WARMACHINE/HORDES-turnaukset Ropeconissa 2010
Re: WARMACHINE/HORDES-turnaukset Ropeconissa 2010
Varmaan on heti käytössä nuo uudet erratat? Jos näin pitänee poistaa ratsuväki yhdestä listasta.
Joo on käytössä. Näköjään eGaspyn feattia nerfattiin pikkaisen.theMage kirjoitti:Varmaan on heti käytössä nuo uudet erratat? Jos näin pitänee poistaa ratsuväki yhdestä listasta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hieno juttu, mutta missä on Harbinger??!! =)Charad kirjoitti:Dodii.. Kaipa minä sitten la tulen mukaan meniittien edustajana.
Eli Mikko ja Amon mukana
Harbyn listasta uupuu vielä 6 modelia maalaamatta... myöskään yhtään testipeliä en ole ehtinyt pelata sillä... Mutta tarkoitus olisi ehtiä sekin ottaa mukaan bileisiin.:)
Rats keep running!
Mikäli tuo Sopuli saa itsesä paikalle Perjantaina tulen minäkin piipahtamaan helsingissä toisena osana teamiä.
Nothing to see here move along noob.
Backmanin voiki pyyhkiä listoista yli. Perinteet ajaa pelien yli.
Noh, ilmotilanne näyttikin jo liian hyvältä. Mutta positiivisena puolena nyt ois taas tilaa sekä perjantaina että lauantaina!Justus kirjoitti:Backmanin voiki pyyhkiä listoista yli. Perinteet ajaa pelien yli.
Ja paremmalla näyttää vielä, perjantaille mun teamikaveriks Mika Ketola.Celebdae kirjoitti:Noh, ilmotilanne näyttikin jo liian hyvältä. Mutta positiivisena puolena nyt ois taas tilaa sekä perjantaina että lauantaina!Justus kirjoitti:Backmanin voiki pyyhkiä listoista yli. Perinteet ajaa pelien yli.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hieno juttu. Nyt vaan värväät Mikan vielä lauantaillekin mukaan =)attor kirjoitti: Ja paremmalla näyttää vielä, perjantaille mun teamikaveriks Mika Ketola.
Mites noi skenaarioiden deploymentit? Onko vanhoissa skenaarioissa siis 10"-10" deployment alueet ja uusissa se 8"-12"?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Dyna (Henry Leskinen) - Cryx
WARMACHINE/HORDES Pääturnaus (lauantai)
WARMACHINE/HORDES Pääturnaus (lauantai)
~▲~™
▲ ▲
▲ ▲
Joo käytännössä noin. Skenaariopaketissa jokaisen skenaarion kohdalla ovat deployment-alueet sekä pisteytys. Suosittelen lämpimästi paketin printtaamista mukaan. Ja koska nuo ovat (toki omasta mielestä) parhaat skenaariot, paketista riittää iloa myös jälkikäteen muihin peleihin.petskules kirjoitti:Mites noi skenaarioiden deploymentit? Onko vanhoissa skenaarioissa siis 10"-10" deployment alueet ja uusissa se 8"-12"?
Turneet ovat taas vaihteeksi täynnä, hieno juttu!
Printtaaminen on kivaa jos siihen pystyy :(
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Hei kaikki lauantain turneeseen osallistuvat meniittipelaajat! Mikäli joltakulta likenisi jotain Menoth-nappeja lainaan turnauksen ajaksi, olisin äärimmäisen kiitollinen (tällöin pääsisi pelaamaan omalla faktiolla laina-armeijan sijaan). Abouttirallaa ihan sama mitä nappeja, huvinhan vuoksi sitä pelataan, ja onhan se toki aina mukavampaa pelata sillä faktiolla, jonka toimintatavasta on enemmän tietoa kuin "ne vissiin ampuu".
-Henry
-Henry
Tajusin vähän liian myöhään että tarvitsee kolme eri casteriä turnaukseen ja puolenkuunpelit helsingistä löytyy vain Goreshade the cursed. Minulla on jo kaksi casteriä mutta tarvitsen kolmannen. Jos joku voisi lainata Epic Lich Lord Asphyxiousta, perus skarrea tai jopa goreshade the bastardia, voisinko lainata sitä lauantain pääturnauksen ajan? Jos kukaan ei voi niin ostan sitten sen goreshde the cursedin...
~▲~™
▲ ▲
▲ ▲
Voit pelata kanssa jonkun casterin eeppistä versiota tavallisena tai päinvastoin jos se helpottaa asiaa. Mainitset tällöin vain vastustajalle ennen peliä.DynaFF kirjoitti:Tajusin vähän liian myöhään että tarvitsee kolme eri casteriä turnaukseen ja puolenkuunpelit helsingistä löytyy vain Goreshade the cursed. Minulla on jo kaksi casteriä mutta tarvitsen kolmannen. Jos joku voisi lainata Epic Lich Lord Asphyxiousta, perus skarrea tai jopa goreshade the bastardia, voisinko lainata sitä lauantain pääturnauksen ajan? Jos kukaan ei voi niin ostan sitten sen goreshde the cursedin...
Vahvistetaampa se Soplin&&Jackal Teami perjantain turnaukseen.
Nothing to see here move along noob.
Mä voin egaspyä lainata, pskarre eikä pgore oo maaleissa.DynaFF kirjoitti:Jos joku voisi lainata Epic Lich Lord Asphyxiousta, perus skarrea tai jopa goreshade the bastardia, voisinko lainata sitä lauantain pääturnauksen ajan? Jos kukaan ei voi niin ostan sitten sen goreshde the cursedin...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
tai tilaat boostepistä ja roudaan vigut paikalle...
Saanko aktivoida/liikuttaa parin figuja, jos hänellä on joku muu kesken ja itellä on kaikki valmista? Saanko mitata parin warlockin control areaa?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "