Pelaillaan lähinnä Savage Worldsillä 50 fathomsia näin kesäisissä tunnelmissa, muuten tulossa taitaa olla Delta Green ja Dark Heresykin varmaan. Noi on omia vetämiä ropeja. En tiedä onko muilla jotain pelautussuunnitelmia. Toki ajoittaisia 3:16 skenuja tarvii tyhjiin kohtii testailla. Figujen kanssa pelaillaan vähän vaihdelleen. Lähinnä silloin kun niille on käyttöä. Ei silti missään mielessä mikään pääasia.
Aikamoinen lauselma modernin sodankäynnin kiinnostavuudesta, mutta kullekkin makunsa mukaan. Samaan sarjaan voisi jatkaa että onhan fantsumättö aika samaa kun lastensatuja lukisi ;)
Se on totta että projektit tuppaavat pyörimään niissä samoissa. Itsellä flames of war vaihtelee vuoroja ropefigujen ja bloodbowlin kanssa. Muuten on jäänyt maalailut vähälle. Pitäisi johonkin kuosiin saada jompi kumpi niin voisi alkaa infinityä katseleen.
Mortikkaa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mortikkaa
Kalat meni kotio...
Re: Mortikkaa
Minua hieman vaivasi viestiäni lähettäessä se miten olin onnistunut juuri kyseisen lauseeni muotoilemaan ja nyt tämän kommenttisi perusteella alkoi häiritä vieläkin enemmän. Eli saattaa vaikuttaa hieman siltä, että olin vertaamassa modernia sotaa ja politiikkaa keskenään asioina, vaikka yksinkertaisesti halusin mieltää molemmat yhtä puiseviksi aiheiksi.harkkari kirjoitti:Aikamoinen lauselma modernin sodankäynnin kiinnostavuudesta, mutta kullekkin makunsa mukaan. Samaan sarjaan voisi jatkaa että onhan fantsumättö aika samaa kun lastensatuja lukisi ;)