aloitteleva surkimus
Re: aloitteleva surkimus
eikö se onnistuis paremmin liimamalla kirveen terä siihen keppiin? En oikein tajunnut...
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
- Half-breed
No voi sen noinkin tehdä, mutta niitä lipputankoja ei tule paria enempää siinä paketissa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastasin siis oberonille (?) ja kyllä kahen ritariboksin kamoilla saa 12warrua laitettua (liuila ja musikeila) ja mie kirjoittelen listsn vihkoon tässä illalla... (huomenna konelle, se on sitten aika, no, en kiroile...)
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
- Half-breed
No kun Oberon ei ole paikalla, niin päätin paikata. Enivei. Ritareilla kyllä tulee niitä peitsiä kivasti, mutta se terän vaihtaminen on vain lisää duunia ja se kirveen terä ei ole järkevänkokoinen yksin hilpariin.player 0 kirjoitti:Vastasin siis oberonille (?) ja kyllä kahen ritariboksin kamoilla saa 12warrua laitettua (liuila ja musikeila) ja mie kirjoittelen listsn vihkoon tässä illalla... (huomenna konelle, se on sitten aika, no, en kiroile...)
Sitten listasta, niin mikset unohda välimiestä ja kirjoita listaa suoraan koneelle?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
EN pahastunut siitä että vastasit viestiina, viittasin vain vastauksessa Oberoniin. Se oli tarkoitus kirjoittaa paperille no, en mie osaa selittää =P
Mutta laitan sen listan tähän todennäköisesti illan aikana, eli jos kiinosta, sen kuin kattoo...
(Ja hilpareista, ajattelin laittaa siihen keihääsen MYÖS kirveen terän)
Mutta laitan sen listan tähän todennäköisesti illan aikana, eli jos kiinosta, sen kuin kattoo...
(Ja hilpareista, ajattelin laittaa siihen keihääsen MYÖS kirveen terän)
Noniin, siis otat sen peitsen, katkaiset käden ranteesta (katot niistä warrujen miekkakäsistä että suunnilleen mistä kohtaa se käsi on yhtä pitkä ja paksu) ja sitten sieltä käden alapuolelta leikkaat sen piikin pois, silleen että kun laitat sen peitsen warrulle käteen, mahtuu koko peitsi/hilpari baselle. PALJON helpompaa kuin ruveta irrottelemaan teriä ja muita. Helpompi leikata kamaa pois kuin liimata jotain lisää.
Ei se peitsi tarvitse enää toista terää. Hilpari ku hilpari.
Ei se peitsi tarvitse enää toista terää. Hilpari ku hilpari.
Kiitos ohjeista. Lista on nyt hivenen tyhjä ihan gtaitamattomuutenin ja sen takia, että olen tehnyt tämän jo 4 kertaa ja onnistunut aina poistaman.
Loordit:
chaos lord
cgaos rune sword, kilpi
demoni prinssi
level 1 maagi
herot
2 chaos sorsaa
warrior familiaarit molemmille
core
kaos warrioreja 12
täys hoito halberterit, kilvet
kaos warriorit 10
musicantti hand weapon, kilpi
maraude r horseman 10, kahtena ryhmänä
musikantit, se ketju juttu (en millään muista nimeä), kilpi
spesiaalit
chaos knight 2X5
täyshoito hand weapon, kilpi
rare
spawn
________
EHKÄ!
chariot
valittuja
chaos lord
cgaos rune sword, kilpi
demoni prinssi
level 1 maagi
herot
2 chaos sorsaa
warrior familiaarit molemmille
core
kaos warrioreja 12
täys hoito halberterit, kilvet
kaos warriorit 10
musicantti hand weapon, kilpi
maraude r horseman 10, kahtena ryhmänä
musikantit, se ketju juttu (en millään muista nimeä), kilpi
spesiaalit
chaos knight 2X5
täyshoito hand weapon, kilpi
rare
spawn
________
EHKÄ!
chariot
valittuja
-
[duskwalker]
en tiedä kaaoksen sloteista, mutta oletan että demoniprinssi on lord choice ja että tuo kaaos lord on lord choice, mikä tarkoittaa sitä että et saa niitä molempia kuin vasta 3k armeijaan. ( en siis ole varma, kertokaa joku)
The four shall take their place amongst the stars
Siis eikö loordeihin saanut käytttää 25%?
*tarkistaa kirjasta*
VOE HEL****I! Noin se on... no ideoita?
*tarkistaa kirjasta*
VOE HEL****I! Noin se on... no ideoita?
Elkää nyt hemmetti sotkeko aloittelijan päätä jos ette tiedä mistä puhutte!
Armeijakirjojen slottijärjestelmää ei käytetä, piste. Mennään pelkillä prosenteilla. Lukeepi sääntökirjassa, lukeepi armeijoiden FAQeissa (GW:n sivuilla).
Saat ottaa vaikka 65 lordia jos pisteet riittää.
Armeijakirjojen slottijärjestelmää ei käytetä, piste. Mennään pelkillä prosenteilla. Lukeepi sääntökirjassa, lukeepi armeijoiden FAQeissa (GW:n sivuilla).
Saat ottaa vaikka 65 lordia jos pisteet riittää.
-
[duskwalker]
Niin aivan, nykyäänhän on 8 edikka. Eli riippuu kumpaa nyt pelaatkaan. 7 edikassa on slotit että montako saa ottaa ja kasissa on sit toi 25% ( se on tosin heroihin/lordeihin)
The four shall take their place amongst the stars
Siis eikö army bookissa sanota eetä 2,000p tai isompaan max. 1 lord?
" max lord max hero "
"2,000 or more 1 4 "
Eiks sielä tommonen maininta ole?
" max lord max hero "
"2,000 or more 1 4 "
Eiks sielä tommonen maininta ole?
On, mutta siitä ei välitetä. Mennään sääntökirjan armeijanrakennusohjeilla, ei armeijakirjan.
Ok eli uusi edition muutta tämän vai?
Mutta armeijasta, kumpi loordi kokoonpano on parempi tuo minkä tuone oon laittanut vai archaon?
enttä muita parannuksia, lisäyksiä pois ottamisia...
Mutta armeijasta, kumpi loordi kokoonpano on parempi tuo minkä tuone oon laittanut vai archaon?
enttä muita parannuksia, lisäyksiä pois ottamisia...
Juu, kasissa ei siis välitetä noista pistekoon mukaisista hahmo&yksikkövaatimuksista/-rajoituksista.
Mutta entä armeija?
-
Izmo Laitela
Demoniprinssi tai lordi-tason taikuri.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Sorsalordi on parempi vaihtoehto kuin Demoniprinssi, mutta mielestäni Demoniprinssi on tyylikkäämpi.Izmo Laitela kirjoitti:Demoniprinssi tai lordi-tason taikuri.
No kyllä se slaaneshin lashi prinssi taitaa olla tehokkaampi kuin mikään sorsa jos sitä tehokkainta lähdetään etsimään.
Taitaa olla Xenonilla nyt mennyt pelit sekasin ;)Xenon kirjoitti:No kyllä se slaaneshin lashi prinssi taitaa olla tehokkaampi kuin mikään sorsa jos sitä tehokkainta lähdetään etsimään.