Battletech-pelaajia?

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

beeblebrx

Battletech-pelaajia?

Viesti Kirjoittaja beeblebrx »

Vaikka BT ei varsinaisesti figupeli olekaan, niin uskaltaudun silti huutelemaan pelaajia tällä foorumilla. Eli löytyisikö Tampereen seudulta aktiivisia taikka uinuvia BT-pelaajia? Veikkaan, että enemmän on niitä uinuvia pelaajia, jotka kaipaavat vähän herättelyä. Itse muutin Jyväskylästä Tampereelle ja olen kaivannut kovasti BT-peliseuraa. Asun Kaukajärvellä eli voisin helposti lähteä vaikkapa Hervantaan Harrasteiltamiin pelaamaan.

Herätelläämpä vähän Mansen CBT-skeneä :P
Tooninki

Re: Battletech-pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Mor!
Tarkotus olis saada vähän enemmän pelejä runsaan vyöni alle, nyt on tullut pelailtua Ropeconissa kerran vuodessa... :P
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Joonatin

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

Niin joo, tästä olikin puhetta kun kävit Malifauxia testailemassa. Voisin jossain vaiheessa ainakin testata tätäkin. Selailin jotain sääntöopasta läpikin ja vaikutti ihan toimivalta setiltä.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
Neoex

Viesti Kirjoittaja Neoex »

Kappas, satuin pitkästä aikaa tänne ja heti on BT puhetta.

Peliä on tullut hakatuksi vuosia, joskin vuosia sitten, mielelläni voisin minäkin hypätä johonkin porukkaan ottamaan matsin pari. Kirjoja ja karttoja on hyllyssä jonkin verran.
"WYSIWYG? Why have what you see, when you can get what you want?
I use Emacs"
Reaper81

Viesti Kirjoittaja Reaper81 »

Morjesta!

Itse taidan kuulua tuohon uinuvaan porukkaan, ja vaikka suurimman osan vanhoista Btech kirjoistani olen jo myynytkin, niin ainahan pelaaminen kiinnostaisi.. karttoja + kirjoja löytyy vinot pinot, ja taitaapa hyllyltä löytyä kaikki Btech pelit (poislukien se surullisen kuuluisa Succession wars) Pistäkää viestiä mikäli pelit saadaan jossain vaiheessa pystyyn..
Reaper81

Viesti Kirjoittaja Reaper81 »

Päivitystä tännekkin.. Elikkäs Tampereella on alettu pelaamaan Btechiä ERU:n poppoossa (www.Eru.fi) Aktiivisia pelaajia on toistaiseksi 6kpl, ja peli iltoja järjestetään tasaisen tappavaan tahtiin.. ensimmäinen kampanja RPG light elementeillä on pian vedetty läpi.. Tervetuloa mukaan, tarkempaa tietoa erun foorumeilta, ylläolevasta osoitteesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”