WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Kuinka hyviä nuo trolliverien pyre ja winter trollit ovat? Kun olisi tarkoitus tilata vähän Maelstromista Hordesia niin aattelin kysellä hyödyllisiä yksiköitä, atm on vaan battle box.
Winter troll kai on yleisesti se vähiten hyvä röllipeto, joskaan en ihan varma ole. Isot röllipedot ovat ainakin ne mitkä läiskivät kaikkea turpiin ja siksi pienet jäävät vähän paitsioon. Pyrellä taisi olla spray-hyökkäys(?), joten se jo tekee siitä hyödyllisen. Hyvä lisäys battleboxin päälle ois joku yksikkö, itse asiassa mikä tahansa.San1ty kirjoitti:Kuinka hyviä nuo trolliverien pyre ja winter trollit ovat? Kun olisi tarkoitus tilata vähän Maelstromista Hordesia niin aattelin kysellä hyödyllisiä yksiköitä, atm on vaan battle box.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vähän paha mennä sanomaan mitään vielä hordes-tyypeistä kun uuden edikan säännöt ovat vielä vaiheessa. Mutta universaalisti noista kahdesta käsitykseni mukaan parempana pidetään Pyre Trollia, ja tämänhetkisillä testisäännöillä Winter Troll on aika paljon saanut moitetta osakseen. Joku rölleillä oikeasti pelaavakin valaiskoon asiaa paremmin.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
mk 1 aikaan trollkin championit oli vielä tosi kovia. Kaipa ne on vieläkin..?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Nicodemus von Traube
On ne!petskules kirjoitti:mk 1 aikaan trollkin championit oli vielä tosi kovia. Kaipa ne on vieläkin..?
Trölleillä tosiaan ei juuri pikkupedoilla huijota, Impaler ampuville ja Axeri ihan kenelle tahansa (bounceri heikoille warlockeille). Mutta Winter ja Pyren voi jollei unohtaa niin siirtää hankintalistan perukoille. Kyllähän toki pyre antaa +2 damageen, mutta kun Dire troll Mauleri antaa +3 ja osaa ittekin lyödä niin valinta ei ole kova.
Trolleilla on hyvä hankkia työkalulaatikko: Damage buffi = Mauleri tai Pyre, Osuma buffi= Fell Caller Hero, ARM buffi = Stobe Bearerit ja sitten joku jolle ne laitetaan = Championit.
15mm for teh win
juuh kyllä champat on varmaan vielläkin sitä parasta jalkaväkeä mitä peikoilla on(ite oon kyllä aatellu kokeilla champpaboksin korvaamista fenbladeilla, mutta viellä ei budjetti anna myöten...)
mutta joo mites on peikkojen runeshaperit toiminu? pistin loodan tilaukseen kun ajattelin niitä madrakin kanssa peluuttaa, toinen vaihtoehto oli trollkin champion hero+swamp gobber bellows teami.
ja btw miksei peikoille ole omaa taktiikka osiota täällä?
mutta joo mites on peikkojen runeshaperit toiminu? pistin loodan tilaukseen kun ajattelin niitä madrakin kanssa peluuttaa, toinen vaihtoehto oli trollkin champion hero+swamp gobber bellows teami.
ja btw miksei peikoille ole omaa taktiikka osiota täällä?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Jos tarkoitat tuollaista hassua pikku ketjua niin varmaan siksei ettei kukaan ole sellaista vielä perustanut. Mutta ei kannata odottaa liikoja jos katselet muiden samanlaisten ketjujen aktiivisuutta :Psantso kirjoitti: ja btw miksei peikoille ole omaa taktiikka osiota täällä?
In the heat of the blight/

http://privateerpress.com/hordes/galler ... lf-stalker
Melko lailla konseptikuvan näköinen, sekä hyvässä että pahassa... en edelleenkään tajua mihin tuo vasemman käden asento perustuu :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
- Nicodemus von Traube
Minulle tuo asento tuo mieleen jonkinlaisen bitchslap alkuasennon...
15mm for teh win
Juu jälleen jännä asento PP:ltä, mutta itsellä syntyi napista samantien muutamakin vaihtoehto-posen idea. Toki sillä olettamuksella, että käsi on irtonainen. Mikäli nappi tulee muovisena pihalle, niin asennon muuttaminen käy leikisti. Mutta muuten ei valitettavaa, susi jolla on kivan kokoinen miekka. Must have.
- Sopuli
- Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
"I Has powah" asentohan tuo on. Kerää ilmasta voimaa, kaikkihan sitä tekevät! =)
Ahh, miten hirveä figu. Vasen käsi on ruma, jalat on liian isot, oikeakin käsi on aika jännässä asennossa... Lisäksi pään takia figu näyttää enemmän joltain taistelumurmelilta/muurahaiskarhulta kuin sudelta.
No like :(
Ai niin, häntä ja muut piikit on kanssa kauheita!
No like :(
Ai niin, häntä ja muut piikit on kanssa kauheita!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- The Captain
- Valvoja
Pariah kirjoitti: Melko lailla konseptikuvan näköinen, sekä hyvässä että pahassa... en edelleenkään tajua mihin tuo vasemman käden asento perustuu :P

-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Da Big Boss
Itse en erityisemmin tykkää, tosin melko pienellä vaivalla saa kunnon konvin aikaan jolla ulkonäkö paranee ainakin minun silmissäni runsaasti.
NMM miekassa on tällä hetkellä kuvassa parasta. Se on vain niin...hieno.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
DiPietron (PP:n hovimaalarin) tuntien se saattaa jopa olla PP:n omilla hilemaaleilla maalattu... en tiedä miten hän siinä onnistuu mutta hän on ennenkin saanut pirun nättejä metallipintoja niillä aikaan kun taas tavallisilla pulliaisilla itseni mukaan lukien on ollut kauheita ongelmia PP-hileiden paakkuisuuden takia.Da Big Boss kirjoitti:Itse en erityisemmin tykkää, tosin melko pienellä vaivalla saa kunnon konvin aikaan jolla ulkonäkö paranee ainakin minun silmissäni runsaasti.
Esim:

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Tai sitten käyttänee ammattitason kalliimpia pienosmalleille tarkoitettuja maaleja ja välineitä eikä PP:n omia tököttejä. Inb4 editors blog ja markkinointi: Eiköhän ne nyt ainakin asiakkaille mielellään anna ymmärtää että omilla maaleillaan saavat kaiken aikaan, sehän on vain kannattavaa.
Hilemaalia tuo tuossa sudessa varmaankin on, mutta näyttäis olevan korostettu jollain vaaleammalla/hopealla sävyllä tietyistä kohdista.
Hilemaalia tuo tuossa sudessa varmaankin on, mutta näyttäis olevan korostettu jollain vaaleammalla/hopealla sävyllä tietyistä kohdista.
- The Captain
- Valvoja
Outoa, minulla taas PP:n harmaat metallisävyt ovat toimineet kuin unelma. Kultasävyjen osalta vaihdoin Vallejoon.Pariah kirjoitti: DiPietron (PP:n hovimaalarin) tuntien se saattaa jopa olla PP:n omilla hilemaaleilla maalattu... en tiedä miten hän siinä onnistuu mutta hän on ennenkin saanut pirun nättejä metallipintoja niillä aikaan kun taas tavallisilla pulliaisilla itseni mukaan lukien on ollut kauheita ongelmia PP-hileiden paakkuisuuden takia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Der Dexter
käsittääkseni nuo taidokkaat sedät käyttävät myösen paljon layerointia ja glazingia, or whatever, eri ohuilla kerroksilla saadaan paljon aikaan, mutta siinä missä meikäläinen oikein innostuessaan käyttää jopa 4-5, käyttävät ne isot sedät vissiin jotain 15-20 välillä, sekä kuiivumis-mediumia, jolla sekoittumisen saa oikeasti toimimaan, välittämättä ihan tarkkaan että mitä siinä pensselin all on.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Itse vaihdan hieman puheenaihetta, mutta en uskaltanut laittaa uutta topicia niin laitan kysymyksen tähän.
Mistä/miten saisi kasaan hienon ja sopivan Retribution light ja heavy myrmidoneille wreck markit? Tiedän että sääntökirjan viimesillä sivuilla on kuvia, jotka voi ottaa käyttöön. Mutta itse en tykkää ajatuksesta että scyrahin myrtsit tuhoutuessaan muuttuvat cygnarin romuksi. Ei taida markkinoilta saada mitään sopivaa joten konvaaminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi? Onko kellään mitään hyviä neuvoja pienen pähkinän ratkaisemiseen?
Mistä/miten saisi kasaan hienon ja sopivan Retribution light ja heavy myrmidoneille wreck markit? Tiedän että sääntökirjan viimesillä sivuilla on kuvia, jotka voi ottaa käyttöön. Mutta itse en tykkää ajatuksesta että scyrahin myrtsit tuhoutuessaan muuttuvat cygnarin romuksi. Ei taida markkinoilta saada mitään sopivaa joten konvaaminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi? Onko kellään mitään hyviä neuvoja pienen pähkinän ratkaisemiseen?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Jos ei plasticarditaidot riitä niin ainakin Heavy Myrmidonista jää mukavasti palasia ylimääräiseksi jos vain 1-2 jaakkoa siitä magnetisoi, joten niistä saanee ihan kivan romukasan aikaan.Seraphi kirjoitti:Itse vaihdan hieman puheenaihetta, mutta en uskaltanut laittaa uutta topicia niin laitan kysymyksen tähän.