Herwannan Harrasteiltamat [päättyneet]

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Pariah

Re: Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Monpoc-pelissämme kestää varmaan johonkin 18:30-19 asti, joten noihin aikoihin voisi sitten masiinaa aloitella huomenna.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Jooh itse ilmestynen paikalle siinä hieman 4 jälkeen että jos jollain muulla on testailu intoa ehtii varmaan vääntää.
Nothing to see here move along noob.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Jos ei sua, Jackal, haittaa pieni proxytys, voin ottaa masiinamatsia sua vastaan, silloin neljästä eteenpäin.
Lähinnä sitä et olen konvaamassa Deathripperistä Nighwretchiä ja Slayeristä Nightmarea, en ole vielä konvannut niitä, mulla on vaan ne pohjafigut...
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Jan von Carstein kirjoitti:Jos ei sua, Jackal, haittaa pieni proxytys, voin ottaa masiinamatsia sua vastaan, silloin neljästä eteenpäin.
Lähinnä sitä et olen konvaamassa Deathripperistä Nighwretchiä ja Slayeristä Nightmarea, en ole vielä konvannut niitä, mulla on vaan ne pohjafigut...
Taisi Jackal tarkoittaa tuota eilistä peliämme. Korjatkoon itse jos huomennakin on vapaapäivä :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Jaaaa..... Ok. Ei sit mitään. No, huomenna masiinaa Pariahia vastaan, noin ainakin. Katsotaan jos pelaisi sit jotain muutakin....

Aloitetaan sit heti neljältä, ok? Meinaan sit voisin ehk illemmalla pelata vaikka 40k:ta tai jotain....
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Jokos joku Herwannassa ramppaamassa kävijöistä on hankkinut tai hankkimassa tuota FFG:n uutta Runewars-peliä? Voisin mielelläni pelata jos jollain sellainen jo on tai osallistua kimppahankintaan, jos tuo on vielä hankkimatta.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Etsisin pelikaveria huomiseksi vaparille (08/02). Pelinä joko Warmachine, WH tai WH40. Warmachinessa pelaan Cryxiä, Fabassa VC:tä ja 40K:ssa CSM:mää (Cryxiä joudun hieman proxyttämään mutta koittakaa kestää).

Jos olet jaksavainen ja kiinnostunut pelaamaan, ota yksärillä yhteyttä.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Eikö Tampereelta tosiaan enää Sorin loputtua löydy ketään joka pelaisi FaBaa? Onko tosiaan skene niin kuollut?
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Fantasiapeleistä kuultua, FaBan pelaajat tykkäävät pelata kotosalla, kun taas 40k:ta pelataan jopa Fantasiapeleissä. Oletan tiedon tulevan siitä, että kauppa käy kummastakin, mutta pelaajia näkyy vain toisesta. Eipä hervannassa paljoa noita FaBan pelaajia ollut, minä varmaan yksi neljäsosa pelaajista jotka kävivät siellä muutenkin ja sitten 2 randomia jotka tulivat pelaamaan paperilapuilla. Näkyivät tosin vain kerran paikalla. Itteänikin kiinnostaa enemmän tuo 40k kun on tutummat säännöt ja nopeampi temponen peli.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Mikä siinä sitten on, että mieluummin pelaa kotona pienellä sisäpiirillä ku että tulisis tonne Hervantaan ja tutustuisi uusiin ihmisiin? Onko se taas tämä perussuomalainen luonne vai...? Onneksi tunnen Soriajoilta pari tyyppiä niin sain pelin.

Mutta Jope, voisi taas pelata joku kerta... Esim. pääsisitkö perjantaina?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hervanta on niin kaukana. Pitäisi vaivautua nousta bussin kyytiin ja itse henkilökohtaisesti en oikein bussiajelusta tuntemattomalle seudulle oikein pidä. Ei ole eka kerta kun tullaan bussista pois väärällä pysäkillä liian ajoissa tai liian myöhään ja sitten ollaan öö Aapisen laidassa kun mietitään, että missähän sitä ollaan...

Kyllä minä itse mielelläni joku päivä sinne Hervantaan voisin ilmaantua kattomaan millasta väkeä siellä liikuskelee, mutta niin kauan kuin tuo oma pyöräni on rikki, en taida jaksaa vaivautua tulemalla bussilla paikan päälle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
plt

Viesti Kirjoittaja plt »

FaBasta puheen ollen, itselläni on jo jonkin aikaa ollut aikeissa tulla katsastamaan Herwoodin peli-iltamat, joten miksei sitten ennemmin kuin myöhemmin.

Haasteita otetaan siis mieluusti vastaan vaikkapa ensi viikoksi. Mieluiten perjantai, mutta maanantaikin onnistunee tarvittaessa. Pelailen pimiötontuilla ja 1500-3500 voisi olla pelin koko, ETC-komppaukset käy myös.
Mimic

Viesti Kirjoittaja Mimic »

Onko Tampereen alueella paljolti 40k pelaajia, jotka mahdollisesti uskaltautuisivat jossain vaiheessa Hervantaan asti pelailemaan? Fantsukin toki käy, ei siinä mitään. Itse olen juurikin aloittelemassa ainakin yhden kaverini kanssa jälleen 40k ja vastustajat kelpaisivat, kunhan jotain armeijan näköistä saa raavittua kasaan. Jos jotain tietoa myös yleisestä armeijojen tilanteesta, lähinnä että minkälaisia otuksia on liikkellä, myös kiinnostaa.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Mäkin voin joku kerta lähteä hieromaan fantasy battlea, jos etc-kompattua vastustajaa löytyy. Ehdottakaa päiviä ensi viikosta lähtien, niin katotaan miten sopii yksiin kulkemisten kans.
wanhan liiton örkki pomo
Miiks

Viesti Kirjoittaja Miiks »

Minä myös voin tulla tönimään fantasianappeja, vaikkapa etc-kompattuja, ensviikosta alkaen.
plt

Viesti Kirjoittaja plt »

Voisin itse tulla ens viikon perjantaina ETC-kompeilla pelaileen, jos Vile tai Miiks vaikka jompikumpi tuolloin kerkiätte?
Miiks

Viesti Kirjoittaja Miiks »

plt kirjoitti:jos Vile tai Miiks vaikka jompikumpi tuolloin kerkiätte?
perjantaina en pääse, täytyy siirtää vastuu Vilelle.
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Juu Jope pelaa 40k:ta jos pelaaja löytyy, laittakaas YV:tä niin koitan muistaa sen tarkistaa. Tieto armeijasta olisi kiva, ettei tule tuollainen massantappolista mariineja vastaan, mikä oli perjantaina.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

plt kirjoitti:Voisin itse tulla ens viikon perjantaina ETC-kompeilla pelaileen, jos Vile tai Miiks vaikka jompikumpi tuolloin kerkiätte?
Jos vielä ei ole liian myöhäistä ottaa tähän kiinni, niin huomenna neljän aikaan oon varmaan paikalla ETC-kompatuilla vampireilla.
wanhan liiton örkki pomo
plt

Viesti Kirjoittaja plt »

Vile kirjoitti:Jos vielä ei ole liian myöhäistä ottaa tähän kiinni, niin huomenna neljän aikaan oon varmaan paikalla ETC-kompatuilla vampireilla.
Joo, eiköhän tuo onnistu. Voi olla etten ehdi aivan neljäksi, mutta puoli viiden aikoihin olen viimeistään paikan päällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”