Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

AlmostLikeHuman

Re: Kerhon syksy 2009 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja AlmostLikeHuman »

[quote="raivomuumi" Haluan mulkaista mitä kaikkea uutte ne o saanu.[/quote]

Juustoa... Btw viittitkö lainata sitä käpsä kirjaa?
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

Juu voin tuoda.

Pidän juustosta.
örkkihiippari

Viesti Kirjoittaja örkkihiippari »

Selvisin jopa sivulle 7 asti:)
Joo tänään GW:ssä käväisin ja ostin sitten sen Batle Missions kirjasen.
Niin et jos ketään kiinnostais kokeilla.
DING
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Itse saan kaverilta ostettua RISK lautapelin huomenna, joten jos joskus ihmisiä kiinnostaa tulla estämään Rommelin ja 3. valtakunnan uusi nousu niin voin pelin ottaa mukaan. Se kun on melkei fabaa/nelkkaria kun pikku-ukot teurastaa toisiaan ja nopat pyörii...
Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

Voisin riskiä tulle pelaamaan jos mitään muuta tekemistä ei ole, itseltä sama peli löytyy ja pelailtua on tullut aika paljonkin että välttämättä en tule mukaan mutta kattoo nyt sitten.

Miiro haittaako että mulla menee sit siinä meiä faba pelissä 3pst yli?
<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

Ei haittaa. Jeps kaipa tota riskiä vois kattoa jos ehtii, mullakin on se kotona ja on sitä jonkin verran tullu pelattua, et sinänsä ei mikään uusi juttu ole.
Morrigan

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Perhana, pitääpä sitten voittaa Kristian (typo intented) nopiasti jotta kommarit ehtivät valloittaa mualmon neukkilasta käsin. ;)
Euroopan mukavin mies
blackmetalsiili

En mä sitä riskiä ainakaan täksi päivää olisi ottamassa kun itse en tule kun loppuun vaan hengailee, ensi viikolla voidaan ottaa sitten kamppailu maailman herruudesta kun pääsen paikalle 100%...
blackmetalsiili

Muulla kerhon jäsenistöllä kiinnostusta lähteä tämän kevään perifeerisiin faba turnauksiin Kuopioon 24-25.4 ja Joensuuhun 8-9.5? Itse olisi tarkoitus suunnata molempiin ja ollikin oli jo ainakin tulossa Ostiumiin(Joensuuhun).

Matkat on viime aikoina hoidettu autolla ja paikallisilta kavereilta ollaan saatu majoitukset viikonlopun ajaksi. Elikkä jos kiinnostusta ja sopiva armeija löytyy (niitä voi myös lainailla muilta) niin mukaan vaan. Tiedot turnauksista löytyy sieltä turnaukset ja pelikaverit osiosta. Kuopioon voi jo ilmoittautua, Ostiumissa on suuren suosion takia hämärämpi ilmoittautumis käytäntö, check it out.
AlmostLikeHuman

blackmetalsiili kirjoitti:
blackmetalsiili kirjoitti:Olisiko täällä porukoilla kiinnostusta uuteen semmoiseen mordheim yöturnaukseen, voitaisiin joskus huhti-toukokuun aikana järjestää..?
Otetaan alustaviksi turnausajankohtavaihtoehdoiksi 10-11.4 ja 17-18.4, tulkaa tänne kertomaan mielipide kumpi viikonloppu on parempi vai onko väliä ollenkaan. Vähän kun saadaan nähtyä että mikä ajankohta olisi hyvä niin voin alkaa kyselemään paikan varausta.
Otetaan nyt tämäkin taas vaihteeksi puheeksi.... Mulle sopisi paremmin toi 10-11pvä, mut eipä toi toinenkaan mitään ongelmia tuota.
blackmetalsiili kirjoitti:Muulla kerhon jäsenistöllä kiinnostusta lähteä tämän kevään perifeerisiin faba turnauksiin Kuopioon 24-25.4 ja Joensuuhun 8-9.5? Itse olisi tarkoitus suunnata molempiin ja ollikin oli jo ainakin tulossa Ostiumiin(Joensuuhun).
Ittellä olisi kanssa kiinnostusta lähteä tonne ostiumiin (jos nyt kerrankin pääsisi oikeesti ottamaan turpaan, kun nuo viime yritykset on päättynyt tylsiin voittoihin) mutta ongelmana on semmoinen otus kun äiti, joka valittaa asiasta jotain mutta jos nyt saan suostuteltua ja sen jälkeen ehdin vielä mukaan niin olisin tulossa.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
blackmetalsiili

AlmostLikeHuman kirjoitti:
blackmetalsiili kirjoitti:Olisiko täällä porukoilla kiinnostusta uuteen semmoiseen mordheim yöturnaukseen, voitaisiin joskus huhti-toukokuun aikana järjestää..?
Otetaan alustaviksi turnausajankohtavaihtoehdoiksi 10-11.4 ja 17-18.4, tulkaa tänne kertomaan mielipide kumpi viikonloppu on parempi vai onko väliä ollenkaan. Vähän kun saadaan nähtyä että mikä ajankohta olisi hyvä niin voin alkaa kyselemään paikan varausta.
Otetaan nyt tämäkin taas vaihteeksi puheeksi.... Mulle sopisi paremmin toi 10-11pvä, mut eipä toi toinenkaan mitään ongelmia tuota.
blackmetalsiili kirjoitti:Muulla kerhon jäsenistöllä kiinnostusta lähteä tämän kevään perifeerisiin faba turnauksiin Kuopioon 24-25.4 ja Joensuuhun 8-9.5? Itse olisi tarkoitus suunnata molempiin ja ollikin oli jo ainakin tulossa Ostiumiin(Joensuuhun).
Ittellä olisi kanssa kiinnostusta lähteä tonne ostiumiin (jos nyt kerrankin pääsisi oikeesti ottamaan turpaan, kun nuo viime yritykset on päättynyt tylsiin voittoihin) mutta ongelmana on semmoinen otus kun äiti, joka valittaa asiasta jotain mutta jos nyt saan suostuteltua ja sen jälkeen ehdin vielä mukaan niin olisin tulossa.
Nyt on itseasiassa mulla ollut sen verran kiireitä kirjoitusten kanssa että en ole saanut mortikkaturnauksen eteen tehtyä mitään, katsotaan sille vähän myöhempää ajankohtaa keväällä tai kesällä.

Ostiumin kanssa kannattaa sitten olla varuillaan jos mukaan haluaa, 6.4. tulee maksun aika ja turnaus menee todennäköisesti päivässä jos ei tunneissa täyteen. Muuten kyllä kannustan ihmisiä lähtemään mukaan, itseltä ainakin löytyy 3 armeijaa lainaan kunhan itse saan lopullisest päätettyä millä tulen.
AlmostLikeHuman

AlmostLikeHuman kirjoitti:
Nyt on itseasiassa mulla ollut sen verran kiireitä kirjoitusten kanssa että en ole saanut mortikkaturnauksen eteen tehtyä mitään, katsotaan sille vähän myöhempää ajankohtaa keväällä tai kesällä.

Ostiumin kanssa kannattaa sitten olla varuillaan jos mukaan haluaa, 6.4. tulee maksun aika ja turnaus menee todennäköisesti päivässä jos ei tunneissa täyteen. Muuten kyllä kannustan ihmisiä lähtemään mukaan, itseltä ainakin löytyy 3 armeijaa lainaan kunhan itse saan lopullisest päätettyä millä tulen.
Joo no jos ne niin nopeasti menee niin en mä sitten jaksa tulla, kun pitää ensin mutsin kanssa tapella asiasta sata vuotta jne...
Metal is what we love.
örkkihiippari

Hurjat Green Stuffi (chaos) mariinit on heränneet kaapin pohjalla ja janoavat verta.
Elikkä ens kerralla ajattelin niillä leikkiä.
Jos joku ihminen jaksais niiden codexin ja jonkinlaisen ryhmän chaos mariineja tuod lainaks.
Kaarti on kumminkin mukana varmuudex.
DING
AlmostLikeHuman

Voin tuoda codexin, omia stuffi marsuja (5kpl maalaamattomia) pari rhinoa ja vaik ihan perus kaamos marsuja tai jos nyt jotain tiettyä haluut, ni multa löytyy:
Predator
2x defiler
2x 10 perus csm
18 bersua
2x rhino
5 termistä
stuffi miehet
termis lordi
khorne lordi
10 lesser demonia
huomenna ostan blööd thirsterin
Metal is what we love.
örkkihiippari

Jos nyt vaik toisit ryhmän niit normi chaos marsuja rhinolla ja termikset. (ja sit sen codexin)
Nii oisin kiitollinen.
DING
Kuli

Viesti Kirjoittaja Kuli »

Moi!

Pitkästä aikaa vois pelata 40k:ta jos jollain on kiinnostusta...? Olisin testaamassa uutta nidicodekkia ja myös 1750p armeijaa kun oon tonne otaniemeen menossa pääsiäisenä. Jos joku haluaisi maanantaina pelata siellä kerholla niin voisi ilmoittaa vaikka yv:llä. Mielellään sunnuntaisiin mennessä jos joku ilmoittautuu niin vois raahautua mestoille mutta jos kiinnostusta ei löydy niin sitten ei varmaan tuu lähdettyäkään. Mutta joku kuka vaan jos haluaisi pelata.
blackmetalsiili

Re: Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Ketjun nimi muuttu vähän...

Niin olisiko jollakulla teistä kiinnostusta lähteä sinne Kuopion ETC kompattuun turnaukseen mukaan nyt huhtikuun 23-25? Itse olisin ainakin menossa ja joudun auton ottamaan alle koska perjantai iltapäivänä on muuta menoa silleen että viimeiseen kuopioon vievään junaan en ehdi ja yksin yöllä 4 tuntia ajaminen ei oikein tunnu siistiltä. Turnauksen ajaksi saadaan majoitus ystävämme juho "pesis" pesosen kotoa. Jos ketään kiinnostaa, mutta ei löydy joko tarpeeksi tai maalattuna nappuloita niin multa löytyisi ainakin kolme armeijaa lainaan (ja arinkin armeijoita voi lainata jos kestää pelata maalamattomia nappeja) riippumatta siitä minkä itse otan mukaan. Turnaus ei paljon maksa ja taso vastustajien tuskin tulee olemaan liian kova, joten sopii hyvin myös niille jotka eivät paljoa ole fabaturnauksia kierrelleet. Heh, myyntipuhe pidetty, toivottavasti se vaikutti johonkuhun...

Toisena asiana on juttua mortikka turnauksesta. Aluksi sitä huhtikuulle kaavailin, mutta kirjoitushälinöiden takia ei sitä kerennyt suunnitella/valmistella tälle kuulle. Joten olisiko toukokuun lopulla ihmisillä aikaa/kiinnostusta tälläiselle turnaukselle? Voidaan myös tässä huhtikuussa pitää meidän kotona joku kuuden pelaajan mordheim miniturnaus yön yli, esim silloin 10-11. päivä, jos tarpeeksi kiinnostuneita on.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Voisi olla myös semihyvä idea pitää jotain isompaa peliä näissä peruspeleissä eli faba ja 40k. Esimerkiksi juuri joku yöllinen selkkaus. Tietenkin moinen vaatisi etukäteen suunnittelemista huomattavasti, jotta homma ei karkaa käsistä ja pelissä olisi ideaa. Ilmoittautuisin mielelläni vapaaehtoiseksi valvomaan ja suunnittelemaan skenaarioita ja pelikenttiä ja saattaisin jopa uhrautua pelaamaan :)
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
AlmostLikeHuman

vompovompatti kirjoitti:Voisi olla myös semihyvä idea pitää jotain isompaa peliä näissä peruspeleissä eli faba ja 40k. Esimerkiksi juuri joku yöllinen selkkaus. Tietenkin moinen vaatisi etukäteen suunnittelemista huomattavasti, jotta homma ei karkaa käsistä ja pelissä olisi ideaa. Ilmoittautuisin mielelläni vapaaehtoiseksi valvomaan ja suunnittelemaan skenaarioita ja pelikenttiä ja saattaisin jopa uhrautua pelaamaan :)
JEEE!!!!! YYBER-MÄTTÖÄ!!!!! pitääkin hommata vähän lisää tankkeja....
Metal is what we love.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kyseessä oli vain ehdoitus, mutta hanki vaan tankkeja ihmeessä :)
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”