BB-liigan 6. kausi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
BB-liigan 6. kausi
Viidennen jälkeen alkaa kuudes kausi. Ihan samalla tavalla pelataan kuin ennenkin, kannattaa kuikuilla aikasempien kausien ketjuista löpinää, jos ei ole ennen ollut mukana. Eli maksaa 2,50e per peli, ja maksetaan kauden alussa könttämaksuna. Liigaan saa osallistua joko uudella joukkueella, tai sitten aiemmin Ordon liigassa (eikä muita matseja) pelanneella joukkueella.
Ilmoittatumiset tähän ketjuun tai YV:nä. Kausi alkaa parin viikon päästä, kunhan saadaan edellinen päätökseen ja vähän aikaa ilmoittautua.
Ilmoittatumiset tähän ketjuun tai YV:nä. Kausi alkaa parin viikon päästä, kunhan saadaan edellinen päätökseen ja vähän aikaa ilmoittautua.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: BB-liigan 6. kausi
mukana ollaan tonttujen kanssa.
Sovittiin Teemun kanssa, että otan BB-liigan vetääkseni, eli ilmoittautumiset joko tähän viestiketjuun tai minulle YV:nä. Jos joku haluaa uutena kokeilla Blood Bowlia, niin varmasti järjestyy koepeli. Viestiä vaan tänne tai YV:nä.
Ilmoittautuneet:
Pelit:
Tulokset:
(Tilastot järjestyksessä: Nimi, ottelut, voitot, tasapelit, häviöt, tehdyt touchdownit ja päästetyt touchdownit)
Ilmoittautuneet:
Koodi: Valitse kaikki
1. Kalle - wood elf
2. Kristo - khemri - Luunyrkki
3. Tomi - dwarf - Thunderforge Lightningbolts
4. Klaus - dark elf - Snake eye surprise
Tomi - Kristo 1-1
Klaus - Tomi 2-0
Kristo - Klaus 1-3
(Tilastot järjestyksessä: Nimi, ottelut, voitot, tasapelit, häviöt, tehdyt touchdownit ja päästetyt touchdownit)
Klaus 2 2 0 0 5 1
Tomi 2 0 1 1 1 3
Kristo 2 0 1 1 2 4
Kalle 0 0 0 0 0 0
Viimeksi muokannut Koo-Hoo, Ma 18.10.2010 21:35. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Mä pidän kyllä nyt taukoa, heinä-elokuu on aikamoista vipinää. Kääpiöt palaavat sitten syksymmällä viheriölle.
Taitavat Blood Bowlin pelaajat olla lomilla. Aloitetaan kausi, kun muutama pelaaja lisää ilmestyy.
Olisiko pian aika jatkaa Blood Blowlin pelaamista? Kiinnostuneet voivat ilmoittautua, niin voidaan aloitaa tämä mahdollisesti jopa legendaariseksi äityvä 6. kausi.
mie voisin tulla mun Snake Eye Surprisell, mutt ei oo viel satavarmaa et pystyn ilmotan ens viikoll
Joo, Thunderforge Lightningbolts mukaan.
Nyt olisi neljä pelaajaa, tai kolme, jos Klaus ei ehdikään. Aloitetaanko tällä kokoonpanolla?
Neljäs ois ollu kiva, mutta eiköhän tälläkin voida aloittaa.
Jep. Kolmistaankin on ihan ok pelailla. Otan Klasun listalta pois, kun ei ole hänestä tietoa. Luultavasti Ordon historian pienin liiga pamahtaa käyntiin, ja hinta siis on 7,50 €. Samalle tilille maksu kuin aiemmilla kausilla. Pelataan vapaalla järjestyksellä.
Viimeksi muokannut Koo-Hoo, Ti 05.10.2010 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kääpiöt ja Khemri veti 1-1 tasurin. Khemrien heittäjä osoitti omistavansa haltialuuta. Sen verran sutjakkaasti pallonkäsittely ja dodgettelu meni.
Jaahas, ens viikolla sopis pelata mikä tahansa muu päivä paitsi maanantaina tai torstaina. Kumpikaan osallistujista kykeneväinen pelaamaan tuolloin? :)
Keskiviikkona näyttää sopivan mulle, eli pelataanko ES:ssä ke 6.10. klo 18 alkaen?
KäyKoo-Hoo kirjoitti:Keskiviikkona näyttää sopivan mulle, eli pelataanko ES:ssä ke 6.10. klo 18 alkaen?
ei sitä viel ehtisi mukaan?
En nyt liigaa vedä, mut enpä osaa sanoa et miks et pääsis. Ottaen huomioon et minäkään en ole vielä pelannut peliäkään :)
Joo mukaan vaan. Meillä on nyt käynnissä kaikki kaikkia vastaan ilman etukäteen arvottua järjestystä, koska pelaajia on sen verran vähän.
Kuka haluu pelaa mun kans seuraavaks, sanokaa vaan päivä ja aika niin koitan järjestää sen.