Taas se aika vuodesta. GW hinnannousut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Mysterous

Taas se aika vuodesta. GW hinnannousut

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Darksphere tiedottaa GW:n hinnannoususta. Toivottavasti kyseessä on yritys tasata punnan ja €uron erotuksen romahdus, eikä tule vaikuttamaan muihin kuin UK hintoihin.
aatami

Re: Taas se aika vuodesta. GW hinnannousut

Viesti Kirjoittaja aatami »

*Hakkaa päätään seinään* Ei taas, ei taas, ei taas...
Mysterous kirjoitti:Toivottavasti kyseessä on yritys tasata punnan ja €uron erotuksen romahdus, eikä tule vaikuttamaan muihin kuin UK hintoihin.
Komppaan.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha »

Empä voi sanoa olevani yllättynyt. Tosin mulle tämä on vähän huono aika kun olen juuri palaamassa GW pelien pariin. Juuri tänään ostin 40k aloituspaketin ja BA Codexin. No kyllä suunnitelmissa olisi hinnan noususta huolimatta koota se BA armeija kasaan.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Nostan metakeskustelun tasoa yhdellä ja ennustan tähän tulevan ennustuksia tulevien viestien sisällöstä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Dolmot kirjoitti:Nostan metakeskustelun tasoa yhdellä ja ennustan tähän tulevan ennustuksia tulevien viestien sisällöstä.
On taas se aika vuodesta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

aatami kirjoitti:*Hakkaa päätään seinään* Ei taas, ei taas, ei taas...
Kyllä taas, kyllä taas, kyllä taas ja kyllä ainiaan. Joka vuosi ja miksei kahdesti vuodessa. GW nostaa hintojaan luotettavasti kuin sveitsiläinen kello ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

No, onneksi ei minua satu enää kovinkaan kun mitään tarvetta uusille GW:n figuille ei ole. Infinity ja PP kun tarjoavat sen verran parempaa kamaa omaan makuun.

Tosin, en olisi itse uskonut hinnan nousuun. Ehkä tämä on GW:n viittaus siihen että Kreikan velat vaikuttavat GW:n euron arvoon?

Da edit: Viittaus kreikkaan on huono vitsi.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ti 11.05.2010 07:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Mecha

Da Big Boss kirjoitti: Tosin, en olisi itse uskonut hinnan nousuun. Ehkä tämä on GW:n viittaus siihen että Kreikan velat vaikuttavat GW:n euron arvoon?
Tuskin sillä on mitään tekemistä muun kanssa kuin, että GW:n hallinta pikku-ukko markkinoilla antaa niille mahdollisuuden nostaa hintoja lisävoiton toivossa. etenkin, kun pikku-ukkojen (etenkin muovisten) ja kaiken muunkin teko maksaa varmasti vähemmän, kuin mitä ne maksavat.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mecha kirjoitti:Tuskin sillä on mitään tekemistä muun kanssa kuin, että GW:n hallinta pikku-ukko markkinoilla antaa niille mahdollisuuden nostaa hintoja lisävoiton toivossa. etenkin, kun pikku-ukkojen (etenkin muovisten) ja kaiken muunkin teko maksaa varmasti vähemmän, kuin mitä ne maksavat.
Kerrotko minkälainen yritys ei pyytäisi tuotteistaan enemmän kuin se itse niiden tekemisestä maksaa?
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Xenon kirjoitti: Kerrotko minkälainen yritys ei pyytäisi tuotteistaan enemmän kuin se itse niiden tekemisestä maksaa?
Huono, konkurssihakuinen rahanpesuyritys?
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mysterous kirjoitti:Darksphere tiedottaa GW:n hinnannoususta. Toivottavasti kyseessä on yritys tasata punnan ja €uron erotuksen romahdus, eikä tule vaikuttamaan muihin kuin UK hintoihin.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikuttaa myös eurohintoihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mecha

Xenon kirjoitti: Kerrotko minkälainen yritys ei pyytäisi tuotteistaan enemmän kuin se itse niiden tekemisestä maksaa?
Ei minkäänlainen yritys, mutta se ei ollut pointti vaan se, että GW nostaa hintoja, koska se voi pikku-ukko markkinoiden hallintansa takia ja lisätä näin voittoa. Moni muu pikku-ukko markkinoilla oleva yritys ei ole edes lähelläkään GW:tä etenkin kun GW:n tuotteet ovat maailmanlaajuisesti tunnetuimpia. Tämä toki vain kertoo siitä, että GW on pelannut korttinsa oikein ja saanut luotua moisen aseman jo sillä, että GW tuotteita on ollut parhaiten saatavilla.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Jos (ja kun) GWn toiminta pännii, niin onneksi on olemassa muita figufirmoja, joille vai lahjoittaa rahansa figuja vastaan. =)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Siirryn kohta 100% palkkasculptaajiin, jos hinnat jatkavat nousuaan ...
2
Mysterous

The Captain kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikuttaa myös eurohintoihin.
Onko tämä siis varmaa tietoa vai Kapumaista pessimismiä?
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Siistiä, mun kokoelmani arvo nousee. Taas. Kiitos, GW!

-ile
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mysterous kirjoitti:
The Captain kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikuttaa myös eurohintoihin.
Onko tämä siis varmaa tietoa vai Kapumaista pessimismiä?
Annoinko viestissäni ymmärtää, että "veikkaan" tai "oletan"? Ainakin euroalueella sijaitseva jälleenmyyjäkontaktini oli saanut GW:n puolelta ymmärtää, että hinnat nousevat meilläkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mysterous

The Captain kirjoitti:Annoinko viestissäni ymmärtää, että "veikkaan" tai "oletan"? Ainakin euroalueella sijaitseva jälleenmyyjäkontaktini oli saanut GW:n puolelta ymmärtää, että hinnat nousevat meilläkin.
Et, kysyin varmistaakseni asian. Eniweis, pettymyshän se on ja tuntuu siltä että jos GW todellakin jatkaa tuon oman kurssinsa pitämistä, niin alkavat laittaa ahdinkoon €uroalueen liikkeitä.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

ile kirjoitti:Siistiä, mun kokoelmani arvo nousee. Taas. Kiitos, GW!

-ile
[laeppae]
Kyllähän se on niin että GW:n figujen arvo nousee yhtä vikkelään kuin Nokian osakkeet 90-luvulla. :D Että siinä mielessä ei haittaa vaikka niistä joutuukin maksamaan paljon kun tietää että odottaa kaksi vuotta niin ne on tuplasti arvokkaampia. :---d
[/laeppae]
Mecha

ile kirjoitti:Siistiä, mun kokoelmani arvo nousee. Taas. Kiitos, GW!

-ile
Muuten hyvä, mutta ei se niiden figujen arvo mihinkään nouse. Saman arvoisia ne ovat vaikka kuinka uusien myyntihinta nousisi. Samaahan luultiin 90-luvulla jenkeissä sarjiksista, mutta väärässä olivat. Toki, jos sä haluat kuvitella niiden arvon nousevan jotenkin maagisesti niin siitä vaan. En mä sua estä kuvittelemasta mitään.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”