No tarkoittaisinkohan sitä epic failia?Drumavatic kirjoitti:Lol, et kai tarkoita Dragonrisingia?
Hyvä MP on tasapainoinen, tiimityötä vaativa, omaa hyvät kartat, hyvät serverit (Lisäksi serverihaku on myo bueno.) ja sitä on hauska pelata. Se pelaako kukaan nykyisistä kavereista sitä on vähän niin ja näin, sillä monesti löytää kavereita uudesta pelistä, tai sitten pelillä on hyvä yhteisö, jolloin ei tarvitse pelata kavereiden kanssa.El Capitan kirjoitti:Ihan näin mielenkiinnosta, millä kriteereillä te laitatte toisen MP:n toisen edelle? Minusta paras MP on se, mitä kaverinikin pelaavat ja mitä tykkään itsekin pelata. Jos kaverilistallani ei ole ketään, kenen kanssa pelata, ei se MP oikein sillä hyvyydelläkään saa minua menemään sinne yksin pelaamaan. Liven alkuaikoja ja mahdollista achievement-hunttia ei lasketa.
MP-pelin korvaaminen toisella MP-pelillä on myös aika typerää. Sehän on vähän kun ostaa vähän väliä NHL:n tai FIFAn parin vuoden välein.
MP:n vaihto toisella MP:llä ei ole myöskään typerää, sillä eteen voi tulla peli joka tarjoaa ihan erilaisia elämyksiä kuin se entinen, tai sitten uusi peli uppoaa pelaajaan kuin häkä. MP:n vaihtamisesta napiseminen olisi kuin napisisit jos joku vaihtaa vaikka parempaan autoon. Esmes itse tykkäsin Halosta kun aloitin moninpelin, mutta kyllästyin sen liialliseen nopeuteen, epätasapainoon ja rasittavaan serverihakuun ja kun R6:V2 moninpeliä tuli kokeiltua, niin olin myyty. Siitä löytyi juuri ne jutut mitä kaipasin. Ei poweraseita, serverihaku, hyvä yhteisö ja loistava pelattavuus. Sitä tulikin hakattua sitten ihan hulluna pari vuotta, kunnes tuli BF:BC2 demo ja olin taas myyty. BF:BC2 teki paljon samoin kuin R6:V2 mutta kasvatti rähinän kokoa sekä toi peliin dedikoidut serverit. Pelaaminenkin oli hullun kivaa. Tosin kyllä minä välissä ikävöin R6:V2:sen pienempää skaalaa.