Kieltämättä ei paha idea. Vähän pohdin tuota aikataulua, mutta kyllä kolme 75 pojon matsia sunnuntaina kuuteen mennessä saa pelattua. Voi kyllä olla lievästi HC-meininki jollekin pelata perjantaina yömyöhään asti kolme tiimipeliä, lauantaina neljä tai viisi matsia ja sunnuntaina vielä kolme matsia =) Jätetään vähän hautumaan ajatus.TheEmu kirjoitti:Neljä pelaajaa pelaa eka normaalin knockout-turnauksen ja sen paras saa haastaa vanhan mestarin?
Näin tarvis voittaa vanha mestari että voi olla uusi mestari.
WARMACHINE/HORDES-turnaukset Ropeconissa 2010
Re: WARMACHINE/HORDES-turnaukset Ropeconissa 2010
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kannattaa kaiketi ottaa huomioon sekin että tuollainen "perinne" sitten pakottaa edellisen mestarin Ropeconiin seuraavanakin vuonna.
No, kuka sanoi että mestarina olemisen pitäisi olla helppoa? :D
No, kuka sanoi että mestarina olemisen pitäisi olla helppoa? :D
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Eiköhän sitä kerran vuoteen uskalla tätä lajia turnauksessakin käydä kokeileen. Eli Vesa Laamanen mukaan lauantain turneeseen, faktiona todennäköisesti Molik Kar..eikun Skorne. ,)
Jaa-a... ropeconiin kyllä näillänäkymin tulen paikalle, mutta eipä taida millekkään faktiolle olla kolmea warcasteria :P Olisikohan se sitten niin että pitäisi tilailla. Tosin eipä tässä kyllä taida ehtiä armeijaakaan maalaamaan ajoissa :D viimeksi varmaan keväällä saanut mitään aikaan, eikä nyt taida töiden sun muiden kiireiden takia keretä :/
Eikun... onhan mulla jossain lootassa morvanha :D Eli saa circlelle siitä sen kolmannen casterin :) Jees eli voisin ilmoittautua lauantain turnaukseen ainakin, circlellä.
Edit: Niin ja nimihän tosiaan on Rasmus Bergström
Eikun... onhan mulla jossain lootassa morvanha :D Eli saa circlelle siitä sen kolmannen casterin :) Jees eli voisin ilmoittautua lauantain turnaukseen ainakin, circlellä.
Edit: Niin ja nimihän tosiaan on Rasmus Bergström
Mä oon Juho Norokytön pari perjantaina.
TheEdit: Perjantaina vissiin yhet listat per tiimi? Jos noita faktioita nyt ilmoitellaan ni pelaan lauantaina mitä todennäköisemmin Peikkoja. Paripelin metailuja en kehtaa paljastaa.
TheEdit: Perjantaina vissiin yhet listat per tiimi? Jos noita faktioita nyt ilmoitellaan ni pelaan lauantaina mitä todennäköisemmin Peikkoja. Paripelin metailuja en kehtaa paljastaa.
Viimeksi muokannut TheEmu, La 10.07.2010 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Henry Hyttinen mukaan 50p -turneeseen, armeijana lienee Cygnar. Pitääkin kattoa, josko saisi jonkun huijattua tonne pariturnaukseen niin ei tarttis pelkästään lainanukeilla pelata.
Joo yhdet listat pariturneessa. Sen verran mauttomia yhdistelmiä saa aikaan, että pitää sen yhden yhdistelmän edes yrittää toimia kaikkea vastaan. Ja kyllä turneen luonteeseenkin sopii, ettei etukäteen tiedä mitä on vastaan tulossa.TheEmu kirjoitti: TheEdit: Perjantaina vissiin yhet listat per tiimi? Jos noita faktioita nyt ilmoitellaan ni pelaan lauantaina mitä todennäköisemmin Peikkoja. Paripelin metailuja en kehtaa paljastaa.
lauantai Juho Norokytö cygnar
Teknisten ongelmia vuoksi Ironman aka. Marko Rautajoki ei itse pääse tänne ilmoittelemaan, mutta meinaa osallistua lauantain turnaukseen Cygnarilla.
Tero S / Circle lauantain turnaukseen. (Sunnuntain turnaukseen kanssa...)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ilmotetaampa meikäläistenki tiimikokoonpanosta.
Eli Oskari Backman ja Matias Väätäinen pariturneeseen.
Pistetään nyt alkuun factioiks Mercenaryt ja Cryxit. Kattoo jos muuttuu viel.
Eli Oskari Backman ja Matias Väätäinen pariturneeseen.
Pistetään nyt alkuun factioiks Mercenaryt ja Cryxit. Kattoo jos muuttuu viel.
Perjantain turnaukseen Teppo Aro ja Hermanni Raatevaara, armeijoita ei olla vielä päätetty.
Lauantain turnaukseen Teppo Aro Circle of Orboroksella.
-Temppu
Lauantain turnaukseen Teppo Aro Circle of Orboroksella.
-Temppu
Perjantain pariturnaukseen Jouni Mikkola ja Janne Kilpi. (Skorne+Trollz)
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ihme_apina
lauantain turnaukseen Hermanni Raatevaara Khadorilla
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ei turkulaisia näköjään kukaan uskalla ees haastaa pariturnauksessa?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Olli Reunanen -cryx pääturnaukseen ja Olli Reunanen/Ville toiviainen cygnar - khador pariturnaukseen.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ville Toiviainen mukaan yksilöturnaukseenkin. Legioonalla tullaan, vaikka se onkin nykyään ihan roskaa :P Ei vain, nyt jaksaa pelata muitakin kuin eThagia.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Noh noh. Jätettiinkö meidän tiimi jo etukäteen kilpailun ylä(vai ala)puolelle? Yhdelle parille olisi vielä tilaa ja onhan sitä useampi peluri ollut kiinnostunut pelaamaan. Siispä vaan hynttyyt yhteen ja kombot mietintään!TheEmu kirjoitti:Ei turkulaisia näköjään kukaan uskalla ees haastaa pariturnauksessa?
PS. Onnea osallistujille - sitä tulette tarvitsemaan =)
PPS. Lauantain turneeseenkin enää yksi paikka vapaana - se voit olla sinä!
Dodii.. Kaipa minä sitten la tulen mukaan meniittien edustajana.
Eli Mikko ja Amon mukana
Eli Mikko ja Amon mukana
Rats keep running!