Voitkos Sampo toimia samalla ovenavaajana? Mulla on oma futismatsi illalla ja en siksi oikein ehtisi mestoille. Kampanjasälä löytyy kyllä kertsiltä, mutta merkatkaa jonnekin ylös pelit.Merimetsä kirjoitti:Mie ainakin tulen paikalle. Jos en pääse pelaamaan, niin maalaan sitten. Kumilätkän huitominen ei vain jaksa kiinnostaa. 1995 oli ja meni.
Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Minä olen tulossa, Henry varmaan kans kun sitä ei kauheesti lätkä kiinnostane.
Jos vaikka villenki sais huijattua ni ois ainakin jotain porukkaa.
Jos vaikka villenki sais huijattua ni ois ainakin jotain porukkaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Joo. Pummaan avaimet Mikalta.Celebdae kirjoitti:Voitkos Sampo toimia samalla ovenavaajana?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kaippa mä tuun. Ah pitäis maalata näitä ukkoja ja uusi armeija DBA:han! valintoja...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Joo, unohtui sanoa milloin saan ovet auki. 17.00->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Meikäläinen tulee myös, eipä mulla parempaakaan tekemistä ole kuin tökkiä nukkeja eteenpäin pöydällä ja viskoa noppaa.
-
Der Dexter
aattelin iskeä pelin nauhalle, ja tulla sittenkin peeloilemaan mestoille, etenkin kun jäi viime viikko välistä.
Pieni Purhonen Pyllähtää Paikalle Pauttiarallaa Pilkulleen Pääkallohetkeksi.
Pieni Purhonen Pyllähtää Paikalle Pauttiarallaa Pilkulleen Pääkallohetkeksi.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pitänee itse jättää väliin tälläkertaa, huomenna taas aamutuimaan työt ja viimeyö tuli nukuttua vähän niin ja näin, eli pitäneepä kattoa ensiviikolla uusiksi.
Huomenna minäkin taas paikalla! Klo 17-> tapahtuu, joten tervetullos. Viimeiset mahikset vallata alueita ennen sunnuntain kampanjafinaalia. Yritän ehtiä päivitellä pistetilanteet vielä jossain välissä.
Huomenissa vois puol kuudelta aloitella. Testaillaan vaikka Turun reissua varten vähän listoja ja puidaan kyytejä.
ite olen kipeä joten en pääse tulemaan, mutta tietäkää että mä tarviin kyydin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Itsellä jää vielä tämä viikko väliin sairastelujen takia. Jos vaikka ensi viikolla saisi katkastua pelittömyyden.
"First do some harm" -goblin medic field surgery guide
Pitkästä aikaa vapaa torstai, vois vaikka tulla ulkoiluttamaan vähän haltioita.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Voisi vaikka meniitit tänään tulla myöskin rähisemään, elikkäs tulossa ollaan.
Torstaina sit taas. Viimeistään klo 17.30 ovet auki, varmaankin tosin jo viiden pintaan.
Niin Turun reissusta sen verran, että Tatu oli lähdössä yhdellä autolla ja ilmeisesti Mikko pystyy toisen ottamaan, ellei muita innokkaita kuskeja ole. Pikaisella laskutoimituksella täältä suunnalta olisi nyt seitsemän ihmistä lähdössä, joten kaksi lienee juuri se sopiva määrä autoja. Kannattanee hommautua johonkin kyytiin - meikäläinen on jo Dexterin Leppävaara-mobiilissa =)
Niin Turun reissusta sen verran, että Tatu oli lähdössä yhdellä autolla ja ilmeisesti Mikko pystyy toisen ottamaan, ellei muita innokkaita kuskeja ole. Pikaisella laskutoimituksella täältä suunnalta olisi nyt seitsemän ihmistä lähdössä, joten kaksi lienee juuri se sopiva määrä autoja. Kannattanee hommautua johonkin kyytiin - meikäläinen on jo Dexterin Leppävaara-mobiilissa =)
Oon tulossa kertsille.
Siis Turku WTF! Miksei ne voinut ilmoittaa siitä niin että mäkin ymmärtäisin. Tuli ihan puun takaa tuo turnaus tänään tietoon! Ensinnäkin se oli laitettu ilmoitukseksi, jotka aina skippaan. Ja toisekseen siinä otsikossa ei lue, että mitä peliä siellä on tarkoitus pelata. Ei näin! Olisinhan mä tonne mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt. RUMASANA!
Siis Turku WTF! Miksei ne voinut ilmoittaa siitä niin että mäkin ymmärtäisin. Tuli ihan puun takaa tuo turnaus tänään tietoon! Ensinnäkin se oli laitettu ilmoitukseksi, jotka aina skippaan. Ja toisekseen siinä otsikossa ei lue, että mitä peliä siellä on tarkoitus pelata. Ei näin! Olisinhan mä tonne mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt. RUMASANA!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Sori nyt vaan, mutta mielestämme tota turnausta on mainostettu niin joka paikassa kun me vaan pystytään. Tässä ketjussa, tuossa toisessa tosipitkässä ketjussa, Turnaukset ja pelikaverit -osiossa, PPn foorumeilla kahdessa paikassa, Boostepin nettisivulla ja Boostepin asiakaskirjeessä. Lisäksi tästä turnauksesta oli vielä puhetta sillon viimeksi Orivedellä.petskules kirjoitti:Siis Turku WTF! Miksei ne voinut ilmoittaa siitä niin että mäkin ymmärtäisin. Tuli ihan puun takaa tuo turnaus tänään tietoon! Ensinnäkin se oli laitettu ilmoitukseksi, jotka aina skippaan. Ja toisekseen siinä otsikossa ei lue, että mitä peliä siellä on tarkoitus pelata. Ei näin! Olisinhan mä tonne mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt. RUMASANA!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
No joo kyllähän mä sen nyt tiedän, mutta viimeksi katsoin tota turnausta ilmestyessään huhtikuussa ja unohdin sittemmin. Tosiasiassa tosi hyvää työtä ootte tehneet ja mua vaan h*rmittaa ku onnistuin missaamaan. Kaikesta päätellen olis ollu hyvä tapahtuma. Ainoa asia mistä tosiasiassa kitistä ja mikä mua täällä foorumilla välillä ottaa päähän on se ettei otsikossa mainita peliä, mihin se aihe liittyy.TheEmu kirjoitti:Sori nyt vaan, mutta mielestämme tota turnausta on mainostettu niin joka paikassa kun me vaan pystytään. Tässä ketjussa, tuossa toisessa tosipitkässä ketjussa, Turnaukset ja pelikaverit -osiossa, PPn foorumeilla kahdessa paikassa, Boostepin nettisivulla ja Boostepin asiakaskirjeessä. Lisäksi tästä turnauksesta oli vielä puhetta sillon viimeksi Orivedellä.petskules kirjoitti:Siis Turku WTF! Miksei ne voinut ilmoittaa siitä niin että mäkin ymmärtäisin. Tuli ihan puun takaa tuo turnaus tänään tietoon! Ensinnäkin se oli laitettu ilmoitukseksi, jotka aina skippaan. Ja toisekseen siinä otsikossa ei lue, että mitä peliä siellä on tarkoitus pelata. Ei näin! Olisinhan mä tonne mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt. RUMASANA!
Mut kyllä te teitte kaiken voitavanne. Vika on ollut vaan ja ainoastaan vastaanottavassa päässä. On tosta varmaan tuolla peli-illoissakin juteltu mutta en oo sielläkään onnistunut käymään pariin viikkoon.
No en tuukaan tänään. Mut tuun tod.näk. Turkuun. Mites ne kyydit, onko jollain vielä paikkaa auki?
-
Der Dexter
lyödään tänään lukkoon noi turkusen keissin asiat, mutta alustavasti ollaan lähdössä kahdella autolla, sillä laskettiin että lähtijöit olisi 7.
varmaan iltasella isketään lisää infoa, että miten homma toimii, mutta sen tiedän että omassa autossani, joka starttaa leppävaarasta hieman 7.00 jälkeen, on vielä 3 paikkaa vapaana/allocoimatta, ja loput lienevät sitten auton nro 2 kyydissä.
mutta lisää tosiaan iltasella
varmaan iltasella isketään lisää infoa, että miten homma toimii, mutta sen tiedän että omassa autossani, joka starttaa leppävaarasta hieman 7.00 jälkeen, on vielä 3 paikkaa vapaana/allocoimatta, ja loput lienevät sitten auton nro 2 kyydissä.
mutta lisää tosiaan iltasella
Aliquando Insanire Iucundum Est