Tampereen Warmachine pelaajat?
Tampereen Warmachine pelaajat?
Niin missä Tampereella pelataan nykyisin masiinaa kun Pelimaa meni nurin? Olisin ehkä kiinnostunut joskus pelailemaan jos saan tuon Cryx armeijani kondikseen. : )
Pelit since 01.01.2012
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
Re: Tampereen Warmachine pelaajat?
Tuolla: Herwannan HarrasteiltamatSigu777 kirjoitti:Niin missä Tampereella pelataan nykyisin masiinaa kun Pelimaa meni nurin? Olisin ehkä kiinnostunut joskus pelailemaan jos saan tuon Cryx armeijani kondikseen. : )
Sijainti ihan Pelimaan paikan vieressä, ja ainakin itse olen lähestulkoon joka ilta siellä, ja olen saanut taas pari uuttakin pelaajaa houkuteltua mukaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Suuret kiitokset tästä! : )Pariah kirjoitti:Tuolla: Herwannan HarrasteiltamatSigu777 kirjoitti:Niin missä Tampereella pelataan nykyisin masiinaa kun Pelimaa meni nurin? Olisin ehkä kiinnostunut joskus pelailemaan jos saan tuon Cryx armeijani kondikseen. : )
Sijainti ihan Pelimaan paikan vieressä, ja ainakin itse olen lähestulkoon joka ilta siellä, ja olen saanut taas pari uuttakin pelaajaa houkuteltua mukaan.
Pelit since 01.01.2012
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
Juu kyllä masiina/hordes-pelaajia löytyy. Kävin tuossa eilen parin kaverin kanssa Huittisista asti tuolla vapaa-aikakeskuksella pelaamassa. Muut tosin olivat vähän varattuja toisessa pelissä, joten päätimme pelata keskenämme yhden pelin :) Ellei nyt Tampereen pelaajia vastaan päässy pelaamaan, niin pelattiinpa vähän erilaisilla maastoilla verrattuna kotopuolen mäki- ja metsävoittoisiin maastoihin verrattuna. Kiitokset teille vieraanvaraisuudesta, poikkeillaan taas kun ehditään.