Uutta Bloodbowliliigaa?!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Uutta Bloodbowliliigaa?!
Itse olen pelaillut viime päivinä tuota BB pc-versiota, siinä tulleet uusimmat säännöt tutuiksi jotenkuten, joukkue uupuu kyllä vielä.
Soi viulu
No sitten vaan askartelemaan tai lainaamaan joltakin meistä. Ei varmasti ole ongelma. Mikä joukkue on mielessä? Itse olen vähän kolmen vaiheilla. High Elves, Chaos Dwarfs vai Undead. Undeadit toisaalta ainoa tiimi jolla ei ole tullut liigaa pelattua ja ainoa jossei nappiakaan ole maalissa.
Kalat meni kotio...
Jees, no humaneilla olen pelaillut lähinnä, pitänee vielä kattella mitä noilla muilla on. Ei kauheasti väliä :)
Soi viulu
Itsellä yksi konffattu human team löytyy. Tosin taisi tuo Pekkakin puhua humaneilla pelaavansa ja hänelle sen lupasin lainata. Jussilla aka Karumonilla lienee myös persuboksin mukana tullut one-poser human team olla. Jos en täysin väärässä ole. Humaneita on mukava konvertoida kun ukkoja löytyy joka lähtöön.
Kalat meni kotio...
Itse voisin tähän liigaan tullakin mukaan. Örkkitiimi on vissiin puolillaan ja säännöistä jonkunasteinen käsitys. Jos sitä tässä vähän tenttiviikon lomassa läjäis loppua poppoota ainakin kasaan ja vähän kertailisi sääntöjä.
Hyvä hyvä lisää väkeä. Örkkipelaajaa on aina tuplasti mukavampi vedellä tattiin.
Kalat meni kotio...
Odinin norset ovat myös kehissä edelleen. Heitelkääs joku (Eli varmaan Harri:)) aloitus ajankohtaa tai ehdotuksia. Itellä taas vaihteeks kiirusta, ettei ehdi ylimääräisiä suunnittelemaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Otanpa asian taas puheeksi ensikerralla kun pelaillaan roolipelejä. Katsotaan sitten josko tätä alettaisiin pikkuhiljaa pelailemaan.
Kalat meni kotio...
Elikkäs olen itse saamassa piakkoin tuon ihmisjoukkueen käsiini, se joka tulee perusboxissa. MIelelläni pelaisin vähintään 1 ns. demopelin ennen turnaukseen mukaan hyppäämistä. Ettei ihan kylmiltä tyrmätä :)
Soi viulu
varmasti tälläinen tilaisuus järjestyy. Ilmeittele kun on tiimi kunnossa. Taidanpa itse painua tänään sorvin ääreen ja alkaa maalaamaan undeadeja.
Kalat meni kotio...