Vähiten hyödylliset yksiköt/hahmot?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Re: Vähiten hyödylliset yksiköt/hahmot?

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Kyllähän tuo charactereja vastaan melko pelottavalta kuullostaa, mutta häviää heti ensimmäiselle kohtaamalleen skellublockille.
Häh? Kuka sitä sinne käski viemään? Eihän kärmeksetkään mene lurkkilaatikon edestä läpi. Ja suurshamaani kyllä puikottaa hirmunsa kanssa 3+4 kertaa voimilla 4 ja 6(myrkky mukana). Kyllä siinä on ritaritkin ihmeissään, kun tuommoinen pärähtää naamalle. Ja waaghilla tuon saa pelattua, ihan samalla tavalla kuin sotapomon, ihan minne vain.

Kerrankin pasautti ihan heti ensimmäisellä lyönillä sotapyhäkön sirpaleiksi ja jatkoi matkaa nurglen isoon velhoon. Oli siinä kaverilla ihmettelemisen aihetta. Edes 8 peikkoa ei siinä vaiheessa auttanut. Meikäläisen tripla ykköset loitsuun, no ne muutti hieman peliä.

Ja sen lisäksi että on vielä helposti kontrolloitava nappi, hintakin on mitätön. Rontti 400+100 kenraaliudesta. Aivan uskomaton diili. Kuten aikaisemmin totesinkin, ainakin yhdessä turneessa tullaan tämä sankari näkemään.
sippa

Viesti Kirjoittaja sippa »

Khemrin listalta BSB. Teoriassa BSB olisi varsin hyödyllinen mutta se vie hero-slotin armeijalistasta.
GW:tä jo vuodesta '94
Paroni Fritz

Viesti Kirjoittaja Paroni Fritz »

sippa kirjoitti:Khemrin listalta BSB. Teoriassa BSB olisi varsin hyödyllinen mutta se vie hero-slotin armeijalistasta.
Tajunko nyt jotain päin seiniä, vai eikä BSB vaadi kaikille sen hero -tason rätinheiluttajan?
Laws of hydraulics, laws of social dynamics, laws of this, that, and the other. No place for three-legged cyclops in the South Seas. No place for cucumber trees and oceans of wine. No place for me.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Paroni Fritz kirjoitti:
sippa kirjoitti:Khemrin listalta BSB. Teoriassa BSB olisi varsin hyödyllinen mutta se vie hero-slotin armeijalistasta.
Tajunko nyt jotain päin seiniä, vai eikä BSB vaadi kaikille sen hero -tason rätinheiluttajan?
Sippa taisi tarkoittaa Icon Beareria, joka on TKlla ainut hero joka voi olla bsb. Ja icon bearer ei ole TKlle järkevä vaihtoehto, kun valittavana on 1 liche lisää, joka osaa sentäs taikoa. Lisäksi bsb hyöty TKlle on huono sen hintaan nähden.
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Paroni Fritz

Viesti Kirjoittaja Paroni Fritz »

Jaa jaa, että sille on oikein erikseen oma heronsa. No, tietääpähän tämänkin nippelitiedon vastaisuudessa.
Laws of hydraulics, laws of social dynamics, laws of this, that, and the other. No place for three-legged cyclops in the South Seas. No place for cucumber trees and oceans of wine. No place for me.
Daemonic

Viesti Kirjoittaja Daemonic »

Dark Elves pelaajana olen kuullut sitä, sun tätä Corsaireista. En toisaalta itse ole käyttänyt paljoakaan Corsaireita peleissä. Yleensä olen pitänyt Dark Elf Warrioreita listoissa, noiden tilalla. Se että Corsairit maksavat 4pt enemmän, kuin tavalliset Warriorit, on näköjään ollut aina se este käyttää noita peleissä. Toisaalta, kun molemmilla on aivan samankaltaiset Stat Linet, paitsi, että Corsaireilla on vaihtoehtoina Hand Bowit ja päällä aina Sea Dragon Cloakit, jotka antavat super suojan ampumista vastaan. Olen ajatellut, että onko Corsairit sittenkin pisteensä veroisia, vai ovatko ne täyttä rihkamaa?
’’Take their gold, burn their homes, kill their families and enslave their souls. Show them no mercy!’’
-Malekith, Witch King of Naggaroth.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Daemonic kirjoitti:Dark Elves pelaajana olen kuullut sitä, sun tätä Corsaireista. En toisaalta itse ole käyttänyt paljoakaan Corsaireita peleissä. Yleensä olen pitänyt Dark Elf Warrioreita listoissa, noiden tilalla. Se että Corsairit maksavat 4pt enemmän, kuin tavalliset Warriorit, on näköjään ollut aina se este käyttää noita peleissä. Toisaalta, kun molemmilla on aivan samankaltaiset Stat Linet, paitsi, että Corsaireilla on vaihtoehtoina Hand Bowit ja päällä aina Sea Dragon Cloakit, jotka antavat super suojan ampumista vastaan. Olen ajatellut, että onko Corsairit sittenkin pisteensä veroisia, vai ovatko ne täyttä rihkamaa?
Warrut on halvempia, ja kestävät lähiksessä paremmin, joten niitä saa isomman blokin jolloin tappiot ei niin tunnu, ja lähiksessä ne pysyy kauemmin. Corsairien ainoa erikoisuus on se että ne iskee enemmän, mutta S3 pelottaa vain jotain puolikuollutta gobboa.

Corsairit on ihan ok jengi, mutta kun warriorit tekee saman jutun paremmin ja halvemmalla, niin ei niiden käyttämisessä ole oikein mieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Taas sä mussutat tota samaa, koita ajatella laatikon ulkopuolelta jooko? Corsairien juttu on handbowit, se pointti mikä tekee niistä erilaisia kun muut coret. Warrut tappelee halvemmalla, xbowit ampuu pitkälle paremmin, joo-o, hb-corsairien missio on eri. Paras save poislukien ritarit ja kärrit, halvempia kuin harpyt, täyttää coreslotin, turn+add to front-manöövereillä jousicorsairit ampuu kaikennäköisiä häröilijöitä mitä sinne linjaan eksyy ja samalla antaa tietä sille yksikölle mitä ne _screenaa_... Toimivat vallan kivasti tossa tehtävässä.

http://druchii.net/viewtopic.php?p=763716#top

Eli lyhyesti: delffeillä on turhempiakin yksiköitä, corsairit on ihan ok. Vähän niinku lurkit vs ghoulit ;)

Mäkin äänestän forsakeneita.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Chromeoo

Viesti Kirjoittaja Chromeoo »

Half-breed kirjoitti:
Daemonic kirjoitti:Dark Elves pelaajana olen kuullut sitä, sun tätä Corsaireista. En toisaalta itse ole käyttänyt paljoakaan Corsaireita peleissä. Yleensä olen pitänyt Dark Elf Warrioreita listoissa, noiden tilalla. Se että Corsairit maksavat 4pt enemmän, kuin tavalliset Warriorit, on näköjään ollut aina se este käyttää noita peleissä. Toisaalta, kun molemmilla on aivan samankaltaiset Stat Linet, paitsi, että Corsaireilla on vaihtoehtoina Hand Bowit ja päällä aina Sea Dragon Cloakit, jotka antavat super suojan ampumista vastaan. Olen ajatellut, että onko Corsairit sittenkin pisteensä veroisia, vai ovatko ne täyttä rihkamaa?
Warrut on halvempia, ja kestävät lähiksessä paremmin, joten niitä saa isomman blokin jolloin tappiot ei niin tunnu, ja lähiksessä ne pysyy kauemmin. Corsairien ainoa erikoisuus on se että ne iskee enemmän, mutta S3 pelottaa vain jotain puolikuollutta gobboa.

Corsairit on ihan ok jengi, mutta kun warriorit tekee saman jutun paremmin ja halvemmalla, niin ei niiden käyttämisessä ole oikein mieltä.
Corsuille frenzy banner ja padasta kb.... pari pelii oon nyt testannu, ei sieltä ketää oo kuollu mut ei oo vastassa ollukkaan ku perus core kuraa. Taitaa warrut silti tulla takas kehiin pisteiden takia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”