40k:ta 16.1

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: 40k:ta 16.1

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

santso kirjoitti:aijai, kyllä on mulle paljon kreduja tiedos
Jooh, kai mun pitää viedä tästä nyt kolme euroa pois -.-' Tietyt osapuolet vittuuntui ja päättivät evätä minulta kaikenlaiset reissut Sjoelle, samalla liittymäni on suljettu että on turha yrittää soitella...

Eli en ole tulossa. Taaskaan.

Jos Jere pääsee jossain vaiheessa iltaa meseen tai pääsee käymään täällä, niin olisi sinulle hieman vietävää Junnulle.

*****.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Ai perkele omakin reissu kariutui kun ei oo kyyttiä takasin kun vanhemmat ei jaksa kokopäivää rampata ees taas ja sitten niillä on viä sikaflunssa piikitys niin voi olla aika huono lähtee ajamaan seinäjoki kauhajoki väliä. En nyt voi tuoda junnulle mittään sulta kuules. Poistakaa listoilta ei sitten tulla ownaamaan teitä. Jaahas nyt jatkamaan necronien työstämistä...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
HELLENDOORN

Viesti Kirjoittaja HELLENDOORN »

Tuhoa! Saavuin tänään iloisena kotiin kaverilta tuossa vartti sitten, ja kun lömpsin nukkumaan, löysin lattialta laatikon. Tässä vaiheessa valahti naama valkoiseksi, kun tajusin sen sisältävän kaikki nidit. ;( Eli, joudun jäämään pois, koska kaikki fexit ja hivet ovat nyt vähintään 3 osassa... Tiedä kuka tuon päälle astunut...
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

HELLENDOORN kirjoitti:Tuhoa! Saavuin tänään iloisena kotiin kaverilta tuossa vartti sitten, ja kun lömpsin nukkumaan, löysin lattialta laatikon. Tässä vaiheessa valahti naama valkoiseksi, kun tajusin sen sisältävän kaikki nidit. ;( Eli, joudun jäämään pois, koska kaikki fexit ja hivet ovat nyt vähintään 3 osassa... Tiedä kuka tuon päälle astunut...
Ai saakeli... vaikka vain figuja ovatkin, niin kyllä mulla alkais keittämään tuossa vaiheessa. :P
HELLENDOORN

Viesti Kirjoittaja HELLENDOORN »

Hieman... Mutta hyvänä puolena on se, että nyt kun tuhoaja ( äiti ) tunnusti, hän lupasi ostaa uudet figut :D Eli nyt sainkin uuteen kirjaan sopivat figut nopeasti :P
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

nonni, hyvin alko vuoden ensinmäinen 40k turnee, vaikka voittoa ei tullu niin silti olen ihan tyytyväinen sijoitukseen.
kiitokset vastustajille hyvistä peleistä.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Joo, hauska turnaus olikin kerrassaan hauska. Halu päästä pelaamaan oli niin suuri että tämä minun kirottu suoritus/menestys paine katosi kokonaan. Kehityinpä siis tässä pelaamisasenteessa rutkasti :)
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Fa Shih

Viesti Kirjoittaja Fa Shih »

Hauskaa oli, täytyy myöntää. Voisiko joku vielä paljastaa että miten ne minun pisteeni meni, kun lähdin ennen viimeistä peliä pois?
Xin Sheng!
santso

juu ne tulokset olis kyllä kiva saada kaikkien näkyville.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

perjantaina tulee viimmestään
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
santso