoittaa että olet epäkuollut, tarkoittaahan?"
Syntherion: "No ei. Me Cyrissiläiset olemme mekaanisiin ruumiisiin säilöttyjä sieluja. Emme siis oikeastaan eläviä emmekä kuolleita, vaan konstrukteja."
Severius: "Scrutatorin poistama... Meikäläisen Feat rankaisee eläviä ja kuolleita, mutta säilykkeille se ei kyllä taida tehdä mitään."
Syntherion: "Voi voi. Haluaisitko kääntyä? Minulla olisi pamfletteja."
Severius: "Työnnä ne vaikka pakoputkeesi, mopo!"
Asphyxious: "Anteeksi että häiritsen (pihinää) mutta mainitsiko joku säilötyt sielut? Ihan valmiiksi purkitettuina? Ei olisi tarvinnut."
Syntherion: "Voi ei! Huono käänne."
Severius: "Päinvastoin. Päiväni on pelastettu."
(Huomasin kyllä toiselta threadilta että porukkaa on lisääkin, mutta rajoitin huumorin kukkaseen (nokkoseen?) tässä threadissa esiintyneet.)
Forge Master Syntherion: "Kuolema vääräuskoisille!"
Hierarch Severius: "Hei! Minun piti sanoa se."
Syntherion: "Minäpä ehdin ensin."
Severius: "Ei kai haittaa jos myös kuolet ensin?"
Syntherion: "Minä en varsinaisesti enää elä. Olen näet kone."
Severius: "Kai se tarkoittaa että olet epäkuollut, tarkoittaahan?"
Syntherion: "No ei. Me Cyrissiläiset olemme mekaanisiin ruumiisiin säilöttyjä sieluja. Emme siis oikeastaan eläviä emmekä kuolleita, vaan konstrukteja."
Severius: "Scrutatorin poistama... Meikäläisen Feat rankaisee eläviä ja kuolleita, mutta säilykkeille se ei kyllä taida tehdä mitään."
Syntherion: "Voi voi. Haluaisitko kääntyä? Minulla olisi pamfletteja."
Severius: "Työnnä ne vaikka pakoputkeesi, mopo!"
Asphyxious: "Anteeksi että häiritsen (pihinää) mutta mainitsiko joku säilötyt sielut? Ihan valmiiksi purkitettuina? Ei olisi tarvinnut."
Syntherion: "Voi ei! Huono käänne."
Severius: "Päinvastoin. Päiväni on pelastettu."
(Huomasin kyllä toiselta threadilta että porukkaa on lisääkin, mutta rajoitin huumorin kukkaseen (nokkoseen?) tässä threadissa esiintyneet.)