Pelikaveria etsitään!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelikaveria etsitään!
tuleeks sinne ny kukaan pelaa wh40k ku tommonen on
Tilat on varattu turnauksen käyttöön, joten tuskin on edes tilaa muille peleille. Näitä turnauksiahan järjestetään juuri siksi, että pelisunnuntaille saadaan jotain käyttöä; ilman turnauksia pelisunnuntaihin tulee pari-kolme ihmistä yleensä pelaamaan, kun taas turnauksessa on parikymmentä.jonez2 kirjoitti:tuleeks sinne ny kukaan pelaa wh40k ku tommonen on
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Missähän on syy niiden vähälle suosiolle? Järjestämättömän toiminnan puuttuminen vai huono tiedottaminen milloin pelipäiviä on? (Päivämäärät vois lisätä tänne peliporukoihinkin, Ordon sivuilla taisikin jo olla.)
-
Zymeth Salkir Dkhan
Olisiko kukaan keskiviikkona 24.02.2010 pelaamaan FaBaa liiga-aikaan? Itse nyt ehdin heikosti FaBa liigaan, mutta omia beastejä pitäsi kehitellä ja keskiviikot vapaina.
Mikko Vaittinen
Mikko Vaittinen
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Ottaisko joku tänään [25.2] masiina- tai fabamatsia vuoskokouksen jälkeen?
-Backman
-Backman
Etsitään paria konklaavin 40k-turneeseen, pelaan itse joko demoneilla tai kaaos marsuilla.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Torstaina 750p 40k-peliä (sunnuntain turnauksen kompeilla)?
Tila on varattu kymmeneen asti, eli onnistuu ainakin mun puolesta. Jos jäätte pelaamaan kun muut on lopettaneet, niin viekää vaan sit kamat itse varastoon ja lukitkaa ovet.
Ajattelin kyllä liigasta irrallaan vetää muutamankin pelin. Eli mielummin ei.jonez2 kirjoitti:onnistuuko liiga pelin jälkeen
Täksi illaksi vastustajaa fabaan, mieluusti etc-kompeilla?
Pelisunnuntaille 16.5. Turku-saliin faba-vastusta? Tarjolla etc-kompattuja rottia.
YV:llä tavoittaa varmimmin.
YV:llä tavoittaa varmimmin.
Torstaille (20.5.) fabaa?
Haluaisin testailla Ahvenanmaan fairplay-turnauksen Ogreja kerran ennen itse turnausta. Eli mulla on 2250p jengi niitä, eikä tosiaankaan siis mikään mahdottoman hyvä lista. Tuo kuitenkin mitä vaan haluat, kyl Ogreilla voi haastaa kaiken juustonkin.
Edit: Mainostetaan vielä vähän: Tämähän on ensi kerta kun on mahdollista nähdä mun Ogrearmeija (liki) kokonaan maaleissa. =)
Haluaisin testailla Ahvenanmaan fairplay-turnauksen Ogreja kerran ennen itse turnausta. Eli mulla on 2250p jengi niitä, eikä tosiaankaan siis mikään mahdottoman hyvä lista. Tuo kuitenkin mitä vaan haluat, kyl Ogreilla voi haastaa kaiken juustonkin.
Edit: Mainostetaan vielä vähän: Tämähän on ensi kerta kun on mahdollista nähdä mun Ogrearmeija (liki) kokonaan maaleissa. =)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mää voisin tulla vetämään demoneilla sun ogreja turpaan. Tosin kun fairplay turneelista kyseessä, niin lupaan jättää ainakin greaterin kotiin ja voin pelata 2000 pisteen listalla, niin saat vähän jotain etua. :)TheEmu kirjoitti:Torstaille (20.5.) fabaa?
Oon tosin varapelaaja torstaina, niin peli saattaa venyä vähän myöhään.
Fabaa mää en oikeen voi demottaa, kun en ees sääntöjä osaa kunnolla tässä editiossa, kannattaa mennä fantsuun klo: 17:00 tiistaina, siellä demotetaan fabaa silloin. Kannattaa melkein odottaa heinäkuuhun, jolloin tulee uus edikka.
fantsus ei ole laina armeijaa mitä vois käyttää ja muutenkin jos peli on demotuksen jälkeen kiinostava hankinta olisi sit uuen edikan jälkeen
Faba vastustajaa täksi illaksi, edikalla ei niin väliä, etc sopii jos tahtoo. :)
40k pelikaveria tarvitaan keskiviikolle.
Peli aloitettaisi vasta kokouksen jälkeen, eli joku 1000p olisi sopiva koko.
Peli aloitettaisi vasta kokouksen jälkeen, eli joku 1000p olisi sopiva koko.