Mordheim 2010 Mittelöt
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim 2010 Mittelöt
En ehtinyt varata, mutta sama kai se on käydä siellä neljältä? Tinon ja Joelin peli alkaa kai kahdelta, joten kai siellä pitäisi olla tilaa neljältä. Vai oliko siellä joku muukin prokkis päälekkäin? No jos tehdään niin, että tsekkailen asiaa huomenna ja ilmoitan, jos _ei_ mahduta sinne.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Joo, vauhdikkaita oltiin =PJulmetus kirjoitti:Äijät ottivat ennakkoa!! =) petskules.. Noo toivottavasti sillä ei ole vaikutusta pelin kulkuun. Huomenna 5.2. Pitäisi olla viimeinen ekan kierroksen peli joten maltetaanhan odottaa se loppuun.
No eihän se vaikuttanu muiden peleihin kuitenkaan.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Aleksi: Olisiko ensiviikolla katseltava mitä mieltä örkit on rotista? Jahka pelaatte tuon yhden matsin alta. Ilmoittele päivät milloin käyp.
Kaarle: Ensviikon lopulla (torstai-perjantai, 11-12.2.) Possut vs. undead, pudotetaan possessedit pois kampanjasta =(
Kaarle: Ensviikon lopulla (torstai-perjantai, 11-12.2.) Possut vs. undead, pudotetaan possessedit pois kampanjasta =(
Juu tehdään näin :PJulmetus kirjoitti: Kaarle: Ensviikon lopulla (torstai-perjantai, 11-12.2.) Possut vs. undead, pudotetaan possessedit pois kampanjasta =(
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Seba, hoidetaan se meidän peli nyt ensiviikolla. Käykö keskiviikko?
Joutaisin silloin klo 15-> pelaamaan.
Keskiviikko on ikävä kyllä täynnä. Sen sijaan huominen 14- ja torstai 16- käyvät mainiosti.Salsa kirjoitti:Seba, hoidetaan se meidän peli nyt ensiviikolla. Käykö keskiviikko?
Tiistai ja Torstai taas ei mulle käy oikein koskaan.
Perjantaina sitten, kai.
Perjantaina sitten, kai.
Yrittäkäähän saada sovitettua niin päästään jatkamaan pelejä..Salsa kirjoitti:Tiistai ja Torstai taas ei mulle käy oikein koskaan.
Perjantaina sitten, kai.
Tää alkaa mennä semisti tragikoomiseksi, mutta yritetään kuitenkin =). Perjantaina varmaan viiteen asti olen kiinni fantasiapeleissä med Tonio, mutta sen jälkeen pystyn pelaamaan, mikäli mtg-sankarit eivät tuhraa pöytätilaa. Viimeinen vaihtoehto on tietysti sankarillisesti lauantaina klo 10 aamulla, mutta se voi olla jo aika tappavaa.Julmetus kirjoitti:Yrittäkäähän saada sovitettua niin päästään jatkamaan pelejä..Salsa kirjoitti:Tiistai ja Torstai taas ei mulle käy oikein koskaan.
Perjantaina sitten, kai.
Runedit\\ Ei jos ei ryyppää perjantaina. :)
2.kierroksen voivat pelata
Kaarle possessed
Jyrki W.Hunters
JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Salsan ja Seban 1.kierroksen pelin jälkeen 2.kierroksen voivat pelata loputkin eli:
JugGa Skavens
Aleksi Orcs
Seba SW
???
Kaarle possessed
Jyrki W.Hunters
JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Salsan ja Seban 1.kierroksen pelin jälkeen 2.kierroksen voivat pelata loputkin eli:
JugGa Skavens
Aleksi Orcs
Seba SW
???
Perjantai ei itseasiassa varmaankaan sovi, koska oon lähdössä Helsingissä käymään taas vkl, joten jos pelin sais aikaisemmin tällä viikolla hoidettua niin olisi mahtavaa.Julmetus kirjoitti: JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Joo seba, pelataan se meidän morttispeli sitten viiden jälkeen.
Mä tuun silloin sitten.
Mä tuun silloin sitten.
Pikku kirjoitti:Perjantai ei itseasiassa varmaankaan sovi, koska oon lähdössä Helsingissä käymään taas vkl, joten jos pelin sais aikaisemmin tällä viikolla hoidettua niin olisi mahtavaa.Julmetus kirjoitti: JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Menee sit ens viikkoon. oisko tiistai 16.2. mahiksia?
Joo onnistuu.Julmetus kirjoitti:Pikku kirjoitti:Perjantai ei itseasiassa varmaankaan sovi, koska oon lähdössä Helsingissä käymään taas vkl, joten jos pelin sais aikaisemmin tällä viikolla hoidettua niin olisi mahtavaa.Julmetus kirjoitti: JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Vihdoin me teimme sen ja pelasimme 1. kierroksen pelimme! Seba voitti haltioillaan.
Nyt vois niitä Jukan Skaveneita lähteä pieksemään...
Salsa kirjoitti:Vihdoin me teimme sen ja pelasimme 1. kierroksen pelimme! Seba voitti haltioillaan.
Maanantai klo 15:00 => ?? katotaan kuka pieksää ketä >:C
Maanantaista en mitään lupaa, sillä mulla on silloin peli 15->
Ehkä joinain muina päivinä.
Ehkä joinain muina päivinä.
Pikku kirjoitti:Joo onnistuu.Julmetus kirjoitti:Pikku kirjoitti:Perjantai ei itseasiassa varmaankaan sovi, koska oon lähdössä Helsingissä käymään taas vkl, joten jos pelin sais aikaisemmin tällä viikolla hoidettua niin olisi mahtavaa.Julmetus kirjoitti: JugGa Possessed (Peli ilmeisesti 12.2. perjantaina vai miten kaarle oli?)
Kaarle undead
Kaarle undead
Jugga Skavens
Saattaapi venähtää töissä.. Mut viimeistään vähä reilu 16:00 olen paikalla.
Aleksi: Perjantaina 19.2. klo 15:00 => Örkit vs. rottaset?
Sopii jos siirrät aloitusajankohtaa tunnilla eteenpäin.Julmetus kirjoitti:Aleksi: Perjantaina 19.2. klo 15:00 => Örkit vs. rottaset?