Sotavasara.net täytti 8 vuotta, eiku siis 9
- NorjanPaavi
Re: Sotavasara.net täytti 8 vuotta
Onnittelut myös ja kiitokset Matille.
Haluan ehdottomasti "Count as Heavy armour" hupparin.
Haluan ehdottomasti "Count as Heavy armour" hupparin.
Mustasusi, Saaripirtti, Void, "Oletko maalannut muita kuin GW figuja" galluppi, Plisskenin pilakuvat (ovatko nämä enään missään tallessa?), joku taisi Niemelän eli Weekenderinkin paljastaa hihittäväksi teinitytöksi. Nostalgia on vakava tautia ja inhoan sitä. Ehkä vain hyvä että arkisto ei ole kokolailla kattava. 8 Vuotta on pitkä ikä ja lähellä puolikas elämästäni, valtaosan siitä (since 16.11.2002 tai hieman aikaisemmin lurkkailua) olen täällä pyörinyt mielestäni melko aktiivisesti. Omalta osaltani tähän aikaan on mahtunut samssonin kiusaus 40K sääntökysymyksillä (joka alunperin vastasi niihin), epäonnisen tee-se-itse trebuchet kisan järjestäminen, muutama epäonninen yritys taiteellisilla osastoilla sekä linnoittautuminen 40K historia osastolle, jossa mahdollisesti ärsyttävä 40K-faba maailmojen yhteyden puolustaminen.
Kaikista vuosista, persoonallisesta keskusteluseurasta ja ennenkaikkea laadukkaasta foorumista suuri kiitos, toivottavasti voimme jakaa tätä vielä monta monta vuotta eteenpäin.
Kaikista vuosista, persoonallisesta keskusteluseurasta ja ennenkaikkea laadukkaasta foorumista suuri kiitos, toivottavasti voimme jakaa tätä vielä monta monta vuotta eteenpäin.
Olen onnellinen että bookmarkkasin tuon kaupan, sillä nyt sitä ei enää löydä. Komppaan kysymystä, missä on paitatuotanto?HampsterC kirjoitti:Etkös Matti jossain vaiheessa puhunut jotain uusitusta sotusta? Et vois yhtään valaista lisää :P
http://sotavasara.spreadshirt.fi/ Mikä muuten tulee tuon kaupan kohtalo olemaan? Saa nimittäin kaivella että tuota löytää.
Vaikka olen heilunut täällä vain vähän aikaa, on tullut vähintään kerran päivässä (keskimäärin) täällä käytyä. Maino foorumi, veikkaisin että voittaisimme medalin Paras Foorumi kisassa.
Onnea Sotavasara ja Kiitokset Moderaattoreille ja Matille!
Mihin "My own personal daemonette" - toppi kaupasta on hävinnyt? :D
Ja kiitos kaikille Sotussa pyöriville ihmisille parhaasta foorumista ikinä ja Matille tietenkin ylläpidosta ja trollien läiskimisestä maanrakoon!
Ja kiitos kaikille Sotussa pyöriville ihmisille parhaasta foorumista ikinä ja Matille tietenkin ylläpidosta ja trollien läiskimisestä maanrakoon!
- Teonanacatl
Hot damn, tässähän on tullut jo yli puolet Sotun elinvuosista foorumilla pyörittyä. Pelottaa kun ryhtyy miettimään, miten monen tunnin edestä täälläkin on näinä vuosina pyörinyt.
Onnea, onnea Matti alias Weekender ja Sotu!
Onnea, onnea Matti alias Weekender ja Sotu!
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Da Big Boss
Mie tahdon ''Count as heavy armor'' hupparin.
Elämä meni kymmeneksi minuutiksi sekaisin kunnes Skidi auttoi kirjautumisessa. Mutta mutta, onnea sotulle! Kymmenettä vuotta odotellessa.
Elämä meni kymmeneksi minuutiksi sekaisin kunnes Skidi auttoi kirjautumisessa. Mutta mutta, onnea sotulle! Kymmenettä vuotta odotellessa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Half-breed
Osa noista löytyy vielä Gallerian, tai Tarinat ja novellit -puolilta.Mysterous kirjoitti:Plisskenin pilakuvat (ovatko nämä enään missään tallessa?)
Halfedit: Stna en saa millään linkkiä hakuun toimimaan. Noh jokainen noista kuvista kiinnostunut tehkään haun käyttäjästä Plissken Tarinat ja novellit puolelta, niin löytyy aika paljon noita kuvia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
HerraMauno
Onnea sotu ja kiitokset Matti.
Kiitoksia vaan kuluneista vuosista. :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jotenkin sitä on unohtanut, millainen se Sotu olikaan silloin joskus. Jotenkin on ikävä etusivua. Jopa 2004 vuoden loppupuolella olevaa, josta en ole koskaan henkilökohtaisesti pitänyt.
Vaikka oma intoni Sotua kohtaan on laskenut kun kirjoitusinto on ties missä, tulee täällä kuitenkin päivittäin vierailtua. Kyllä täällä on viihtynyt sen 5.5 vuotta.
Vaikka oma intoni Sotua kohtaan on laskenut kun kirjoitusinto on ties missä, tulee täällä kuitenkin päivittäin vierailtua. Kyllä täällä on viihtynyt sen 5.5 vuotta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Ilkeapikkuperkele
Katsoha... onnitellaan nyt taas Mattia ja Sotua! Gratz !
Hämärät muistikuvat on ku tän foorumin alun perin löysin joskus 2003 ja siit lähtien tasaisen tappavasti tääl o tullu pyörittyä.. Siitä inha paikka et pari kertaa melkein pääsin jo koukusta irti mut vahingos taas tänne eksyi niin aina ilmestyi nappeja taas kaappeihin :D
Hämärät muistikuvat on ku tän foorumin alun perin löysin joskus 2003 ja siit lähtien tasaisen tappavasti tääl o tullu pyörittyä.. Siitä inha paikka et pari kertaa melkein pääsin jo koukusta irti mut vahingos taas tänne eksyi niin aina ilmestyi nappeja taas kaappeihin :D
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Kymmenennettä anniversaryä odotellessa..
Eipä täällä ole kuin vuosi tullut vasta pyörittyä, mutta ei ole ennen tullut vastaan asiallisempaa foorumia. Mukavaa porukkaa kaikki tyyni. Onnea ja kiitosta vaan Sotulle ja Matille.
Eipä täällä ole kuin vuosi tullut vasta pyörittyä, mutta ei ole ennen tullut vastaan asiallisempaa foorumia. Mukavaa porukkaa kaikki tyyni. Onnea ja kiitosta vaan Sotulle ja Matille.
- harvester of sorrow
jos se sua haittaa nii ei kai sun tääl tarvi pyörii.N1n0 kirjoitti:8 vuotta kielioppivirheitä ja rumia figuja galtsussa. GZ
Ite en oo täällä ollu ku vasta vuoden ja täytyy kyllä myöntää ,että yksi asiallisempia foorumeita niistä harvoista joilla tullut pyörittyä.
että onneks olkoo vaa sotu :)
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
W-D-L
6-1-3
Paljon onnea ja menestysä jatkossakin Sotulle! Onhan täällä notkuttu jo jokunen vuosi ja meno sen kuin paranee :)
sitten, kun tuo 10 vuoden rajapyykki saavutetaan niin juhlafigunhan Matti sitten pistää myyntiin ;)
sitten, kun tuo 10 vuoden rajapyykki saavutetaan niin juhlafigunhan Matti sitten pistää myyntiin ;)
Eipä olis muuten pölhömpi idea, että jos äänestettäisiin joku taituri sculptaamaan tyylikäs juhlafigu foorumille, palkkiota vastaan tietysti. Figun hinnasta voisi mennä massia niin tekijälle kuin Matillekin Sotun ylläpitoon.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Haha, sain propsei. ;)
Kovin originellin nimen suhteen oli aikoinaan hirmuinen vääntäminen, mutta olin voittoisa.
Sotavasara ei itsessään tainnut olla .tk:na, vaan se oli pelkästään FRB. Tosin wanhan muisti pätkii jo sen verran, että ei voi ihan varma olla. Sitten kerättiin kolehti ensin domainiin ja sitten muistaakseni ainakin jotkut meistä pisti lisää fyffeä kehiin palvelinkustannuksiin.
Itse en ole kovin aktiivisesti viimevuosina käynyt, mutta nyt kun on muutenkin harrastuksen suhteen enemmän aktivoitunut, on täälläkin välillä tullut lurkattua.
Jokatapauksessa iso synttärikakku sotulle ja propsit Week^H^H^H^HAmb^H^H^HMatille siitä hyvästä, että on jaksanu vieläkin tätä pitää yllä, vaikka välillä into on ehkä vähän ollutkin vähäisempi.
Kovin originellin nimen suhteen oli aikoinaan hirmuinen vääntäminen, mutta olin voittoisa.
Sotavasara ei itsessään tainnut olla .tk:na, vaan se oli pelkästään FRB. Tosin wanhan muisti pätkii jo sen verran, että ei voi ihan varma olla. Sitten kerättiin kolehti ensin domainiin ja sitten muistaakseni ainakin jotkut meistä pisti lisää fyffeä kehiin palvelinkustannuksiin.
Itse en ole kovin aktiivisesti viimevuosina käynyt, mutta nyt kun on muutenkin harrastuksen suhteen enemmän aktivoitunut, on täälläkin välillä tullut lurkattua.
Jokatapauksessa iso synttärikakku sotulle ja propsit Week^H^H^H^HAmb^H^H^HMatille siitä hyvästä, että on jaksanu vieläkin tätä pitää yllä, vaikka välillä into on ehkä vähän ollutkin vähäisempi.
gaming since '92
Se pyörii sittenkin! Ja edelleen! Ja samoja aiheita toistaen vuodesta toiseen!
Eläköön sotavasara.net!
Eläköön sotavasara.net!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
9v eilen.
- Da Big Boss
Re: Sotavasara.net täytti 8 vuotta, eiku siis 9
Yksi vuosi enää niin järjestetään sotun 10v. juhlat, eikös?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...