Mordheim 2010 Mittelöt
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim 2010 Mittelöt
Joo lauantai passaa mulle, otetaanko ihan heti 10.00-->? Ja jukka mulle passaa maanantai.
-
Stone Fist
Otetaan vaan. Otatko samalla sen mun maasto kassin.DeeQuu kirjoitti:Joo lauantai passaa mulle, otetaanko ihan heti 10.00-->? Ja jukka mulle passaa maanantai.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Joo mie nappaan mukaan ne maastot.
Pistetäänhän tännekin tämänhetkiselle kierrokselle peliaikaa 9.4. saakka. Elikkäs muutama viikko aikaa pähkäillä.
petskules, sori Antti ja kaarle ei mulle käykkään huomenna se peli, saatasko mitenkään alkuviikolle sitä järkättyyn?
Ja eipähän Jukka ja Kaarle onnistu huomenna se peli minun osalta, mikä muu päivä teille kävis? Torstai aamupäivä kävis mulle, tai perjantai/lauantai.
Torstai 15:30 => Muuten menee ensiviikkoon.
Sori ku ramppailen ees takasin, kyl se käy sittenki tänään se peli. 15.30 -->
-
Stone Fist
Käviskö Jyrkille lauantaina tuo mordheim? Kaarlelle käy.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Nyt en osaa viel sanoo, muksu saattaa mennä mummolleen hoitoon lauantaina nii ois mahkut olla emännän kans kaksistaan nii voi olla et se ei laskiskaan pelailemaan :D Ilmottelen viel miten käy.
-
Stone Fist
Ymmärrän :)
Btw lauantaina fantsussa on MtG legacy 2HG turnaus.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
JYRKI & KAARLE: Mulla menee tänään lähemmäs klo 16:00.. Mut tehkää pelialusta valmiiks nii päästään suht nopsaan peleille..
Siinähän kävi niinkuin oli odotettavissakin. Skavenit vs 2x Undead. Undeadit liittoutui rottia vastaan ja koko homma meni piiiiitkän sinnittelyn perästä reisille. Toivottavasti tulevissa 1vs1vs1 peleissä ei nähdä vastaavaa perseilyä =)
Mut jokatapauksessa, Pelit oli loistavat. Paljon hauskoja epätoivoisia tilanteita joista sinniteltiin urheasti pois puolin jos toisin. Loppupelistä zombietkin alkoivat kutkutella kynsillä toisiaan joten taakka rottien niskasta keveni hieman. Rottien pääjoukot vetäytyivät korkeimman rakennuksen huipulle ja undeadit tulivat perässä. Assassiini ja pari blackskavenia tiputtivat tornista toisen vamppyyreistä sekä yhden vai kaks dregia.
Jyrki mainitsi droppaavansa kampanjasta. Vieläkö yön mietittyään pitää paikkaansa?
Mut jokatapauksessa, Pelit oli loistavat. Paljon hauskoja epätoivoisia tilanteita joista sinniteltiin urheasti pois puolin jos toisin. Loppupelistä zombietkin alkoivat kutkutella kynsillä toisiaan joten taakka rottien niskasta keveni hieman. Rottien pääjoukot vetäytyivät korkeimman rakennuksen huipulle ja undeadit tulivat perässä. Assassiini ja pari blackskavenia tiputtivat tornista toisen vamppyyreistä sekä yhden vai kaks dregia.
Jyrki mainitsi droppaavansa kampanjasta. Vieläkö yön mietittyään pitää paikkaansa?
Kyl pitää paikkansa :P En siis droppaa sen takia et hävisin :) Vaan kun ei yksinkertaisesti riitä aika kaikkeen :(
Noo mites muut morttis mittelöt? Onko näitä pelaajia enää paikalla?? Pelatkaa nyt pelit poikkeen nii pääsee tästäkin kampanjasta eroon!
Taitaa olla monilla opiskelu/työkiireitä.Julmetus kirjoitti:Noo mites muut morttis mittelöt? Onko näitä pelaajia enää paikalla?? Pelatkaa nyt pelit poikkeen nii pääsee tästäkin kampanjasta eroon!
Mutta tosiaan ilmoitelkaa milloin haluatte pelailla pelejä niin ilmestyn paikalle.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Elikkäs tuossapa taas pelattavat pelit. Kaarle vei yhden pelin undeadeilla.Julmetus kirjoitti:KIERROS 3
Aloitetaan viimeinen kierros ennen finaalia. Seuraavat 1vs1vs1 pelit käydään pikimmiten pois alta. Jos samalla pelaajalla on kaksi warbandia pelissä, valitsee pelaaja kummalla warbandilla hän haluaa pelinsä pelata.
"esim kaarle possessed vs antti undead vs kaarle undead; Kaarle valitsee toisen warbandeistaan => kaarle valitsi undeadit => undeadeilla mahdollisuus jatkoon. Kaarlella on myös toinen peli jossa valinnan varaa. Jos kaarle valitsee myös toiseen peliin kumpaa warbandia käyttää. Usean pelin pelaaminen samalla warbandilla tuo aikamoisen etulyöntiaseman jatkoon, mutta tämän mahdollisti hyvin pelatut alkupään mittelöt joten ei pidä narista =) ."
Kaarle possessed
Antti Undead
Kaarle Undead
Antti Dwarfs
Kaarle Undead
Kaarle possessed
Antti Undead
Sebastian SW
Antti Dwarfs
Antti Undead
Sebastian SW
Kaarle Undead
Antti Dwarfs
Kaarle Undead
Kaarle possessed
Sebastian SW
Kaarle Undead
(Jyrki Undead)
(JugGa Skavens)
Kaarle Undead
Kolmen pelit pelataan samalla alustalla kuin muutkin pelit. Ainoana erona on skene valikoima (löytyy tuolta säännöistä) sekä aloitukset kulmista (kulmasta muodostuva neliö jonka sivunpituus 8")
Viimeksi muokannut Julmetus, Ma 12.04.2010 10:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Antti ja Kaarle: Milloin pelataan Undead vs. dwarf vs. Skaven ? Maanantaina 12.4. klo 15:00 => ?
Joudun tiputtautumaan pois kampanjasta ajanpuutteen takia. Tänään alkaa töiden ohella työharjoittelu joten illat menee aika tiukkaan siinnä. Pelatkaahan pelit loppuun niin pääsee eroon tästä kamppailusta.
Päivitän kuitenkin kampanjalistaa sitämukaan kun pelit etenevät.
Päivitän kuitenkin kampanjalistaa sitämukaan kun pelit etenevät.